Je kunt geen externe hdd IN de xbox360 doen, omdat daar geen ruimte voor is
Ik denk dat Lenny-t bedoelde dat de hdd die je dus wèl via usb aan de xbox kunt hangen, moet geformateerd zijn in FAT32 en niet in NTFS.
NTFS leest de xbox niet en dus alleen in FAT32 en zonder conversieprogramma pakt die alleen WMV bestanden.
(zo was het toch jongens?)
Nou moet ik zeggen dat ik hier echt totaal geen verstand van heb, dus als iemand dit verder kunt uitleggen dan graag.
-------------------------------
Steve Ballmer, de CEO van Microsoft, heeft recent in een interview in PC Magazine hetvolgende gezegd:
"In the case of the TV we've got both strategies. We actually have a TV implementation in some senses built into Windows. It works really well for small screen TVs that you might call a PC, but for that big screen device here's a piece of hardware that we build, there's no diversity. You get exactly the Xboxes that we build for you. We may have more form factors in the future that are designed for various price points and options, but we think it's going to [be] important."
Hij zit te denken om het voor xbox bezitters/kopers mogelijk te maken om hun xbox te upgraden.
Ikzelf zou daar erg voor zijn, mits het altijd mogelijk moet zijn om met een standaard xbox alle games te kunnen spelen.
Echter begin ik te zien dat vooral de videokaart van de xbox toch wel achter begint te lopen. Vooral door lekkermakende screens van games die nog moeten uitkomen, die later een stuk minder mooi blijken te zijn.
Het viel me vooral op na het lezen van het Maffia 2 forum. Die screens die eerst getoond werden waren zó verschrikkelijk mooi, terwijl deze later nauwelijks over de kwaliteit van GTA4 heen gingen.
Als Microsoft niet met een nieuw model xbox of een ernstige upgrade wil komen, dan zou ik die best zelf willen aanschaffen.
Ik denk dat de moeilijkheid er vooral in het online gedeelte zit, maar de kartels moeten er nu toch echt uit.
Ze waren me nooit zo opgevallen totdat mensen op forums begonnen te klagen (waarschijnlijk pc-gamers). Ikzelf riep meteen dat ik volgens mij geen kartels zag, maar toen ik erop ging letten schrok ik toch wel behoorlijk
Ik verwacht sowieso een verbeterde versie van de xbox (najaar 2010 ) die je samen in een pack met Natal kunt kopen. Je hebt de upgrade niet strikt noodzakelijk nodig, maar games en de rest zal er beter uitzien door snellere processor, videokaart etc.
Wat vinden jullie van zo'n upgradable xbox?
Laatst bewerkt: 10 mrt 2010