Zoals je zelf al zegt heb ik geen vaste raid guild en word ik niet snel geselecteerd voor een potje ICC. Ik weet dat het dom is, maar ik moest toch echt eerst van die slechte gear af. Bovendien heb ik na veel aandringen van mezelf van jullie ook veel info gekregen. Ik had zoiets: Ik ga daar eerst voor, plus een 6e heirloom en dan houd ik op. Als ik die 6e binnen heb, 3e voor magic class, dan ga ik echt langzamerhand Frost sparen.
Jullie hadden het misschien anders gedaan, maar ik had eerst andere gear nodig wilde ik uberhaupt een beetje redelijk frost kunnen sparen. Na de 3e magic heirloom zal het over zijn, zoveel kan ik wel beloven.
Ben overigens nu met mijn warrior bezig en laat mijn raid guild even voor wat die is. Als ik voor Cataclysm nog 80 wil worden + goede gear wil krijgen, moet daar wel wat aan gedaan worden. Ik level overigens in een DPS spec en zal dit later, bij 80 misschien, omzetten in een tank spec, van Pim bijvoorbeeld.
@ Graveheart: Ik ben blij dat ik in mijn eerste poging ICC deze baas wel gelijk neerhad. Overigens hadden we ook een goede groep en en werd ik gevraagd achter de baas te gaan staan. Het ging allemaal goed, tot die lelijke griet die daarna kwam. Healers moesten van de raid leader stoppen omdat het eigenlijks kansloos was. Ik werd bij de 2e baas samen met iemand anders gevraagd NPC's te stoppen, maar uiteindelijk lieten 2e andere DPSérs hun NPC's op ons afkomen. Jammer dat we haar niet neerkregen. Kutschild ook.
Laatst bewerkt: 16 mrt 2010