[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Even los van de DLC discussie;

Hoe de fok werkt copycat?

2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 3x achter elkaar dood gaat zonder een kill te maken, kan je de class overnemen van degene die jou als laatst gekillt heeft ;)

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Gewoon op (Y) drukken tijdens de Killcam.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kheb 't hele spel niet :+

5. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf cod4 niet gespeeld maar vind 1200ms points alsnog erg veel voor 5 maps, aangezien je voor dat geld ook een hoop leuke arcade games hebt!

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Sinds vandaag weer CoD gespeeld na ong. 2 weken battlefield gespeeld te hebben. And its good to be back! Wat een teringvette game is dit toch :D:D Nou ff snel Dazzle of zo zien te regelen.

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Als ik bedenk hoeveel ik die maps waarschijnlijk ga spelen, dan lijken die 1200(P) niet zo veel.

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Die throwing knife kills_O_
    Jammer dat je zo vaak dood ging, een mooi voorbeeld op 2:45 lol

9. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Throwing knife kills zijn moeilijk...8) Doe mij maar semtex:9 Maar nice hoor White Muscle:thumbs:

Op 2:45 kan je wel zien dat spawn systeem soms wel een beetje zuigt:eek:

Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Haha, jij maakt een fout!\o/

Sorry :x:+

Edit omdat ik eerst vergeten was wat ik wilde vragen://

@White Muscle: Heb je nou ook een goede pc nodig om zo op te nemen?

Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  11. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe kan ik special ops met twee (random) spelers online doen. Als ik op two player online druk kom ik in een soort van lobby, waar ik de moeilijkheidsgraad en de map kan kiezen. Maar hoe lang ik ook wacht er komen geen (random) spelers in de lobby. Of kun je dit alleen doen met vrienden via de invite a friend optie??

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Alleen via Invite a friend :{.

13. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me nou ook af. Hoe en wat gebruik je precies om zo'n match op te nemen.

14. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Hmm vreemd... maar bedankt voor je antwoord.

Is er iemand die samen met mij de special ops missies wil halen?

15. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Mappacks

Naar mijn bescheiden mening heeft Infinity Ward een grote kans laten liggen om het goed te maken met hun "community". Ze hebben een goede game gemaakt die helaas zwaar gebukt ging onder de nodige foutjes, bugs, glitches en andere ellende. Dat kan gebeuren met een game, dat weet je eigenlijk van te voren. Maar dan hadden ze er ook rekening mee moeten houden en daar mensen voor achter de hand moeten hebben om de fouten er snel en goed uit te halen.

Helaas hebben ze dat bij IW niet gedaan. Bedoeld of onbedoeld geef je daar als modern bedrijf het signaal mee af dat je schijt hebt aan je klanten. En vroeg of laat ga je dat merken aan je omzet bij toekomstige producten. Dat is geen slimme marketing strategie op de langere termijn.

Nu hadden ze een geweldige kans om "het goed te maken". Geef de "community" (lees je klanten die jouw hypotheek betalen maar waar je eigenlijk schijt aan hebt) drie nieuwe mappen voor het gebruikelijke bedrag van 800 MS points en geef daar gratis 2 remakes bij om het goed te maken. Iedereen blij, omzet gegarandeerd.

Maar nee, de heren kiezen ervoor om het gewoon 1200 points te laten kosten terwijl de carepackage glitch nog steeds niet verholpen is, matchmaking af en toe een drama is, iedereen last heeft van lag, de host 3 keer per potje veranderd, spelers met de tactical insertion kunnen schieten en meer van dat soort onzin.

Natuurlijk zal de mappack goed verkopen, ik haal hem zelf ook wel, maar blijft het feit dat ze een dikke kans om het een beetje goed te maken bij hun klanten hebben laten lopen. En uiteindelijk zal ze dat meer kosten dan die mappack ze nu oplevert.

Zo, dat wou ik even kwijt :'-(

16. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het eens met je;) en haal ze zelf ook,m aar sommige mensen krijgen hier een award voor Hollanders van het jaar, jezus 1200 punten woehoe boeiend, die 10 euro kan je ook op straat vinden met geluk. Crash FTW

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben sinds gister ook weer begonnen, na ongeveer twee maanden niet meer gespeeld te hebben omdat ik het gewoon 100% beu was. Af en toe wordt ik nog chagrijnig van dit spel door "onmogelijke dingen" maar ik heb de smaak nu weer een beetje te pakken en zal dit spel denk ik weer wat meer spelen.

18. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag COD4 weer ff zitten spelen. Wat een genot, ga ik vaker doen.
    Zouden jullie ook eens moeten doen

19. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit Infinity Ward achter de big cash in (1200 ms points), of is het de veel greterige Activision ?

Ik denk dat het Activision is ....

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Activision of course. De mensen van Infinity Ward zijn slechts loonwerkers, hooguit wat hoge piefen die meedingen in de winst, maar die zijn nu dus ook weg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina