De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vind dat ie een prima wedstrijd heeft gefloten hoor :)

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Valt wel mee hoor. 1e jaar dat we in de eredivisie zitten dan is het druk. Het 2e jaar gaan er al minder mensen mee naar uitwedstrijden.

We konden opstappen langs de a1. Kaarten kosten toch nog 32 euro, was een midweek in emmen dus heb het goed kunnen combineren. Normaal gesproken had ik hem denk ik ook wel laten schieten want het is toch wel deprimerend om elke keer zulke lange afstanden te reizen en altijd te verliezen! S'avonds vind ik de sfeer ook altijd beter, alleen op vrijdag spelen is vaak wel klote voor de uitspelende partij. Anders had het vrijdag vast wel wat drukker geweest in ons vakje!

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Gadver wat een vies ventje is die Affelay toch. Zag net de beelden nog eens, een klap in het gezicht van Enoh en daarna binnen 10 seconden een elleboog op het hoofd en eentje vol in het gezicht van Enoh.
    Wat Enoh zelf deed, op zijn tenen trappen en hem in zijn buik raken hoort natuurlijk ook niet maar Affelay gaat wat mij betreft echt te ver.
    Schorsen tot het einde van het seizoen dat kleine kind.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, op eredivisie live zag je alleen dat stappen op de teen en de elleboog, maar eerst pakte appelvlaai Enoh aan, toen stond Enoh op zijn teen en gaf hem een tikje in zijn buik (dacht ik) en daarna gaf Affelay een elleboogje in Enoh's gezicht, die was niet onder de indruk en liep langs Affelay die er toen nog maar een elleboog bovenop gaf.

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, Baros is terug en meteen scoort die. Stond gewoon 1 op 2 voor zijn blessure dik 2/3 maanden terug! Als die tyfusoverloper Emre hem niet had geblesseerd zou hij dit jaar weer topscoorder worden.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa Ajax! _O_
    Wat een prachtgoal van Emanuelson zeg!

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Er is flink gescoord in Italie vandaag zeg!
    Juventus stond na 11 minuten 3-0 voor tegen Siena, is het nog 3-3 geworden :lol:
    Overige uitslagen:

Parma - Atalanta 1-0
    Lazio - Bari 0-2
    Genua - Cagliari 5-3
    Udinese - Palermo 3-2
    Livorno - AS Roma 3-3
    Bologna - Sampdoria 1-1

20:45 AC Milan - Chievo

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Heerlijk Messi :D

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Mooie goal van Messi. 1 - 0 Barca.

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Valdés wat een held is het toch. _O_
    Maduro rood.

11. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maduro 2x geel, haalt messi neer...

Alweer Messi, geweldig!

weer!!!!!! 3-0

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Messi _O_

13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Eerste helft was echt kut, maar Messi was weer eens geniaal.
    Pff wat een man_O_

Henry viel trouwens goed in, eindelijk weer eens positief.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Over Ajax - PSV:

Allereerst, blijft altijd prachtig dat vuurwerk en die sfeeracties. Eerste helft was zeker voor PSV, dat geef ik toe. Ze hadden het middenveld compleet onder controle(ze hebben daar ook wel wat kwaliteit zeg) maar voorin wisten ze niet zo goed wat ze nou moesten en er werden weer een hoop kansen gemist. Ajax was minder, maar toch zeker wel dreigend (via de lange bal aangezien het middenveld moest worden overgeslagen). De 2-0 van Emanuelson was van grote schoonheid trouwens, kwam precies op het goeie moment en echt iedereen werd helemaal gek in ons vak(hij kwam ook langs ons vak om het te vieren dus iedereen rende naar voren 8)). Prachtig moment. Tweede helft was Ajax eigenlijk wel beter vond ik, PSV was niet zo dreigend meer en Ajax gooide de wedstrijd op slot door 3-0 te maken. De penalty(terecht meende ik) veranderde daar niets meer aan.

We hebben nog een lange weg te gaan maar DAMN wat geeft dit een goed gevoel en ik blijf hoop houden! Volgende week voor het eerst in mijn leven PSV aanmoedigen. :+

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.726
    Wat een heerlijke uitslag van Ajax - PSV. Hopelijk kunnen we volgende week iig de tweede plek overnemen, en dan volhouden. Hebben we tenminste Champions League-voetbal. Als Twente volgende week echter wint van PSV is dat ook het maximaal haalbare, denk ik. :mad:

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Net terug uit Leverkusen-HSV, mooie avond geweldige sfeer. Uiteindelijk 4-2 voor Leverkusen geworden maar was wel erg gezellig, erg leuke wedstrijd. Helemaal uitverkocht ook, maar dat wist ik van te voren al.

Lekker van ajax :D!

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Huntelaar gaat geen minuten maken vandaag voor Milan, hij is ziek..

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoelaat begint Studio Sport jongens? :)

19. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat je studio Voetbal bedoelt..
    anders ben je een beetje laat :+

meestal begint Studio Voetbal rond 22:50 ;)

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Gast, dat vuurwerk had ik echt niet verwacht :lol:
    Stond in 128 dus echt met mijn neus bovenop, dacht eerst dan ook dat het een idioot met een strijker was....todat die klappen steeds harder werden 8)

Heerlijke sfeer, ik ken alleen 108 tussen de bobo's en de ABA lounge maar dit prefereer ik 20 keer boven vak 108.

Kippenvel momentjes bij het toezingen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina