De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vrijdag MVV - Fortuna. Derby die normaal echt veel sfeer met zich mee brengt.

Helaas mogen uitsupporters niet mee, omdat er vorig jaar rellen waren in en buiten het stadion, met veel gewonden.

Wel word er op de markt in Sittard een groot scherm opgehangen, en worden er zo'n 5000 mensen verwacht. Hopen dat we 3 punten kunnen wegpakken daar!

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vraag me af hoeveel waarde je hieraan moet hechten als je ziet dat de kansen van PSV van 82% naar 12% zijn gedaald in een paar weken..
    En persoonlijk schat ik de kansen van Twente lager dan 50% in aangezien ze gewoon tot aan de winterstop het makkelijkste schema hadden en ze daardoor een voorsprong hebben opgebouwd.
    50% Twente, 30% Ajax en 20% PSV lijkt mij meer logisch.

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    kansen zijn gewoon 33% per team _0/

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Uuhm, nee. Dat zou zelfs niet zo zijn als ze allemaal evenveel punten hadden.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    En je zou ook moeten wachten tot na het weekend. Wint Twente van PSV dan denk ik dat ze ondanks het zwaardere programma geen 6 punten meer op Ajax gaan verspelen. Wint PSV (en Ajax) dan wordt het heel erg moeilijk voor Twente en dan zou ik Ajax de beste kansen geven

6. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    3 teams hebben kans
    100 /3 = 33%
    (en die ene procent is voor feyenoord :9 )

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dan kijk je wel erg zwart wit, wat als psv , ajax en twente nu allemaal evenveel punten hadden maar psv miste 5 basisspelers voor de rest van het seizoen en twente heeft een enorm lastig programma itt ajax waar iedereen fit is en ze een makkelijk programma hebben. Dan is er een stuk hogere kans dat ajax kampioen word dan psv/twente.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Mocht Twente bij PSV winnen kan je PSV wel afschrijven.
    Maar Twente moet nog uit tegen AZ, NAC en VVV, VVV is pas door 2 teams verslagen in de Koel.
    Thuis moet Twente nog tegen Feyenoord en aangezien Feyenoord uit op PSV na de meeste punten heeft behaald dit seizoen is een gelijkspel daar ook goed mogelijk.

Een gelijkspel zou het beste zijn maar Twente gaat van de 7 wedstrijden maximaal 4 winnen lijkt me..

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk veel wedstrijden van de topdrie(in de hoop dat Twente en PSV een keer punten verspelen) en ik zie Twente dus echt niet winnen van PSV. Thuis kunnen ze het wss tegen iedereen wel flikken(het 'laatste kwartiertje vol gas') maar uit zullen ze het tegen de betere tegenstanders toch afleggen denk ik. Maar misschien is dit wel onbewust wishful thinking, al probeer ik altijd zo objectief mogelijk te blijven.

Sowieso als ik het nu bekijk, zie ik dat Twente van de 5 uitwedstrijden na de winterstop er 2 heeft gewonnen(Vitesse, RKC, allebei met marge van 1 tegen twee laagvliegers).

Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
  10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ben ervan overtuigd dat als ajax al hun resterende wedstrijden wint, dat ze kampioen worden.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, helaas zie ik het niet gebeuren als ik realistisch ben.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een hele makkelijke conclusie. Als Ajax al hun wedstrijden wint. Als Twente al hun wedstrijden wint zijn hun kampioen.

Ajax heeft nog een kans, maar denk toch echt dat PSV kampioen wordt. Denk niet dat Twente de druk aan kan, en ik denk dat Ajax nog punten gaat verspelen.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Er komt een moment dat ook Ajax het verkloot omdat de druk te groot wordt. Daarnaast vind ik dat Jol het sowieso goed doet zoals het nu gaat. Ik houd het hele seizoen al geen rekening met de eerste plek maar toch weet hij Ajax nog altijd in de race te houden en dat terwijl dit eigenlijk niet één van de doelstellingen was van dit seizoen, ook al is het een kampioensploeg. Van mijn part worden we 2de en geen eerste, dan nog vind ik het een nette prestatie als je kijkt naar de ravage die MvB achter liet en de weinige middelen die Jol tot zijn beschikking had.

Ik denk nog altijd Twente > Ajax > PSV. PSV zie ik geen kampioen meer worden. Mentaal is het daar compleet naar de knoppen lijkt het wel en ik zie die slisser daar geen verandering in brengen.

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Daarbij komt dat er meer punten gehaald worden dan vorig jaar. Ik geloof dat Twente al meer punten dan vorig jaar aan het eind van het seizoen.
    Dus Jol haalt best veel punten.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En met beter voetbal. Ik heb Ajax in jaren niet meer zo zien voetballen zoals ze dat de laatste paar wedstrijden doen. Natuurlijk is het niet vlekkeloos maar normaal gesproken hadden ze één goede wedstrijd en was de wedstrijd daarna direct weer een stuk minder. Nu weten ze dat eindelijk eens lang vast te houden, mede ook dankzij uitblinkers zoals Siem die het gewoon erg goed doen. Sinds lange tijd kijk ik weer met plezier naar het spel van Ajax en de resultaten die worden gehaald. Nu hopen dat het nog even mag duren, liefst tot het einde van het seizoen. Hopelijk krijgt Jol het dan volgend seizoen voor mekaar om direct aan het begin van het seizoen zo te presteren.

16. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    maar iedereen kan er toch wel over eens zijn dat er niks over te zeggen valt?
    zijn nog 7 wedstrijden, 21 punten .. kan echt nog van alles gebeuren

al wil ik dat Ajax kampioen word en iedereen die voor Ajax is wil dat ook, en dan zeggen sommige stieken 'als ik realistisch ben worden ze het niet' . Jaajaa dat is gewoon uitgaan van het meest negatieve .. dan kan het altijd meevallen :+

alles is mogelijk, dus het is een zinloze discussie (over moeilijker programma, druk, schorsingen etc etc)

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nee hoor, we kunnen ook nog zesde worden.

18. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    nee kan niet :9
    je hebt nog AZ-Heracles
    5e dan :D

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mij bedoelt, zo zei ik het niet iig. Ik bedoelde dat als ik realistisch ben, ik ze niet alle wedstrijden zie winnen. Betekent niet dat Ajax dan geen kampioen meer kan worden.

20. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Als Ajax de laatste wedstrijden niet allemaal wint, dan word dat heel moeilijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina