1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je de rechten van je oude xbox overzetten naar het serienummer van je nieuwe xbox. Dat kan je ergens op xbox.com vinden.

    Edit: Dit dus :)
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  2. iaindevos

    iaindevos Soldier of Fortune

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zal is kijken daar.
    Bedankt voor de hulp :)
     
  3. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst bij mediamarkt zo een apparaat gezien met beeldscherm waar je xbox 360 aangesloten op kon worden dus dat kan je zeg maar ook in de auto dragen en op spelen. Het apparaat was alleen voor de 360 dacht ik. weet iemand hier meer van en hoe het heet?
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je bedoelt dit ding.

    Joytech: 9.2 Inch LCD Monitor (White) Xbox 360
    [​IMG]
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Full HD?:+
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    UK zit in dezelfde regio als NL gewoon geloof ik.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  8. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het was ook al gelukt trouwens :+
     
  9. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net FIFA10 te spelen en opeens veranderde alle kleuren; zag er dus vet raar uit. Ik heb toen de game maar stopgezet en het xboxmenu zag er ook heel raar uit dus toen de xbox maar helemaal uitgezet en als ik hem nu opstart krijg ik helemaal geen beeld meer! Heb hem al meerdere malen proberen aan te zetten! Wat kan het probleem/oplossing zijn?
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zie problemen topic.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Kan je een externe harde schijf in de 360 doen en daarvanuit filmpjes op de 360 streamen? bijv. met de Lacie Rikiki?
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja, maar dan moet ie wel het NFS+ filesystem gebruiken. En dan kan je geloof ik geen mkv's enzo, wel wmv(hd) en divx.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Que?
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt geen externe hdd IN de xbox360 doen, omdat daar geen ruimte voor is ;)

    Ik denk dat Lenny-t bedoelde dat de hdd die je dus wèl via usb aan de xbox kunt hangen, moet geformateerd zijn in FAT32 en niet in NTFS.
    NTFS leest de xbox niet en dus alleen in FAT32 en zonder conversieprogramma pakt die alleen WMV bestanden.
    (zo was het toch jongens?)

    Nou moet ik zeggen dat ik hier echt totaal geen verstand van heb, dus als iemand dit verder kunt uitleggen dan graag.


    -------------------------------

    Steve Ballmer, de CEO van Microsoft, heeft recent in een interview in PC Magazine hetvolgende gezegd:

    "In the case of the TV we've got both strategies. We actually have a TV implementation in some senses built into Windows. It works really well for small screen TVs that you might call a PC, but for that big screen device here's a piece of hardware that we build, there's no diversity. You get exactly the Xboxes that we build for you. We may have more form factors in the future that are designed for various price points and options, but we think it's going to [be] important."

    Hij zit te denken om het voor xbox bezitters/kopers mogelijk te maken om hun xbox te upgraden.
    Ikzelf zou daar erg voor zijn, mits het altijd mogelijk moet zijn om met een standaard xbox alle games te kunnen spelen.

    Echter begin ik te zien dat vooral de videokaart van de xbox toch wel achter begint te lopen. Vooral door lekkermakende screens van games die nog moeten uitkomen, die later een stuk minder mooi blijken te zijn.
    Het viel me vooral op na het lezen van het Maffia 2 forum. Die screens die eerst getoond werden waren zó verschrikkelijk mooi, terwijl deze later nauwelijks over de kwaliteit van GTA4 heen gingen.

    Als Microsoft niet met een nieuw model xbox of een ernstige upgrade wil komen, dan zou ik die best zelf willen aanschaffen.
    Ik denk dat de moeilijkheid er vooral in het online gedeelte zit, maar de kartels moeten er nu toch echt uit.

    Ze waren me nooit zo opgevallen totdat mensen op forums begonnen te klagen (waarschijnlijk pc-gamers). Ikzelf riep meteen dat ik volgens mij geen kartels zag, maar toen ik erop ging letten schrok ik toch wel behoorlijk ;)

    Ik verwacht sowieso een verbeterde versie van de xbox (najaar 2010 ) die je samen in een pack met Natal kunt kopen. Je hebt de upgrade niet strikt noodzakelijk nodig, maar games en de rest zal er beter uitzien door snellere processor, videokaart etc.

    Wat vinden jullie van zo'n upgradable xbox?
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Doet me eigenlijk een beetje terugdenken aan lang geleden. de sega 32X, N64 expansion pack, etc.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    ik bedoelde ook eraan hangen..maar wsup dan als je een externe harde schijf hebt die nog een voeding/power supply heeft?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan... *trommel* doe je de stekker in het stopcontact :thumbs:

    De 360 ondersteund alleen schijven/usb sticks die het FAT32 of HFS+ (dat bedoel ik, niet NFS+:+) bestandssysteem hebben.

    Probleem is bij FAT32 dat je bestanden groter dan 4GB niet erop kan zetten, door de limitatie dat het heeft (oude troep dat FAT32). Dus als je gewoon divx filmpjes kijkt, kan je hem FAT32 houden, maar als je HD rips wil kijken moet je het NFS+ maken. Dat laatste kan met een programma genaamd... MacDrive geloof ik.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    :+
    weetikveel, staks doen die het weer niet ofzeau.
    dat HD probleem zie ik binnenkort wel.
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat ken ik niet. Daar kon je dus ook hardware upgrades voor kopen?

    Mij lijkt t wel wat: een keuze tussen verschillende videokaarten voor de xbox en je bij aankoop op maat configureren zoals bij n Dell computer.

    Dus grotere hdd, interne N-draft netwerk adapter, blu-ray speler etc
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zie een upgradable console niet zitten eigenlijk. Het voordeel van een console is juist je koopt dat ding en alle spellen draaien vloeiend, als het nou 2006 of 2010 is. Het nadeel is dan dat je op een gegeven moment achter loopt op de huidige standaard graphics, maar goed daarom komt er om de zoveel jaar een nieuwe console uit die weer een beetje tegen de PC kan opboksen.

    Van mij mogen ze in 2011 wel met een nieuwe Xbox komen, al zal dat (gezien Natal) niet gebeuren, of.. de nieuwe Xbox moet ook met Natal overweg kunnen. :+ Maar dan nog denk ik dat het wel 2012/2013 wordt voor er een nieuwe Xbox komt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina