[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wij spelen meer skeleton op practice.
    Ikzelf zal met #20 spelen als het goed is. Heb het anders sowieso op de achterkant van m'n helm staan.

2. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah oke! ja wij trainen ook veel in skelly verder hebben we ook veel blitz period bijna elke training dat is soms echt lastig!

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik hoorde dat een paar ervaren mensen van jullie ermee opgehouden of overgestapt zijn Flix? Hebben jullie dan gewoon veel rookies of?

Hoe zijn jullie eigenlijk uit de 1e divisie geraakt als ik vragen mag.

4. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    sunday game day zin in??:D:D

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Tommorrow game day!!! 7.15 bus vanuit Groningen. We spelen helaas weer in de uitshirts van Leiden. Heb dus geen flauw idee welk jersey nr ik heb. Jij speelt in #20? Dan zoek ik je na de game wel ff op.

Heb er zin in, onze eerste W op het bord schrijven.

6. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie al de free agents en trades meegekregen?

chester taylor en julius peppers naar bears

kyle van den bosch en nate burleson naar de lions

boldin naar de ravens.

cromartie naar de jets.

delhomme gecut ik hoop op vick in carolina!!

7. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja
    Hier kan je het een beetje in de gaten houden:

http://www.nfl.com/freeagency

En de Bengals tonen enige interesse in TO?
    TO en Ocho samen?

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het echt kut(en ook stom) dat Peppers naar de Bears is gegaan. Reden dat ie uit Carolina weg ging was dat ie zat was om in een 4-3 te spelen(en natuurlijk beetje geld).
    Nu ga je over 3/4 jaar weer hetzelfde gezeik krijgen.

Jets gaan echt een gevaarlijk team worden de komende jaren.

Dansby naar de Phins:D

valt me op dat een aantal teams met bakken geld nog aardig rustig zijn gebleven(Redskins, Eagles etc).

En als TO naar de bengels gaat word dat ook echt een Team to watch zeg damn..

En heb zo'n verschrikkelijke zin in morgen zeg damn!!
    Heb het best te doen met Groningen dat ze onze opgekropte irritaties tegen zich gaan krijgen dat we nu pas onze eerste game spelen.
    We mogen wel de football goden bedanken dat het nog geen kut weer is geweest en zoals het er naar uit ziet morgen ook weer een mooie dag was.

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    7 graden vorst vannacht, hopelijk worden we halverwege niet gebeld dat het veld bevroren is.

Slaapie doen nu... Cu tomorrow Flix!

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tas is klaar, football tapes/muziek gereed.

Its party time baby!!

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    HalfTime, 12-0 Giants! FT 19 - 0.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  12. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    onze game was 47-13 voor ons zelf een qb sneak TD ging zeker lekker!!

kerry rhodes van jets naar arizona!

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nice, las het op kickoff forum. We hebben de eerste TD van Utrecht nog gezien, maar hoorde dat jullie direct daarna een 85 yard TD pass hadden?

Wat voor positie speel je trouwens Vassili? En hoe doe je dat met het in Eindhoven wonen en in Maastricht spelen?

Overigens ben ik ook zeer content met onze eerste 'W' van het seizoen. We speelden veel beter als tegen Amerfoort, maar nog niet echt top. Ik denk alleen dat we wel iets meer weerstand van Hilversum hadden verwacht, en dingen als de ref calls had niet veel uitgemaakt voor de eindstand gok ik.

Over 2 week Hoorn uit, wat waarschijnlijk niet door gaat (Hoorn forfeit?). Ik hoop van wel, want dan kan ik ten minste speelminuten maken. Mijn spelerspas was voor vandaag nog niet rond (Woensdag of Donderdag aangevraagd ;().

14. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Quarterback! 2nd string dat wel maar ben pas 17 en leer veel van onze coach David Drane. ja was echt een zieke pass maar die 60 yard run daarna was nog mooier had je moeten zien!

tja een wedstrijd al gespeeld hebben is een duidelijk voordeel want dan heb je de foutjes er al uit die je de eerste game hebt gemaakt! maarja toch onverwacht van hilversum al zijn er veel ervaren mensen weg hoorde ik toen ik mijn tas ging pakken in de kleedkamer

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ah! Ik geloofde al dat je dat zei, maar jullie nr 7 QB heeft een jaartje NFLE gespeeld hoorde ik (confirm please)? Ik dacht al dat je daar iets te jong voor was. Echter las ik ook dat je het nog erg goed gedaan had en dat ze in de wolken zijn met 2 goede QB's. (O.a. hier)

Over Hilversum was inderdaad al duidelijk dat een paar oude rakkers ermee gekapt zijn. De coaching staff is er echter nog steeds en zeer ervaren. Ik denk toch wel dat Hilversum het nog moeilijk gaat krijgen omdat ze weinig nieuwe instroom gehad hebben de laatste jaren. Met de ervaring die dan weg valt, word je direct een paar stappen terug gezet.

16. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heeft hij nog een jaar gespeeld toen was hij nog WR hij heeft ook nog jaren in de GFL gespeeld bijvoorbeeld bij de Braunschweig Lions. toen werd hij ouder en werd hij Qb wat hij ook in de GFL heeft gespeeld. Dit is zijn 3e seizoen bij ons en ik heb het geluk dat ik nu al ander half jaar bij hem train hij is ongetwijfeld de beste Qb coach in Nederland.

Ja het ging zeker lekker was de eerste wedstrijd dat ik echt veel speeltijd kreeg. heb heel de 2e helft gespeeld. en heb zelf natuurlijk 1gescoord wat zeker lekker was.

eerder in de wedstrijd had ik een gruwlijke hit op de kickoff heb echt nog nooit iemand zo opgeblazen:p vol blind side met mijn helm tackelde ik hem.

Wil echt de game tape terug zien we hadden utrecht echt afgemaakt. en veel mooie plays op offense en defensen. zaterdagavond weer een wedstrijd tegen Rotterdam ik ben benieuwd en hoop dat ik weer veel speeltijd krijg.

tja dat is zeker vervelend ook dat jullie seizoen zo weinig wedstrijden heeft dat is erg jammer. Ik zat eerst een jaar bij Eindhoven Raptors daar heb ik de basis geleerd maar ik wist meteen als ik echt goed wil worden moet ik hier weg! toen ging ik naar de cats en het verschil kwa trainingen zijn zo groot wij hebben altijd zeker wel 30 man op de training. dus kunnen we alles goed trainen en installeren.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Helaas was het een teleurstellende prestatie van Hilversum. QB die al 3 jaar niet meer op die positie heeft getrained/speel omdat onze vaste QB nog net niet klaar is om een game te spelen.
    Verder was dit de eerste keer dit jaar dat de 5 man die op de lijn speelde bij elkaar waren wat ook niet echt opschoot. Het blocken ging dramatisch.

Ook kwam de Defense wat traag van start maar uiteindelijk draaide deze wel lekker wat best knap is gezien 70% of op een nieuwe positie speelt, of uberhoud voor het eerst speelde.
    Jammer dat onze offense geen punten op het bord kon zetten want als je als defense 'maar' 19 punten toelaat moet je de game gewoon kunnen winnen.
    Hopelijk krijgt de lijn over de komende weken wat vaker bij elkaar zodat we weer Canes football kunnen spelen.

Was gister na de game echt helemaal kapot. Sliep om 8 uur al wat in de afgelopen 10 jaar geloof ik niet gebeurt is.
    @Vasil: Zag die hit van je op de kickoff. Was wel nette hit ja(wil alleen niet lullig zijn maar die gast was al aan het vallen omdat ie al geraakt was+)

Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
  18. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    weet je zeker dat dat die hit was? want ik had er 2 namelijk! bij die ene werd iedereen helemaal gek bij onze zijlijn omdat ze zagen dat ik het uiteindelijk was!

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor diegene die MAdden NFL 10 hebben, neem eens een kijkje in het bijbehorende thread, we zijn een xbw league opgestart.

Deel Deze Pagina