De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    WTF. waarom zenden ze morgen niet Manchester United - Milan uit!
    Die wedstrijd gaat zeker mooi worden, zeker als Leonardo ervoor kiest om met Ronaldinho,Pato,Boriello én Huntelaar te spelen..

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, ze mogen toch twee wedstrijden uitzenden per week? En vandaag lieten ze toch niks zien ofwel :confused:

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Een per week, CL is nu twee weken. Deze week dus Real - Lyon en die week erop Chelsea - Inter mag ik hopen.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Omg, ik wil Milaan zien! :mad:

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Gadverdamme, waarom in hemelsnaam Real en Inter laten zien? Volgens mij weet zelfs elke malloot die geen voetbal kijkt dat Man U - Milan spannend word :x

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik dacht dat de CL herhalingen op Nederland 3 kwamen?

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    11 uur, zie teletekst!

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks! 10 goals in 2 champions league duels is niet alledaags:cool:

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ze leggen die wedstrijd al van te voren vast volgens mij, dus het is een beetje geluk hebben met wat je kiest.
    Correct me if i'm wrong. :)

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Nee je hebt gelijk volgens mij. Na de loting leggen ze het vast.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan vind ik het helemaal vreemd. Vooraf gezien lijkt Real - Lyon toch geen spannende pot? En Man U - Milan zeker wel, al is dat achteraf gezien nu niet zo. Lijkt me uitgesloten dat Man U het gaat weggeven.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom allemaal dat moeilijk doen over welke wedstrijden je wil zien? Je kan GRATIS Sport 1 kijken t/m 15 Maart. Morgen kijk ik dus gewoon welke ik wil :+

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kijk liever gewoon op Ned3 want de kwaliteit van de Sport1 streams is toch een stuk minder

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb je digitale TV ( wij van Ziggo ) dan zap je gewoon naar kanaaltje 401. Gratis en voor niks, kwaliteit is prima :) Beter als de streams.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nope helaas niet :'-(

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Fiorantina ... wat een misselijkmakend potje voetbal af en toe :emo: Lekker hangen en dan gaan counteren. Bayern stond overigens wel zeer slecht te verdedigen zeg. Dat hoeven ze tegen Real Madrid of Manchester United niet te doen.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wut? :{

Schitterende wedstrijd met helaas de grootste Duitsers van Bayern die het verschil maken. Had het Viola zó gegund, maar het mocht helaas niet vanavond (en twee weken geleden) =(

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, dat neemt natuurlijk niet weg dat het een mooie wedstrijd was hoor :) En inderdaad, de grootste Duitsers bij Bayern maakte het verschil. Maar de defensie is echt, slecht :emo: Dat lukt mij nog wel om te scoren. In counteren zijn bijna ALLE Italiaanse clubs erg goed. Dat vond ik Fiorentina heel goed doen.

Morgen AC Milan, ben heel erg benieuwd of ze dit keer wel voetballend op kunnen boksen tegen Manchester United. Hoop op niet weer een Scholes momentje, ik mag die lelijke strontvlieg echt niet.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Counteren? Het was gewoon een wedstrijd die behoorlijk op en neer ging. Fiorentina zette juist steeds heel vroeg druk en probeerde vooruit te voetballen. De eerste goal was geen counter, de tweede was geen counter maar een schitterende combinatie en de tweede van Bayern was een schitterende soloactie van Robben. Alleen de derde van Viola en de eerste van Bayern leken op een counter, maar kan je amper in dat hokje plaatsen.

Heb ook los van de goals weinig countervoetbal gezien, maar juist een heerlijke wedstrijd van beide kanten, ondanks dat ze geen van beide goed waren. Dit soort wedstrijden degraderen tot het negatieve etiket 'countervoetbal' vind ik een aanval op het voetbal.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Tweede helft niet, maar eerste helft wel (toch?). Dat leek in ieder geval zo in de samenvatting.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina