[TV / Net] PowNed / GeenStijl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 12 jan 2009.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De mail is onderweg en ik heb ook dat gedeelte meegenomen. Het is niet echt tof dat ze er op zo'n laat moment opeens mee aankomen. Eenmalig was voor mij ook geen probleem maar elk jaar vind ik iets te veel van het goede want geenstijl valt mij steeds meer tegen.

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Stond gewoon bij dat het jaarlijks is hoor. Zo werkt het trouwens bij elke omroep.

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Je kan die incasso toch gewoon storneren?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een eikels zeg.

5. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Maar wat is nou 5,72?

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als dat zo is hoor je mij niet meer klagen. Waar ik mijn gegevens achter heb gelaten, https://registratie.powned.tv/, staat anders nu nog steeds dat het eenmalig is.

Is niks, maar het gaat mij om het principe. Ik steunde het initiatief, maar daar laat ik het liever bij.

En dat houdt in? :9

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Same.

Je kan een incasso tegenhouden, maar daar krijg je dan weer gezeik mee denk ik.

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ze gaan voor die 5 euro heus geen incassobureau achter je aan sturen ;). Bovendien als er echt staat dat het om een eenmalige bijdrage gaat sta je volledig in je recht lijkt me.

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    True, maar ik wacht eerst nog even de mail af. Als je bijvoorbeeld naar de "linkse" omroepen kijkt dan wordt het ook een stuk duidelijker vermeldt:
    Bij PowNed heb je schijnbaar de vrijheid om dit zelf op te zoeken.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Cookie wat heb je gemaild, dan stuur ik dat ook? Want ik vond 1x ook wel genoeg eigenlijk 8)

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon simpel gehouden. Ben alleen vergeten mijn complete adres te vermelden, dus dat komt nog wel als ik een antwoord heb.

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Oke :) Mm.. ik heb me daar destijds op een mail adres aangemeld wat niet meer bestaat, dus een mail krijgen doe ik sowieso niet 8) Stuur wel even een mailtje want anders wordt het er toch afgehaald en dat hoeft voor mij niet.

13. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik vind dit ook maar vervelend. Ik ga het geld terugboeken nadat ze het af hebben geschreven.

E: Dankje voor het emailtje. Ik stuur het ook.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  14. robin1992

robin1992 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme wat een gezeik weer.
    Afmelden zal ook wel moeilijk worden Geenstijl kennende...

15. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad, eerste en de laatste keer dat ik een actie als deze steun.

16. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Rustig, je kan gewoon het geld terugboeken. Ze schrijven je dan waarschijnlijk vanzelf uit omdat je niet hebt betaald. Als je gezeur krijgt kan je natuurlijk gewoon de reden geven dat het eenmalig was.

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Jup, als het wordt afgeschreven gewoon op het kruisje klikken (in het geval van ING) bij overboekingen en dan komt het geld weer net zo hard terug. Maar ik los het persoonlijk liever op, op de normale manier.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Al kregen we nou nog wat leuke filmpjes voorgeschoteld van PowNed, nu krijgen we al lange tijd helemaal niks meer ..
    ach die 5,72 maakt mij niet uit .. (heb door leden aan te melden, dat geld al teruggehad (+ tshirt) (heb het wel weer netjes over de aangemelde leden verdeeld :9 )

maar kan wel begrijpen dat mensen dit niet willen .. ja wat is nou 5,72? als je 16 bent moet je daar bijna 2 uur voor werken bij de AH ;)

19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82

Gaat niet zozeer daarom, maar ik heb niet veel meer met Geenstijl, daarom vind ik het niet meer nodig om lid te zijn. Leuke initiatieven wil ik wel steunen met het oprichten, maar niet blijven steunen.

20. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Krijgen echt 100 keer hetzelfde mailtje :lol:

Deel Deze Pagina