Heb de SP vanmiddag uitgespeeld, en ik kan nu heel goed de kritiek begrijpen van sommige reviewers. Er zitten gewoon 2 a 3 maps in die echt frustrerend zijn (moet wel toegeven dat ik hem op hard heb gespeeld):
Alleen spoiler lezen als je hem uitgespeeld hebt, anders ga je hier zelf ook op letten en misschien ervaar jij het wel heel anders!
Die ene level waar je een dorpje moet clearen van snipers en rpg'ers, terwijl je elk moment vanuit elke hoek met 1 shot gekilled kunt worden.. Had ik totaal geen probleem mee gehad normaal gesproken, maar de game heeft dus 2 checkpoints, één aan het begin, en één aan het einde. Het kwam dus heel vaak voor dat ik uit het niets opeens dood was en weer helemaal opnieuw kon beginnen.. Onnodig frustrerend gewoon. En zo zaten er wel meer momenten in het spel. Zoals een reviewer al opmerkte, misschien expres zo gedaan om de lengte van de game wat op te rekken?
De AI van je squad, man man man wat slecht, zo easy als in MW2 hoeft ook weer niet, maar hier schieten ze gewoon 95% mis, ik had op een gegeven moment 10 mannetjes die op me aan het schieten waren tegelijk 2 choppers die ik allemaal zelf neer moest maaien dus, niet fun gewoon.