1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] White Knight Chronicles

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 12 feb 2008.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tussen deze en FFXIII hoef ik niet te kiezen. Dat zou sowieso deze worden. Alleen heb ik nog veel te spelen en dan heb ik niks aan een middelmatige game...

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Aargh ik weet het ook niet met deze titel. Mijn mening over deze titel wordt continue op en neer geslingerd. :eek:

Het woestijn gebied vond ik echt dodelijk saai, maar nu ben ik weer in de bergen erna en dan is WKC weer best boeiend. Zolang je niet over grote open vlaktes hoeft te reizen is dit spel nog best leuk. Ik denk dat ik meer echte dungeons wil zien en niet overland maps die als dungeons aanvoelen. De mindere bewegingsvrijheid in de caverns maakt voor mij gek genoeg veel goed.

Ik ben denk ik nu ongeveer halverwege het spel? Mijn characters zijn +/- level 22. Ik wil SP zo snel mogelijk uitspelen en dan heel heel snel online gaan. Volgens mij ligt daar echt de kracht van WKC.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
  3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik wil graag deze game online nog een kans geven.

Wie gaat WKC op korte termijn nog online spelen?

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Lvl 26 present hier, voeg me maar toe online is makkelijk tot gr7 daarna word het een huge pain in ythe ass heb ik gehoord ben zelf pas gr2

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Hmm, vanavond voorzichtig besloten de game toch weer te verkopen. Ik word teveel tussen een leuk, niet leuk, leuk, niet leuk gevoel op en neer geslingerd. Het zal toch nog wel een paar dagen duren voordat ik WKC verkocht hebt.

Trouwens ook nog online geprobeerd. Eerste keer werd ik zomaar uit een game geschopt... tweede keer onzettend veel lag en de laatste poging rende iedereen als een kip zonder kop rond en werden ze voor mijn neus afgeslacht. :D

Niet echt representatief voor een eerste online ervaring natuurlijk, maar als je toch al zo twijfelt is dat geen goed begin. Ik speel het nog door totdat ik hem verkocht heb, maar WKC kan niet mijn interesse vasthouden. Online moet goed werken (en dat ga ik nog een paar keer testen), maar offline voelt het teveel als een MMORPG aan. En voor mij betekend dat: saaie gameplay. De boss battles zijn soms interessant, maar (hoe raar dat ook klinkt) het lijkt wel net of de gewone mobs meer hitpoints hebben. Met mijn white knight sla ik binnen tien seconden door zo'n boss heen. Echt behoorlijk ongebalanceerd. Veel meer dan mobs mollen, om daarna een slecht geacteerde cutscene te zien stelt de SP niet voor. Online is in principe hetzelfde, maar dan speel je wel met drie anderen samen. Een MMORPG dus. Zonder het menselijke element stelt WKC echt teleur.

Hou wel deel twee in de gaten, mocht die ooit ook uitkomen.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2010
  6. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Haha ik heb echt precies het tegen overgestelde! Online ben ik nooit gekicked en alleen maar goede ervaring, offline ben ik nu bij de dragon knight aanbeland en die battle is echt fucked! Mijn georama is nu level 4 maar nog even wat gold grinden om uit te breiden, binden level 6 en party lvl 29. 7quests s rank gehaald en heb het erg naar mijn zin. Ben nu op zoek naar 4mats voor nieuw armor en geld voor weapon mats. En..... Vind het nog steeds een top spel.
    Meningen zijn er natuurlijk om verschillend te zijn!

Edit: tot nu toe nog steeds van plan hem platinum te halen, dat gaat echt voldoening geven denk ik!

Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    PM me je prijs maar :)

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Sorry GForce, dezelfde avond dat ik WKC online zette op Marktplaats was ie al verkocht. En sindsdien heb ik al drie aanbiedingen gehad.

Het gaat zo snel met console titels op Marktplaats, dat wil je niet geloven. Kan er nog meer voor vragen ook dan wanneer ik games op deze forum te koop aanbied.

Jammer dat WKC me niet beviel. Ik proef potentieel om de hoek en wel zeker online... maar het klikt voor mij niet. Je kunt niet altijd geluk hebben helaas.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  9. theo777

theo777 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de main quest uitgespeeld en ga vannacht nog enkele online quests afwerken. Of ik hem daarna nog een keer rond ga spelen of verder aan mijn dorpje ga bouwen betwijfel ik. Mede omdat ik vandaag FF 13 binnen heb gekregen.
    Het verhaal was best goed, misschien iets te voorspelbaar als je goed oplet tijdens de filmpjes.
    Het battle system vond ik geweldig en je kan echt alle kanten op met je character qua melee/ranged/magic en healen.
    Het online gedeelte werkte perfect bij mij helaas zijn sommige online quests wel aan de erg korte kant.
    Mijn grootste minpunt is toch wel dat het spel veel te makkelijk is. Had zelfs niet eens al mijn skillpunten gebruikt of sterkste armor aan en heb niet 1 keer Game Over in beeld gehad :)
    Alles bij alles een zeer leuke ervaring maar er had echt meer in gezeten.
    Wat ik wel gezien heb is dat ze met dit battle system een zeer goede pve-mmo kunnen maken voor de console.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
  10. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Vanmiddag eindelijk gr5 gehaald en de quests worden al een stuk pittiger. Ook de main quest uitgespeeld en nog een paar lvls naar de 50 en dan reincarnate, of misschien eerst newgame+ voor wat gratis gr8/9 gear. Aangezien ng+ maar rond de 4uur kost ga ik eerst dat even een keer doen. Ook een cool armor setje bemachtigd maar bleek toch nog niet goed genoeg te zijn voor de hogere quests, dus ook nog mats farmen..... Zoveel te doen in dit spel en zo weinig tijd. Zit nu op 26% van de trophies na 53uur

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als het goed is heb ik heb vandaag ook binnen!!

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Good luck, you'll need it. :)

TIP: ga zo snel mogelijk online om met anderen te questen, Daar moet dit spel het echt van hebben.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok thx. Hij was idd binnen. Ga denk ik even de story rushen zonder questen te doen. Dan nog even GR7/8 halen en dan online beginnen.

14. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Beter eerst story, alles farmen en NIETS binden dan online gr7 halen om vervolgens ng+ te doen! Binden pas beginnen alsje online gaat, dan kan je mooi met al je mats de lijst alvast een beetje afstrepen. Ik vermaak me nog steeds ziekelijk met deze game.mocht je nou online bigred willen farmen voor gr? Invite me maar. Tehcliff

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uurtje gespeeld en mijn eerste indruk.

Speelt soepel en kreeg helemaal niet het dungeon idee. Heb ff een hoop vijanden gesloopt om het battle gevoel een beetje te krijgen. Ben nu lvl8 en ben nog in het eerste gebied. Ik zal later meer bevinden posten als ik meer gespeeld heb. Ik hoop wel dat ik later wat meer commandos kan geven aan party members :)

Heb al snel 3 vraagjes:

1. Waar kan ik een boog kopen? Heb wel skill points er in gedaan kan het alleen niet gebruiken :)

2. Kan ik ervoor zorgen dat mijn party member als eerst anvalt?

3. Ik zie downloaded items staan maar in de PS Store staat nog helemaal niks. Is dit voor de toekomst?

Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
  16. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Vr1: als je terug bent in balandor kan je volgens mij een boog kopen, anders al in dat dorpje waarje wijn moet halen.

Vr2: met r3 kan je de instelling aan je team toevoegen " fight as you see fit" dan zullen zei eerder aanvallen. Vergeet het alleen met de latere bosses niet om te zetten naar " everybody focus on one enemy"

Vr3: mocht je georama spullen kopen en later besluiten een andere avatar te gaan maken, dan staan daar al je gekochte spullen!

Hoop dat je er wat aan hebt, en veel plzier er nog mee!

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Thx heb ik zeker wat aan. Ik was even de georama vergeten. Zat aan DLC te denken toen ik downloaded items zag staan :)

18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Er zijn nu ook al nieuwe quests en binding recepten! Hele coole wapens en gear!

19. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Gforce nog steeds aan het spelen of ook gestopt?

Ben nu zelf na een belachelijke grind van 600k questspoints bijna bij gr8 aan beland, heb mijn gear al klaar liggen en de enchant mats op een paar pearls al klaar liggen, de pearls zijn pas vanaf gr8 te halen. Maar hoop na een paar br2 runs wel wat gegeared te zijn voor wat moeilijkere quests. Staat ook nog een 2e ng+ in de planning voor een 2e bow die een andere element mee krijgt. Vermaak me nog prima en hoe hoger je komt hoe leuker het lijkt te worden!

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben nog aan het spelen maar heb gewoon heel weinig tijd op het moment. Ben volgens mij net het stuk voorbij dat je voor de eerste keer White Knight wordt. Ik dacht dat je avatar juist de hoofd persoon in de game zou zijn. Speel je wel online met je avatar?

Deel Deze Pagina