De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vind het ook niet centraal,moet ik verdorie helemaal vanuit Utrecht naar Nieuwegein rijden! :mad:






















    :+
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, jij zit goed :D.
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwegein/Utrecht is toch wel één van de centrale punten in Nederland. Dus vandaar de keuze. Ik heb iedereen die hint dat hij komt in de lijst gezet, kan ik jou, Sjoerd, ook meetellen?
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee is wel een redelijke prijs, maar ik zou voor een gecrashte fiets gaan ipv 1 die er nog zo mooi uitziet. Vriend van me had ook een CBR600 F2 stunter, wel ideale fietjes om het betere stuntwerk op te leren. :thumbs:
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, het is zonde om die CBR daarvoor te gebruiken. Kan je beter eentje zoeken met wat meer kilometers op het blok en met kuipschade.
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, streetfighters zijn ontstaan uit projecten met gecrashte fietsen.


    Het enige probleem is dat fietsen met echt alleen kuipschade nog steeds vrij duur zijn, en meer schade is meestal te veel gekloot om te fixen. Kromme voorvorken wil je bijvoorbeeld echt niet. (en nieuwe tellersets zijn ook stervesduur).
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die dingen toch zo verschrikkelijk lelijk. Die voorlichten/kappen zitten ook op de gemiddelde opgevoerde tomos/sita. Echt verschrikkelijk, zonde van die CBR!
     
  9. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Mee eens, het wordt zelden echt mooi gedaan. Je kunt het in de meeste gevallen toch nooit mooier dan de originele ontwerper maken/verzinnen. Als je het al doet moet je het eigenlijk heel minimalistisch doen, misschien wordt het dan nog een beetje iets.
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij gaat het ermeer om dat ik het stunten onder de knie krijg, maar wel met recht stuur en het liefst met zo weinig mogelijk kappen. Dan word het al snel de looks van een streetfighter. Ga er maar 2 jaar op oefenen, als hij zolang mee gaat en dan gaan we voor het mooie.
     
  11. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3


    Hehe, grote plannen jij :D. Persoonlijk vind ik motor rijden al link genoeg zonder stunts, maar als je het gaat doen is het idd beter om een gestripte fiets te kopen/gebruiken,
     
  12. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik eens ben dat het zonde is van de motor, vind ik dat deze man op motor-forum beste motors bouwt.
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Vriend van me heeft een gecrashte zx6r gekocht en omgebouwd tot stunter, best geslaagd vind ik zelf _O_

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
  14. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ha! Jullie horen wel snel weer van me, ben zelf ook razend benieuwd.
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vriend van je......
    Groningen.......
    Stunten.......

    Niet toevallig aangehouden een tijd geleden door de politie? Om vervolgens het rijbewijs kwijt te raken wegens stunten op een afgelegen parkeerplaats?

    :+
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Yup hij was op wegmisbruikers, hij was 1 van de 3 die net niet zijn rijbewijs kwijt was. Maar die andere 2 hadden hun rijbewijs na 4 dagen alweer, bleek dus wel afgesloten terrein te zijn waar ze op aan het stunten waren (op tv zij de politie dat het een openbare parkeerplek was, maar op zondag staat er paaltjes waardoor je niet op de parkeerplaats kan komen) en zijn er afgekomen met een boete van 150 euro ofzo.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    WTF: Ben m's sleutel van m'n motor kwijt. Heb daar nog wel een reserve sleutel van, maar niet van schijfrem slot. Echt geen idee waar die is gebleven.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, ok, nou goed om te horen. Die agenten snapten het ook niet helemaal denk ik zo :+

    Net mezelf bijna achterin een clio geboord omdat een dame op de rijstrook met me zat te flirten... had ik even niet door dat er ineens file was voor m'n neus :+ Heb even m'n elandproef kunnen oefenen O-)
     
  19. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Moet echt mijn Triumph rood gaan verven, gaat nergens over met dat ding van jou. :+
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Sleutel is zo goed als terug. Lag bij een vriend van mn zusje in z'n auto. Zal ze per ongeluk wel meegepakt hebben met dr eigen sleutels, of denkende dat het dr fietssleutel was ofzo. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina