1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat was puur om een bepaald te wapen te halen. Ik heb dat niet fking 55 uur gedaan zoals die gasten nu doen op BC2.
     
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag ff de SP gespeeld omdat de servers eruit lagen. Moet zeggen dat het prima bevalt, voorlopig vind ik het aardig in elkaar zitten en de gfx dik in orde :thumbs:
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb de SP vanmiddag uitgespeeld, en ik kan nu heel goed de kritiek begrijpen van sommige reviewers. Er zitten gewoon 2 a 3 maps in die echt frustrerend zijn (moet wel toegeven dat ik hem op hard heb gespeeld):
    Alleen spoiler lezen als je hem uitgespeeld hebt, anders ga je hier zelf ook op letten en misschien ervaar jij het wel heel anders!

    Die ene level waar je een dorpje moet clearen van snipers en rpg'ers, terwijl je elk moment vanuit elke hoek met 1 shot gekilled kunt worden.. Had ik totaal geen probleem mee gehad normaal gesproken, maar de game heeft dus 2 checkpoints, één aan het begin, en één aan het einde. Het kwam dus heel vaak voor dat ik uit het niets opeens dood was en weer helemaal opnieuw kon beginnen.. Onnodig frustrerend gewoon. En zo zaten er wel meer momenten in het spel. Zoals een reviewer al opmerkte, misschien expres zo gedaan om de lengte van de game wat op te rekken?

    De AI van je squad, man man man wat slecht, zo easy als in MW2 hoeft ook weer niet, maar hier schieten ze gewoon 95% mis, ik had op een gegeven moment 10 mannetjes die op me aan het schieten waren tegelijk 2 choppers die ik allemaal zelf neer moest maaien dus, niet fun gewoon.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die 2 choppers heb ik echt een uur over gedaan, die kut AI doet gewoon geen reet (je squad). Daar komt nog eens bij dat de choppers + mannetjes te voet alleen maar oog voor mij hadden... Uiteindelijk is het me toch gelukt, maar leuk was het niet.
    Speelde ook op hard btw :)
     
  5. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Die medics die de boel lopen boosten voor punten maakt me niks uit, alleen constant gerevived worden is soms zwaar vervelend. Heb een keer 5 deaths gekregen omdat een gast me revived terwijl mijn ammo op was, dat maakt je behoorlijk geirriteerd.
     
  6. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij probeerde je gewoon te helpen, lol.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hij wou graag die 400 punten bedoel je ;)!

    Zou handig zijn als er gewoon een revive kon rejecten of een knop inhouden zodat je niet gehoert word voor punten.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Werkt dat Reviven dan echt ZO goed? 400 punten per Revive? :eek:
     
  9. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    dude seriously?...

    5 deaths-----4 keer gerevived....400 punten... duss...... ff rekenen...... lampje brandt...... etc....
     
  10. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, helemaal omdat bij reviven je death blijft. Als die nou ook weg ging was het minder erg. Als defender spaar je er ook geen tickets mee.
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hmm die deaths boeiend niet echt, de tijd die je ermee verneukt wel ;)
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    je krijgt geen 100 punten per revive.
    50 punten voor teammate en 80 voor squad.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik geboost op COD 5, verklaar je nader? =( :confused:
     
  14. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaat u put it? O-)
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ook al vond ik de demo bout toch maar aangeschaft :p.. straks is even proberen ben benieuwd!
     
  16. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    oh dat zal best, heb de medic pack nog nooit aangeraakt 8)
    bijna altijd assault, of engineer, bij dat vervelende eiland level af en toe recon.

    maar hij had het over 400, dus ik geloof het wel.
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    als je online komt O-)
    i'm watching you }:]
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Haha weet niet of jij erbij was maar dragon, fiber en avalon wel. Dan gingen wij bij search om en om spawn noobtube. Was echt stom maar wel grappig. :lol:
     
  19. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/

    Nu dan ff een pot?
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ow :D tuben, ja das wat anders dan boosten :) pannekoek. Tuben deed ik ook wel eens :)
     

Deel Deze Pagina