Trek het je niet aan, dit heeft IEDERE BFBC beginner. Die chaos, dat gevoel van onmacht. Had ik ook bij BFBC1 maar omdat BFBC2 een vervolg is met ongeveer dezelfde gameplay/modes was ik natuurlijk wel veel sneller into BFBC2 en demo.
Maar 1 ding blijft (bij RUSH en conquest), je bent altijd afhankelijk van je team. Je zal never dat gevoel van 'totale controle' krijgen, niet alleen!
Heb je een kickass squad, ja dan kan je gaan domineren, maar ben je meer een relaxed squad member en speel je voor de serieuze fun (zoals ik) dan kom je op het niveau van 'je steentje bijdragen' aan de overwinning. Als jij nu een goed gevoel krijgt bij dat ene steentje dan heb je de BFCB2 feel (vooral bij Rush) te pakken.
Wat is een typisch 'steentje'? ... nou probeer eens een m-comm te armen en dat ie opblaast, dan heb je het gevoel 'dat heb ik voor het team gedaan' ... zelfde als (dis)armen bij defenden.
Dan zal JIJ vragen 'maar hoe kom ik in de buurt van die m-comm, want ik wordt altijd neergeknald???' ... ja kijk DAT is BFBC2/RUSH en dan moet je maar blijven bestuderen hoe iedereen aan de haal gaat en op een gegeven moment komt wel naar voren dat je een paar teammates moet hebben die samenwerken, en dan doe je zo goed als je kan mee, en plotseling LUKT HET OOK NOG EEN KEER, en vanaf dat moment snap je waar/hoe het gaat en kan je groeien naar een serieus/fun niveau (waarbij de irris blijven hoor ... wees gerust)
Maarre, eerst maar een uren wennen aan de chaos/gameplay en dan hopelijk eens met een goed team/squad meehobbelen om je eerste 'steentje' te verdienen
Laatst bewerkt: 18 mrt 2010