Wie is de Mol '10

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 20 dec 2009.

?

Wie is de mol?

  1. Arjen

    9,4%
  2. Barbara

    3,5%
  3. Erik

    8,2%
  4. Frits

    18,8%
  5. Hind

    7,1%
  6. Kim

    24,7%
  7. Loretta

    1,2%
  8. Manuel

    9,4%
  9. Sanne

    12,9%
  10. Tim

    4,7%
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap het niet :9
     
  2. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Sanne heeft een vrijstelling gewonnen, nadat ze die heeft gewonnen zegt ze: In de finale zitten de mol, Kim Pieters en ik weetniet wie er naast haar gaat staan. Erik of Frits.

    Nou dan zegt ze toch dat ze de mol is8)?
     
  3. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    maar zij zegt toch dat Kim de mol is?
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad. Wat ze eigenlijk zegt is "Ik zit in de finale, Kim en Frits of Erik"
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Sanne heeft alleen dingen gedaan die ik niet zou kunnen verklaren als ze de mol zou zijn. Neem bijvoorbeeld het spel met de Japanse bordjes. Zij ging alleen terug om dat draak-achtige teken te verifiëren en vervolgens redt ze de opdracht. Kon je die kans als mol laten liggen? De groep zat op het verkeerde spoor.
    Om nog maar te zwijgen over fanatieke padvindershouding bij het zandzakken dragen. Zij heeft die hele draagconstructie ontworpen.
     
  6. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanavond de finale:) Ik heb echter geen flauw idee meer wie de mol is (ik zat eerst op Arjen...). Dus ik ga het maar gewoon lekker kijken. :)
     
  7. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ja die eerste van die draakachtige tekens kan ik ook niet verklaren. Maar die draagconstructie was handig.. maar als ze elkaar misliepen hadden ze er uiteindelijk toch niks aan gehad. Conclusie: Padvinders niet onderschatten :+
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Inderdaad, zoiets heb ik nu ook een beetje:+
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Alleen jammer dat de mol altijd een week later pas bekend wordt gemaakt. Ben wel weer ontzettend benieuwd naar de hints van dit jaar, welke wel en niet waar waren.
     
  10. Remco

    Remco Guest

    Ik zat al de hele tijd op Frits, maar twijfel nu ook tussen Frits en Kim. Sanne probeert zichzelf echt verdacht te maken, terwijl, zoals hierboven al gezegd is, ze in mijn ogen al (te)veel goede dingen heeft gedaan voor de groep.
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Na die ninja opdracht kan Frits toch niet meer de mol zijn? wat een held
    Halo muziek! dat past echt perfect _O_
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij liep Kim te kutten en deed ze de ene keer het geld niet echt in de pot en de 2de keer niet echt in haar broekzak. Haar bewegingen zagen er allemaal wat vreemd uit.

    Edit:// Noes! Toch niet Frits...
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    :eek:

    Oeh, dan is Sanne de mol :+
     
  14. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Kim wilde ook wel erg graag bevrijd worden, terwijl Frits wel de juiste beslissing nam om de pot te bewaken.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Argh! Die verdachte dingen die Kim deed inderdaad 8), eerst al een teamkill, daarna wou ze zo graag bevrijd worden, ik weet het niet meer :mad:
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben in shock! Een vriend en ik dachten juist dat het ninja spel een mooie truuk was. Sanne ging eruit en er zat iets van 2,5K in de mand. Na de acties van Frits was het slechts gegroeid tot 3000? Je zegt later dat hij de pot bewaakte, maar hij rende constant weg.

    Ik ben in shock. Het leek zo duidelijk vanaf aflevering 2. Ik kon Frits niet verklaren als kandidaat. Hij deed dingen die de mol wel moest doen (vrijstelling in het bos bijv.). Waar was de mol op die momenten?

    Niets is wat het lijkt....ik wacht nog op die ontknoping. Het is subtiel in de serie voorbij gekomen, maar waar zit de grote clue?

    Iedereen zit nu op Sanne, maar ik denk nog even na. Sanne is verdacht, maar Kim verdient niets...
     
  17. Remco

    Remco Guest

    Ik wil nu Matrix z'n reactie weleens horen met z'n: 'het is niet spannend, ik weet het allang'. 8)

    /edit: laat maar :9
     
  18. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik baal straks als een stekker als Kim de mol is.
     
  19. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Frits maakte toch die teamkill?
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt nu dus ook nog eens 3000 E bij he, van die opdracht met Karel, die Frits had voorspeld en het dus fout had.

    Ik heb nooit enig moment gedacht dat Kim het was, dus zal het haar wel zijn. Hoe Sanne op het laatst lachte naar Kim, was zo'n blik van goed gespeeld, maar nu weet ik het eindelijk.
     

Deel Deze Pagina