Level 10/11 nu. Welk level is je avatar Cliff? Want volgens mij moeten we ongeveer van hetzelfde level zijn om samen te kunnen spelen.
Ik ben nog niet helemaal kapot van single player. 't Heeft een beetje een "meh" gevoel bij me. De maps (zelfs buiten gebieden) voelen niet organisch aan, maar meer als dungeons. Tegenstanders lijken erg op elkaar (dezelfde modellen), powers zijn niet echt flashy, AI voert geen combo's uit, het spel is zo gemaakelijk dat de moeilijkheidsgraad totaal afwezig is, stats en skills worden niet helemaal duidelijk uitgelegd (door welke stats wordt een skill beinvloedt?). Grafisch ziet het er soms redelijk tot goed uit, maar op andere momenten lijkt het weer een PS2 spel. In de eerste stad was de popup zelfs bij één geval zo erg dat er een battaljon soldaten één meter voor mijn karakter uit de lucht tevoorschijn plopte.
Maar ik ga door. WKC voelt aan alsof het potentieel heeft en ik wil zeker het online gedeelte ook nog gespeeld hebben voordat ik mijn definitieve oordeel vorm.
Laatst bewerkt: 6 mrt 2010