1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Daar ben ik opzich ook wel blij mee. Ik zou ook niet weten hoe je die hele instance moet clearen als je dat over een aantal avonden moet verspreiden. Gelukkig is het nu allemaal wat korter.

@ Pim: LK dus niet meegerekend, die duurt ook wel even heb ik al begrepen. 3 uur moet voor mij ook wel een keer te doen zijn, maar dan moet ik een goede groep zien te vinden. Heb gelukkig nu eindelijk een raiding guild gevonden. Ze hebben dan maar 25 man, maar ze weten wel hoe ze goede groepen moeten samen stellen.

Ik ga alleen even nog niet aan het volle raiden beginnen. Wil eerst even een tijdje levelen aan mijn warrior. Voor het levelen gebruik ik wel een DPS spec, maar als hij 80 word wil ik deze spec voor tanking gebruiken: http://www.wowhead.com/?talent#LAM00fZhbZMItrxcdVdczsGo

Deze had ik eventueel later, als ik aan mijn Gnome Warlock begin, voor mijn Warlock in gedachte: http://www.wowhead.com/?talent#IZcr0h0hZVbGVdcuVoAcct:z0TzM0 Wil alleen eerst nog een derde Heirloom zien te bemachtigen.

Als ik die derde Heirloom voor mijn Magic class binnen heb, dan ga ik echt Frost opsparen. Heb dat in het verleden allemaal gebruikt om Heirlooms en T9 Triumph gear te bemachtigen, maar na de volgende Heirloom zal dat anders zijn.

Probleem is dat ik rekening moet houden met mijn familie door de week en dat volle bak raiden en questen dus niet altijd kan. Heb doordeweek ook afspraken bij de schaak- en schietclub in de stad en moet bijvoorbeeld morgen nog een verstandskies laten trekken. 8)

Toch nog even eerlijk zijn tegen jullie: Heb wel groot respect dat jullie het wel allemaal weten, want bij mij duizelt het soms nog wel eens. Ben nooit zo super goede gamer geweest, maar mag ook graag van anderen genieten hoor. :9:+

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
  3. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    emblems of Frost sparen om dan te wisselen naar triumps en om dan T9 te kopen is dom, want voor Frost kan je al T10 kopen ;)

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Weet ik, maar ik moest eerst fatsoenlijke gear zien te regelen. Aangezien Frost Gear 5/5 wel even duurt heb ik bewust eerst voor T9 spullen gekozen.

@ Pim: Bedankt, maar dat had je niet hoeven doen hoor. Zal deze pagina, net als 732 wel even in de favorieten opslaan. ;)

5. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Oh. My. God.

Dat klinkt gay, maar je gaat toch geen frost inwisselen voor triumphs??

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik denk Frost gear als in de Frost spec van een DK.

Als hij ze ech inruilt is hij echt wel een complete noob ja :+ Geef ze dan aan mij :cool:

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Zoveel waren het nu ook weer niet. Bovendien is het maar tijdelijk om even andere dingen te kunnen bekostigen. :+

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    tja :') Frost emblems zijn voor mensen die geen vaste raidguild/dagen hebben in icc echt kut om aan te komen, met daily's maar 2 per dag en 1x in de week kans op 5 met de weekly quest. Badges of Triumph kan je zo aankomen, gewoon random dungeon aanklikken en na een uurtje heb je er 6-7 bij, soms binnen 30min al.

Dat jij ze nu hebt ingewisseld is ontzettend dom, je zegt dat je ze nodig had maar dan kan je beter een dag wachten met je gear, zoveel haast zit er nou ook alweer niet bij. Maargoed... ieder zijn eigen manier van spelen.

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister even met een groepje ICC ingedoken.
    Onder het motto even kijken wat het doet.
    We hebben zelf ToTC nog niet gecleared met deze groep. (Dat hopen we in de loop van de week te doen.)

Trash ging makkelijk, hier en daar wat slechte pulls, maar niets bijzonders.
    Tot we een trap te pakken hadden, en dus zo'n grote add tevoorschijn kwam.
    Snel terug rennen, add reset, en even z'n pad volgen.

Gepulled, afgemaakt, en zo gingen we weer door.
    Tot we bij Marrowgar kwamen. 4 pogingen gehad, beste kwam tot ongeveer 20%.
    Niet slecht, als je bedenkt dat niemand zich had voorbereid op deze baas.

In de loop van de aankomende week gaat deze vast wel neer.
    Heb m'n healing strategy wat aangepast, en ook iets anders gegemmed op advies van Pim.
    Dit wierp duidelijk z'n vruchten af, tanks bleven vele malen langer up, evenals de rest van raid. :cool:

Morgen na de weekly toch maar even zien of we meer mensen ICC in kunnen krijgen.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Zoals je zelf al zegt heb ik geen vaste raid guild en word ik niet snel geselecteerd voor een potje ICC. Ik weet dat het dom is, maar ik moest toch echt eerst van die slechte gear af. Bovendien heb ik na veel aandringen van mezelf van jullie ook veel info gekregen. Ik had zoiets: Ik ga daar eerst voor, plus een 6e heirloom en dan houd ik op. Als ik die 6e binnen heb, 3e voor magic class, dan ga ik echt langzamerhand Frost sparen.

Jullie hadden het misschien anders gedaan, maar ik had eerst andere gear nodig wilde ik uberhaupt een beetje redelijk frost kunnen sparen. Na de 3e magic heirloom zal het over zijn, zoveel kan ik wel beloven.

Ben overigens nu met mijn warrior bezig en laat mijn raid guild even voor wat die is. Als ik voor Cataclysm nog 80 wil worden + goede gear wil krijgen, moet daar wel wat aan gedaan worden. Ik level overigens in een DPS spec en zal dit later, bij 80 misschien, omzetten in een tank spec, van Pim bijvoorbeeld. :+

@ Graveheart: Ik ben blij dat ik in mijn eerste poging ICC deze baas wel gelijk neerhad. Overigens hadden we ook een goede groep en en werd ik gevraagd achter de baas te gaan staan. Het ging allemaal goed, tot die lelijke griet die daarna kwam. Healers moesten van de raid leader stoppen omdat het eigenlijks kansloos was. Ik werd bij de 2e baas samen met iemand anders gevraagd NPC's te stoppen, maar uiteindelijk lieten 2e andere DPSérs hun NPC's op ons afkomen. Jammer dat we haar niet neerkregen. Kutschild ook. ;)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
  11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Op de warrior maak je gewoon een DPS spec en op level 40(?) kan je dual spec en dan neem je een tank spec erbij. Tot level 60 kan je prima tanken met een dps spec hoor, defence stance aan en klaar.

Maar je zegt dat je heirlooms hebt gekocht voor die frost badges? Waarom zou je dat doen, je kan immers maar op 1 char tegelijk inloggen en die low level alt kan best wel geleveld worden met 2 heirlooms...

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Emblems of Frost inruilen voor iets anders is gewoon dom.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Valt wel mee hoor. Als je er een half jaar over gaat doen om 1 T10 item te kunnen kopen maakt het niet veel uit. Tegen die tijd is 3.4 ook uit en is er al weer betere gear.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Precies. :thumbs:

Ik weet het nu wel mensen. Als ik gelijk voor T10 was gegaan, dan had het nog maanden geduurt eer ik fatsoenlijke gear zou hebben. Ik koos voor de kortst mogelijke route. Ik had zomaar meer vragen over gear kunnen stellen. :+:9

15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je hoeft er niet persé T10 voor te kopen. Voor DK's kun je beter als eerste de sigil halen van maar 30 emblems (daar doe je geen half jaar over). Die geeft namelijk 71 strength per Death/Scourge strike, en kan 3 keer stacken. :D Dat scheelt echt heel veel DPS.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Kijk, dat is alvast een doel om voor te gaan als ik die derde magic heirloom binnen heb.

30 frost heb je wel redelijk snel binnen. Bedankt! Hoe heet die Sigil trouwens en bij welke vendor is die te koop? :+;)

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat dacht je van de Frost Emblem vendor?

18. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Men typt in www.wowhead.com

Zoekt op Sigil. En zoekt daarna naar de sigil welke "Equip: Your Obliterate, Scourge Strike, and Death Strike abilities grants 73 Strength for 15 sec. Stacks up to 3 times." in de tekst heeft staan.

Tadddaaaaaaa: http://www.wowhead.com/?item=50459. Incl de vendor die het verkoopt.

Zo moeilijk is dat nu toch niet?

19. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Dat hebben we al geprobeerd bij te brengen. Hij is gewoon te lui om het zelf te zoeken ..

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ja bedankt jongens. Soms ben ik inderdaad wel eens te lui, soms schiet de vraag er al uit voor ik het wil. Bedankt en sorry. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina