Hmm, vanavond voorzichtig besloten de game toch weer te verkopen. Ik word teveel tussen een leuk, niet leuk, leuk, niet leuk gevoel op en neer geslingerd. Het zal toch nog wel een paar dagen duren voordat ik WKC verkocht hebt.
Trouwens ook nog online geprobeerd. Eerste keer werd ik zomaar uit een game geschopt... tweede keer onzettend veel lag en de laatste poging rende iedereen als een kip zonder kop rond en werden ze voor mijn neus afgeslacht.
Niet echt representatief voor een eerste online ervaring natuurlijk, maar als je toch al zo twijfelt is dat geen goed begin. Ik speel het nog door totdat ik hem verkocht heb, maar WKC kan niet mijn interesse vasthouden. Online moet goed werken (en dat ga ik nog een paar keer testen), maar offline voelt het teveel als een MMORPG aan. En voor mij betekend dat: saaie gameplay. De boss battles zijn soms interessant, maar (hoe raar dat ook klinkt) het lijkt wel net of de gewone mobs meer hitpoints hebben. Met mijn white knight sla ik binnen tien seconden door zo'n boss heen. Echt behoorlijk ongebalanceerd. Veel meer dan mobs mollen, om daarna een slecht geacteerde cutscene te zien stelt de SP niet voor. Online is in principe hetzelfde, maar dan speel je wel met drie anderen samen. Een MMORPG dus. Zonder het menselijke element stelt WKC echt teleur.
Hou wel deel twee in de gaten, mocht die ooit ook uitkomen.
Klik om te vergroten...