[PS4] [PS3] White Knight Chronicles

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 12 feb 2008.

1. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Heb na 18uur eindelijk mijn 3e trophie gehaald! Gaat niet hard maar vind het nog steeds een te gekke game. Binden van items is Zeer gaaf, heb nu zelf ook wel een mooie boog gecreeerd. Vanavond mijn georama even opnieuw maken met focus op minen en warrior voor wat matts zodat ik nieuwe gear kan maken. Heb ook bijna genoeg g om naar lvl 4 te gaan. Alleen nog watmatts voor mines en stones. Hoop dat hij morgen klaar is om te functioneren.

Edit: eerste s rank missies zijn ook al binnen!

Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    @GForce:

Nee, hij heeft contact nodig met internet om de trophies te synchroniseren.

Het probleem heeft zich volgens Sony bij alle PS3 consoles voorgedaan, behalve de Slim-line.

Gewoon een fout in de interne klok wat ik gehoord heb. Echt zeer erg.

Maar het werkt weer! Vanavond voor het het eerst spelen! :thumbs:

3. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Voeg me even toe om binnenkort keer te questen "TehCliff" als je geen mic hebt werkt het ingame chatten ook wel relax! Ben lvl 19/20 nu.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan iemand dit bevestigen? Anders start ik vast wat op en kunnen ze farmen als ik SO aan het spelen ben :)

5. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Heb na gekeken ze farmen idd als je niet speelt alleen van elk item maar 1 en dat zijn aan het begin toch items die je overal kan vinden. Geld verdienen doen ze niet voor je.

Ben net weer een bind lvl omhoog gegaan en ga nu mats farmen voor een leuk setje armor! Gaat alleen wel een uurtje of wat kosten, hoop dat de drops beetje relax zijn!

6. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Zifnap geef eens een update waar je bent en wat je er van vind?

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Nog niet zo heel ver. Ik heb nog niet eens het eerste dorp gehaald helemaal aan het begin van het spel (waar je wijn moet ophalen?), maar ben gewoon aan het grinden op bijen en die kabouters (of wat het ook zijn). Wel level 6 al. Spel bevalt goed, maar omdat ik nog niet zo ver ben wil ik nog even mijn mening reserveren voor later. :)

8. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Haha ok maar het bevalt dus wel? Grinden kan je beter op het volgende gebied doen :) gaat denk stuk sneller, en niet de zelfde fout maken dat je al die "rommel" verkoopt ;) alles is handig haha.

Edit: wat voor wapen ga je voor?

Laatst bewerkt: 3 mrt 2010
  9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Net eindelijk de laatste mats gevonden voor mijn volgende bow! Heel relax bone bow +1, bijna genoeg mats voor nieuwe armor en dan hopelijk eindelijk g3 quests s ranken!

Jammer dat niet veel mensen deze game spelen!

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik twijfel nogal (nog steeds eigenlijk)...

11. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Niet doen haha, je houd toch van gear maken/customizen? Mogelijkheden zat! Rond de 500 wapen/ armor opties(waarschijnlijk meer maar je hebt er 500nodig voor trophie) om te binden etc. Ben nu 24uur bezig en heb er 19 haha , gaat steeds beter. Vanmiddag laatste mats voor armor !

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja :)

- En is offline nou ook leuk en lang genoeg? Of is voornamelijk online leuk?
    - Is het vechtsysteem leuk en duidelijk?
    - Je Georama, is dat nou echt de moeite waard voor offline play? Of is dat alleen een opstapje naar online play?

13. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Offline vind ik zeer geslaagd, leuk verhaal en veeeel verschillende speelstijlen mogelijk.

Georama is goed uitgewerkt en heel handig voor zowel offline als online omdat je er mats kan verbouwen en dus mats kan kopen ipv te farmen. Online kan je hier altijd terug keren om gear te maken/envhanten etc.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Level 10/11 nu. Welk level is je avatar Cliff? Want volgens mij moeten we ongeveer van hetzelfde level zijn om samen te kunnen spelen.

Ik ben nog niet helemaal kapot van single player. 't Heeft een beetje een "meh" gevoel bij me. De maps (zelfs buiten gebieden) voelen niet organisch aan, maar meer als dungeons. Tegenstanders lijken erg op elkaar (dezelfde modellen), powers zijn niet echt flashy, AI voert geen combo's uit, het spel is zo gemaakelijk dat de moeilijkheidsgraad totaal afwezig is, stats en skills worden niet helemaal duidelijk uitgelegd (door welke stats wordt een skill beinvloedt?). Grafisch ziet het er soms redelijk tot goed uit, maar op andere momenten lijkt het weer een PS2 spel. In de eerste stad was de popup zelfs bij één geval zo erg dat er een battaljon soldaten één meter voor mijn karakter uit de lucht tevoorschijn plopte.

Maar ik ga door. WKC voelt aan alsof het potentieel heeft en ik wil zeker het online gedeelte ook nog gespeeld hebben voordat ik mijn definitieve oordeel vorm.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2010
  15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik ben level 23/25 uit mijn hoofd. Maar het word echt vanzelf beter geloof me maar :) .
    Is er een manier om het uiterlijk van je avatar te verranderen?

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ja, bij elk savepunt?

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Okedat ga ik straks dan even bekijken!

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Sorry Cliff, maar ik denk niet dat ik WKC ga trekken. Ik viel net bijna in slaap tijdens het spelen, zo afgestompt werd mijn geest door WKC. Er is offline echt niks te doen behalve mob na mob te doden terwijl je over de kaart rent. Bos of woestijn, het maakt niks uit. Wat dat betreft speelt het helemaal als een MMORPG, maar dan zonder andere spelers offline. De moeilijkheidsgraad ligt nog steeds laag en het verhaal om de battles heen is totaal oninteressant. Monster diversiteit is ook behoorlijk laag.

Snel even wat gamers online vinden, voordat ik met mijn snufferd van de bank val! =(

Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sta op het punt om de game te bestellen, maar ben er nog niet uit. Zeker niet nu ik jouw verhaal hoor. Dilemma!

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het probleem met deze game is dat ik nu FF13 heb. En hoe leuk ik WKC ook vind, niets kan voor mij toch tippen aan FF.

Deel Deze Pagina