De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    241km even rijden is best een flink stuk.
    Net ook nog even wat gereden. Zowaar ook een keer m'n motor af laten slaan bij het wegrijden (koppeling wat teveel op laten komen en te weinig gas), gebeurde me weinig bij motor en met deze motor helemaal nog niet voor gekomen, maarja, dat ook weer eens gehad. :+
    Nog een mobshot gemaakt bij school. Wilde wel eens weten of die nou op zaterdag open was, wat ik wel had verwacht, maar was er gewoon pikkedonker.
    Op terug weg wilde ik nog even langs een soort van kasteel rijden om daar nog een mobshot te maken, maar was lichtjes aan het regenen, dus maar door naar huis gereden. Komt andere keer wel weer.

    [​IMG]
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Leuk stukje dus _O_

    Vorig najaar haden we in een weekendje eifel op 1 dag 640km alleen binnendoor wegen gereden! Dat was echt supervet en volgend weekendje is alweer geboekt.

    Bij het inrijden kan je, als de motor goed warm is (na een uur rijden) best wel even de toeren doortrekken hoor, maar gewoon geen lange stukken op bijv 8-9000 toeren rijden (zware belasting).
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Eifel wil ik van de zomer ook zeker nog een keer gaan doen,de verhalen die ik hoor klinken goed!
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Kleine impressie, waren nog veel mooiere wegen :cool:

     
  5. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Haagse hogeschool? Daar lijkt het op in de reflectie van het raam. Ben je bijna langs mijn (ouderlijk) huis gereden als dat het daadwerkelijk is!
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    HHS inderdaad. :)
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het al een keer gevraagd, maar weet jij nog welke weg dat was?

    Zijn bezig om een reisje duitsland met de motor aan het plannen in de zomer en gaan ook langs Eifel. Deze weg moet ook op het lijsje to do \o/

    Al moeten we ook oppassen dat we niet alles vastleggen, dat is ook niet leuk :+
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dat ziet er echt te geil uit!!!
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Die weg maakt deel uit van de 1000 bochten route in de Eifel, geweldige route en ik zou eerder deze nemen dan zelf een beetje te gaan rijden. Hier kom je namelijk alles tegen en je komt vlak langs de Nurburgring/nordschleife wat zeker de moeite waard is om te kijken. Dit voorjaar gaan we weer de route rijden maar dan bij het einde beginnen :+

    Download link route:
    http://gpstracks.nl/motorroutes-duitsland.php?id=2415

    Maps.google:
    http://www.gpstracks.nl/googlemap.p...ute.xml&naamroute=De Eifel 1000 bochten route
     
  10. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal er morgen eens nakijken. Moet nu echt gaan slapen. Zwaar week+weekend :+ Alvast bedankt :b:
     
  11. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    hee, daar zit ik ook op school. Hoewel, als ik klaar ben met stage hoop ik er niet meer naar toe te hoeven :+
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Afstudeerstage in Canada?
    Welke opleiding doe je?
    Ben zelf in september begonnen met IPO. Ervoor CMD op de HHS voltooid en ca 1,5 jaar gewerkt.
     
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Afstudeerstage in Canada idd. Bij WTC.
    Commerciƫle Economie: IM.

    Misschien dat je me motor nog wel een aantal keer ziet staan in juni.
    Nog een tweetal tentamens doen en presentatie enzo. En alles gaat op de motor dan.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  14. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Donderdag 16 graden!
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha nog eentje die elke dag buienradar zit te volgen!_O_
     
  16. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Donderdag toevallig maar 1 uurtje college. \o/
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Donderdag!

    M'n langste dag van de week!

    ...
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoorde op school ook al dat het vanaf woensdag mooi weer qua temps gaat worden.
    I like. :cool:
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm donderdag... Vrij! Woensdag het Honda brikje ophalen en vrijdag de KTM.

    Denk dat ik alleen met die Honda al genoeg plezier zou hebben xD Lekker altijd en overal vol gas door de versnellingen rijden, met 55pk zit je toch niet zo snel boven de max snelheid.

    Dingetje klinkt wel leuk!

    http://video.google.nl/videoplay?docid=1947389132094408161&hl=nl#
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat heeft z'n voordelen ja. Als ik een beetje doorhaal met die YZF zit ik binnen de korste keren vrij ver boven de maximumsnelheid. Maar goed, wanneer zit je dat niet...

    Ik heb wel een uitlaat gevonden voor de Yamaha, een Micron dempertje voor een hele zachte prijs (90 euro), gekocht van een jongen op het YZF750 forum (jaja, er is zelfs een specifiek forum voor de YZF750R). Ben heel benieuwd hoe dat gaat klinken, nu maakt ie echt te weinig lawaai namelijk :D.

    En de motor staat ook in Amsterdam nu, voelt goed om ten alle tijden vervoer te hebben staan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina