Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier precies hetzelfde verhaal:'-( ik vind het altijd wel grappig om toe te kijken.

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Ik stoor me er niet aan, als ze niet steeds alles bezet houden. De helft houd na 2 weken al op omdat ze geen vooruitgang zien in 2 weken :D en de andere helft zie je maar 1x per week op maandag in een rij wachten om te bankdrukken en heb je de rest van de week geen last van omdat ze maar 1x trainen.

Vraag me elk jaar wel weer af waarom ze het doen, want ze schieten er niks mee op =( Maar mooi voor de sporthal eigenaar, die vangt voor iedereen zowieso 4 maanden contributie, ook al stoppen ze na 2 weken al :D

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Over beach boys gesproken :+, ik ga weer beginnen met trainen, zat te denken aan elke dag 45 min hardlopen en 30 min krachttraining. Wat is het beste moment om dit te doen? Ik had zelf rond 4 uur in gedachten, omdat op het moment de temperatuur dan het aangenaamst is.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    'elke dag'

fout, inleestijd! ;)

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    ? Ik snap je niet :+

edit// bedoel je dat ik het op moet bouwen?

Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
  6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dat je niet elke dag moet trainen, en dat je om er meer over te weten wilt komen de startpost even door moet lezen.

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ok, van krachttraining begrijp ik dat je lichaam moet herstellen. Maar is dat met hardlopen ook zo? Het is niet zo dat ik het nooit gedaan heb, heb het alleen een tijd verwaarloost, en elke dag een half uurtje/3 kwartier hardlopen lijkt me gewoon lekker voor m'n conditie.

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dunno je doet niet zomaar eventjes aan hardlopen of kracht training. Alles moet je 'helaas' opbouwen en vaak begin je dan ook gewoon onderaan. Ga je te haastig te werk bestaat het risico dat je op een gegeven moment teveel gaat eisen van je lichaam en dat die dan je tegen gaat werken. Denk aan lichaams klachten etc. Maar als je het vaker hebt gedaan moet je gewoon waar je de vorige keer stopte niet beginnen maar er wat onder. En dan opbouwen omhoog. Kracht training kun je in het begin het beste doen niet door het zwaar te maken maar door het veel vaker te doen.

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik denk dat ik het gewoon ga afwisselen. De ene dag kracht, de volgende dag hardlopen, daarna weer kracht, etc.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    waarom? Wat is je doel? en zo nog 10.000 vragen ;)

11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat ik een pietsie af wil vallen, niet echt veel ( 5-10 kg ) maar het moet er toch af kunnen. Verder wil ik gewoon aan m'n conditie werken en kracht winnen. Dat krachttrainen moet je je ook niet teveel van voorstellen, gewoon met dumbells en een bankje op m'n kamer. Ik hoef ook niet zo'n gespierd lijf ( ben van meelf al aardig breed O-) ), er moeten gewoon wat kilo's af en wat conditie bij ;)

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Het feit dat je "gewoon" met wat dumbells op je kamer aan de slag gaat doet mij denken dat je niet eens naar bijvoorbeeld je voeding hebt gekeken.

Wat eet je op een dag? Wat is je behoefte op een dag? Welke oefeningen ga je allemaal doen?
    Welke oefeningen kan je uberhaupt thuis doen?.

Zoals Kevf zegt, er zijn zoveel vragen die je kan stellen.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb vorige week donderdag de killer chest workout gedaan. Ik had al ff niet meer gefitnessed en ik deed het nogal extreem, echt zover ik kon gaan, totdat het gewoon niet meer ging. Maar dat was dus vorige week donderdag. De spierpijn kwam de volgende dag opzetten, maar die is nu nog steeds niet weg. Is dit normaal?

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je hebt waarschijnlijk een behoorlijke aanslag op je spieren gedaan, door all-out te gaan.
    Paar dagen flink spierpijn moet je dan ook niet raar van staan te kijken.

Maar als je het niet vertrouwt, moet je even langs je huisarts gaan.
    Liever 10 keer voor niets, dan niet gaan, en over een paar maanden onder het te moeten. (Om maar wat te noemen...)

15. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Maar als ik 5-10kg af wil vallen, is het toch gewoon belangrijk dat ik niet teveel suiker/vet binnenkrijg? Ik eet nu elke dag 2 boterhammen 's ochtends, 2 's middags en in de avond gewoon een warme maaltijd. Verder eet ik eigenlijk niks, alleen af en toe een stuk fruit. Maar volgens mij kan ik daarmee, met een stuk meer beweging toch wel wat kilo's afvallen?

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heeft er iemand een aanrader als sportschool in Utrecht?
    Ik woon bij het Wilhelminapark, rond het Neude is een prima plek voor mij.
    De prijs is wel belangrijk..

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ok ty. Ik zal het nog even 2 dagen afwachten, dan zal ik de huisarts eens bellen. Het is nu geloof ik al wat een klein beetje minder als eerst.

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    4 boterhammen en een warme maaltijd?
    Als ik dat alleen al zou doen zonder te bewegen zou ik in no time kilo's afvallen volgens mij :+

Voor het slapen gaan doe ik altijd al 4 boterhammen + weightgain shake haha... dat is bijna net zoveel als jou 4 boterhammen + warme maaltijd.
    En ik blijf op een laag gewicht zitten kan je nagaan.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als je vier hamburgers op elke boterham doet niet :+

maar serieus; het is niet mogelijk om op zo'n 'plan' echt adviezen te geven. Is het niet serieus genoeg voor. Hoeft het ook niet te zijn, maar ik kan toch moeilijk zeggen 'ow nee dat werkt niet, pas bij een halve boterham minder en wat meer avondeten' O-)

20. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee het is ook niet echt serieus, ben ook niet van plan allerlei supplementen enzo te gaan gebruiken. Het gaat er gewoon om dat ik die paar kilo's kwijtraak, en wat aan m'n spierkracht werk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina