De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Lille 1 - 0 Liverpool

Jaaaa, ik verwachte het al. :cool:

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Zeg ik iets over dat Barcelone al wat gewonnen heb? Nee dus. Ze zijn de laatste jaren in ieder geval wel een stuk succesvoller dan Real met veel jongens uit eigen opleiding.

Hoeveel verdienen/verdienden die jongens die jij noemt ook al weer? Real Madrid weet goed met geld te smijten, dat klopt wel. Ze komen echt niet uit clubliefde of zoiets naar Madrid hoor, want die club is de laatste 10 jaar echt niks beter dan een Man Utd, Chelsea of Barcelona. Het hoogst haalbare, behoorlijke arrogantie noem ik dat. :x

Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
  3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Duitse televisie: van nistelrooy mag straks naar dopingcontrole =)

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk je niet dat dat is omdat de voorzitters van de andere clubs niet zo dom zijn om nee te zeggen tegen de zak met geld waar Real mee aankomt?

5. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Kaka kon veel meer bij Manchester City verdienen, maar koos voor Real Madrid. En doe nu niet of Barcelona niet met geld smijt, want die stonden een maand terug ook ineens 300 miljoen in het rood.

6. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach Real madrid staat ook 325miljoen euro in het rood maar de schuld van beiden clubs is gecontroleerd. Het geld smijten van Barcelona vind ik absoluut minder dan dat van Madrid. Madrid gaf intotaal iets van 150miljoen uit deze zomer en staat bekend dat ze absolute toppers kopen voor grof geld, Barcelona kocht Zlatan voor een extreem hoog bedrag maar verder doen ze het meer met eigen kweek.

Dat Real Madrid het hoogst haalbare is, is natuurlijk ook extreem subjectief. Dat Kaka meer kon verdienen bij Man City zegt wel wat over de status van Real Madrid dat zeker niet slecht is maar misschien meer over het slechte status van Man City. Ook weet Kaka ook wel dat de aankomende 5 jaar Man City nooit de PL laat staat de CL gaat winnen, iets wat hij waarschijnlijk nog wel een keertje wilt meemaken.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    1-0 Juve 8'ste minuut

8. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Barcelona is geen koopclub. _0/

Nog niet zolang geleden kochten ze 8 Ajacieden. Doe nu niet net alsof Barcelona niet met geld smijt of wel iets van beleid heeft.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    _0/ Benitez. Normaal ben ik niet zo van het wisselen van coaches maar dit was toch wel zijn laatste kans imo, mocht het volgende week niet goed komen, wat me niets zou verbazen.

@Hierboven, iets meer voorbeelden misschien?

10. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voorbeelden, argumenten, dankjewel :b:

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Juve - Ful 2-1

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ach, mijn geloof in hem is er allang niet meer. :+
    Heb er nog geen nieuws over gezien trouwens.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Benitez gaat zelf echt niet weg. Hoeveel zou Liverpool moeten betalen als ze hem ontslaan? Volgens mij toch nog heel wat.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk dat ze liever wat geld betalen dan dat ze nog 5 jaar zonder prijzen zitten en moeten strijden om een top 5 in de PL. Als ze volgende week eruit vliegen dan lijkt de kans mij 99% dat hij pleite gaat, goedschiks of kwaadschiks.

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik las dat als ze zijn hele contract af moeten betalen dat ze 20 miljoen zou kosten |:-

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Liverpool :emo:

Schandalig. Weer!
    Benitez, opzouten achterlijke debiel dat je bent. Leer eerst aankopen doen om je team te versterken. Aquilani, Rodriguez ... zeker. Zijn van toegevoegde waarde. Nondeju zeg ...

Vorig jaar met 4-1 van Manchester United gewonnen en nu door een 3e rangs Franse club zo vernederd worden.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Barcelona koopt best spelers maar investeert geen 250 tot 300 miljoen in één seizoen in een nieuw elftal. Bovendien zegt het toch wel iets als de meerderheid van je basiself uit de eigen kweekvijver komt. Zeker als je tot de absolute top behoort.

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ach ja, Eto"o + 60 miljoen voor Zlatan is klein geld. Maar we zullen zien hoe Barcelona handelt als het een aantal jaren geen CL/kampioenschap heeft gewonnen.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    LOL, Humberto; ''Welkom terug bij Eredivisie Live'', wat?

20. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Tja, net als bij zoveel clubs is er bij Liverpool geen/weinig geld dus afkopen word lastig.

Heb je de wedstrijd tegen Lille gezien trouwens? Ik ben wel benieuwd naar Hazard, leuk spelertje is dat :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina