Ja, ik heb soms wat betere runs, en soms wat slechtere. Toen ik daar voor het eerst kwam deed ik dus een run heen en weer, en kreeg ik 3 Credit en 1 Incentive (en haalde bij alle battles 5-stars op 1 na). Dit bleef volhouden (of net iets beter, of net iets slechter, vaak ook gewoon helemaal geen loot), en ik had nauwelijks Gil verdiend (wel veel CP).
Ik savede, zette m'n Xbox uit, speelde een half uur later verder, non-stop Incentive chips. Soms wel 2 Incentive en 2 Credit per battle, echt sick. \o/
En hoe bedoel je de Gladius is uiteindelijk niet zo goed? Alle wapens komen uiteindelijk neer op hetzelfde eindwapen van dat persoon, bij Lightning is dit het Omega Weapon. Misschien zijn de stats wel anders... Maar Gladius is een wapen wat met name veel +STR heeft heb ik gelezen.
Je hebt ook allemaal weapons die bijv een snellere ATB gauge geven (die heb ik ook in m'n inventory, Axis Blade ofzo heet ie dacht ik), etc etc... maar zo hoog mogelijke +STR vind ik altijd wel nice.
Check btw
hier voor Lightning's wapen upgrades, en als je kijkt bij de rode kolom getiteld "MAX" (dat is het maximale strength wat een wapen krijgt bij hoogste upgrade niveau), dan is de Omega Weapon die van Gladius is geupgrade alleen onderdoet voor de Omega Weapon die van de Organyx komt (Gladius Omega Weapon is 723, Organyx 750). Het is dus gewoon een goed wapen, dunkt me.
Als je andere ideeen hebt hoor ik ze graag, ik wil uiteraard ook m'n chars zo sterk mogelijk
Klik om te vergroten...