Wie is de Mol '10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Wie is de mol?

  1. Arjen

    9,4%
  2. Barbara

    3,5%
  3. Erik

    8,2%
  4. Frits

    18,8%
  5. Hind

    7,1%
  6. Kim

    24,7%
  7. Loretta

    1,2%
  8. Manuel

    9,4%
  9. Sanne

    12,9%
  10. Tim

    4,7%
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor Sanne.
    Volgens mij zei ze dat degene die achtervolgden, Kim en Frits waren. Maar dat kon helemaal niet want Frits deed niet mee aan het spel, dat wist ze.
    Dus dat is een molactie, aangezien ze al een verdachte van mij was, denk ik toch dat zij het is.
    WTF en OMFG
    Dit had ik niet verwacht, echt zonde dit. Een van de betere spelers, hij was zo zeker van zichzelf dat ik dacht dat hij zou gaan winnen.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2010
  2. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik ga al sinds het begin voor Sanne, ik blijf er dan ook bij. Had alleen niet verwacht dan Arjen er uit zou gaan. Volgens mij hoef je niet veel te mollen in dit spel. Iedereen doet al genoeg molacties.
    Ik heb eigenlijk nooit begrepen of je als mol aan het einde ook iets van een geldbedrag krijgt, weet iemand dat? Hoeveel geld je uit de pot wist te krijgen, krijg je? geen idee hoor.
     
  3. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het mij goed herinner werden Sanne en Erik als eerste weggestuurd.
    Pas nadat zij weg waren werd verteld dat Frits niet mee mocht doen.
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Kim besloot volgensmij dat Frits niet mee mocht doen, niet Sanne.

    *Ik ga voor Erik, hij blijft teveel op de achtergrond.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    En het vertrek van Arjen, die vol op Erik zat terwijl er anderen waren die zelfs op een vrouw stemden, heeft geen invloed op jouw keus?

    Ik zit nog steeds op Frits. Alles tot nu toe valt perfect in mijn puzzel.
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Frits vind ik te gemaakt, te voor de hand liggend, waardoor hij het dus niet is. Logica is soms ver te zoeken. :+
     
  7. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja dat klopt, maar daar ging het niet om.

    de bengel denkt dat Sanne de mol is, mede omdat zij had moeten weten dat Frits niet mee mocht doen, omdat dat gezegd was (door Pieter-Jan).
    Zij dacht dat oa Frits 1 van de achtervolgers was.

    Maar dat Frits niet mee mocht doen werd pas gezegd nadat Sanne en Erik al wegwaren.
    Pieter-Jan zei het dus tegen Frits dat hij niet mee mocht doen pas nadat Sanne en Erik al wegwaren, dus had Sanne dat niet kunnen weten.
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zeg al vanaf het begin dat Erik de mol is, maar jullie willen niet luisteren. :+

    Was overduidelijk na een interview in de spits.
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    :)..


    ben nu erg benieuwd naar volgende week
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bah Frits, "iedereen" wist het gelijk al, maar toch erg jammer.
     
  11. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Jmmr furie! wel weer een mooie aflevering, zeker met die ondergrondse kelder.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Daar gaat m'n mol! :'-(
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat zei je?

    Dat betwijfel ik. Ik kreeg het gevoel alsof ik hier tegen dovemans oren heb lopen roepen dat Frits de mol was. Ook in de poll op widm.nl leek niemand overtuigd.
    Goed, het is natuurlijk nog niet zeker! Maar ik sta nog steeds achter mijn keuze in ieder geval.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ok, dan zal het aan mij hebben gelegen :+

    Hij doet het de hele serie allemaal al zo opzichtig en neemt ook continu het woord mol in de serie, met allemaal van die flauwe opmerkingen. Ik had bij die puzzelopdracht ook echt een beeld van hem als kind. Iemand die heel erg zijn best doet en trots is op zijn werkje maar uiteindelijk blijkt het compleet verkeerd te zijn en krijgt hij van de leraar (PJ) op zijn kop.
     
  15. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds het gevoel dat Sanne de mol is, Kim lijkt me in ieder geval niet.
     
  16. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Hebben jullie ook die laatste shot gezien met 'volgende week op wie is de mol'? Daar heeft Sanne wel een dikke grijns op haar gezicht.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die lijst met verdenkingen richting Sanne op widm, goedendag 8) Er zijn ook een zootje hints m.b.t. vanhiertotlisse. Zo zou er 30 + 30 - 15 = 45 uit te halen zijn en Frits zou op de 45ste minuut van de uitzending zijn test invullen, hoe dit precies zit staat op het WIDM forum vermeldt. Ook wordt "Flags Square" genoemd > FS > Frits Sissing. Zelf denk ik ook dat er meer met die site aan de hand is dan enkel die ene opdracht.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kunt achter dat webadres /1 en /2 toevoegen, maar ik weet niet waar dat voor diende. Speltechnisch of een hint?

    Overigens geloof ik wel nog in de hint dat Frits Sissing de promo insprak in de bioscoop. Luister die maar eens terug.
     
  19. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ik roep ook al vanaf aflevering 3 dat Frits de mol is, benieuwd of ik gelijk ga krijgen...
     
  20. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net afleveing 8 nog ff nagekeken en er zit een dikke mindfuck in: http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-217273 vanaf 42:40

    Sanne zegt: In de finale zitten de mol, Kim Pieters en ik weetniet wie er naast haar gaat staan. Erik of Frits.

    Dikke WTF moment.., maar ze kan ook gewoon keihard aan het liegen zijn8)
     

Deel Deze Pagina