1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, vooral single shot kan je er nog aardig wat snipers mee neernemen.}:]
     
  2. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Op HC mode is het helemaal een topper.. En het vizier is vele male beter dan de M14
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Wtf, ik schoot zojuist op een enemy, precies op het moment dat er een uav langs kwam, hoppa 160 punten8).
    Daarna ff artilery gedropt en 3 kills gemaakt:).
     
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    WTF word gek van die engineers. Wat een sterke wapens :confused:
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat van Assault + C4 ga ik dan maar eens checken

    En dat 'gezeur' (niet slecht bedoeld) van welk wapen (te) sterk is. Ach, ik heb geloof ik op de fora onderhand ELK wapen voorbij zien komen:D ... vandaag nog gasten die het over de Engineer SMG's + 4x scope hadden hahaha lol

    Pak gewoon het wapen/combi wat jou het beste ligt en dan gaan (voor mij op dit moment de AN94+MagnumAmmo+RDS of M16+MagnumAmmo+RDS of evt 4x scope)
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Ach, ik merk het niet eens echt hoe sterk een wapen nou is.. Je moet gewoon eerder zijn! :+
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het mee eens, en ik vind de balans dan ook goed gevonden. Er is alleen één ding...

    M60. Say no more.
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik word ook idd vaak gekilled met de M60. Moet 'em zelf alleen nog vrijspelen, dan kan ik pas over de power oordelen :)
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net Demolision Man! Nu dus alle achievements :) Ik kan trouwens ook een niet zo lekkere mededeling doen: Teamkills tellen WEL mee voor je achievement.
    Mijn achievement kreeg ik namelijk op het moment dat mijn C4 beschoten werd, en ik 3 Destruction 2.0 TEAMKILLS kreeg.
    Hopelijk word dit niet al te snel bekend want dan gaat voortaan elk gebouw eraan..
     
  11. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter!

    Vanavond gelijk even proberen dan. :+
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik hoop niet dat het waar is. Erg lame dan. Ik denk dat als de enemy jou explosief laat afgaan, dat er dan de kill geglitcht is. Laten we het hopen!

    Ik had er gisteren ook weer drie the legit way :D.

    Status 11/20. Ik speel er niet bewust voor. Team win voor alles :D
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren de laatste zilveren pin behaald! Nooit gedacht dat ik ze allemaal zou behalen! \o/
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Welke zilveren pin!?! :)
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik moest nog 4 M coms opblazen in een Rush ronde. Wonder boven wonder ging dat allemaal in 1 keer goed. 8)
     
  16. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    aaarggh|:-

    ik vindt het echt een leuke game en ik wil ook echt beter worden en wat meer een aandeel hebben maar tot nu voel ik me gewoon road kill.
    ik heb echt moeite met aimen , ben eigenlijk 9 van de 10 x te laat zit er vaak net even naast en dan zit ik weer met reloaden.
    tevens heb ik moeite om overzicht te houden waar iedereen is en ben daarom ook vaak het haasje. wordt natuurlijk veel door snipers gepakt maar ook veel van achteren en heb vaak niet door waar de tegenstander zit.
    misschien benader ik de game wel verkeerd, probeer wel tactisch te denken maar blijf steeds een stap te laat komen.
    ik weet dat ik gewoon een gemiddelde gamer ben maar mijn gevoel bij deze game is dat ik het graag beter wil spelen ondanks dat de potjes vaak slechts zijn .
    heeft iemand mischien wat tips of dingen die ik wel moet doen of juist niet.
    ik level natuurlijk traag heb dus ook het idee dat ik altijd met een erwten schieter om ren terwijl de rest alles met een enkel schot af schiet.
     
  17. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Samen spelen met vrienden? Veel rondrennen om de map te leren kennen? Eerst single player spelen om het gevoel te krijgen? Klein beginnen met 1 classe en niet gelijk in de chaos van Qonquest storten, maar eerst eens squad death match..?
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Trek het je niet aan, dit heeft IEDERE BFBC beginner. Die chaos, dat gevoel van onmacht. Had ik ook bij BFBC1 maar omdat BFBC2 een vervolg is met ongeveer dezelfde gameplay/modes was ik natuurlijk wel veel sneller into BFBC2 en demo.

    Maar 1 ding blijft (bij RUSH en conquest), je bent altijd afhankelijk van je team. Je zal never dat gevoel van 'totale controle' krijgen, niet alleen!

    Heb je een kickass squad, ja dan kan je gaan domineren, maar ben je meer een relaxed squad member en speel je voor de serieuze fun (zoals ik) dan kom je op het niveau van 'je steentje bijdragen' aan de overwinning. Als jij nu een goed gevoel krijgt bij dat ene steentje dan heb je de BFCB2 feel (vooral bij Rush) te pakken.

    Wat is een typisch 'steentje'? ... nou probeer eens een m-comm te armen en dat ie opblaast, dan heb je het gevoel 'dat heb ik voor het team gedaan' ... zelfde als (dis)armen bij defenden.

    Dan zal JIJ vragen 'maar hoe kom ik in de buurt van die m-comm, want ik wordt altijd neergeknald???' ... ja kijk DAT is BFBC2/RUSH en dan moet je maar blijven bestuderen hoe iedereen aan de haal gaat en op een gegeven moment komt wel naar voren dat je een paar teammates moet hebben die samenwerken, en dan doe je zo goed als je kan mee, en plotseling LUKT HET OOK NOG EEN KEER, en vanaf dat moment snap je waar/hoe het gaat en kan je groeien naar een serieus/fun niveau (waarbij de irris blijven hoor ... wees gerust:))

    Maarre, eerst maar een uren wennen aan de chaos/gameplay en dan hopelijk eens met een goed team/squad meehobbelen om je eerste 'steentje' te verdienen:)
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2010
  19. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    heee thnx voor je reactie.
    het is denk ik ook het gevoel van onmacht, je ziet van alles om je heen neervallen en daar ben ik zelf ook meestal 1 van :)
    maar ik blijf gewoon spelen en zie wel waar ik strand, ik ga zowieso nog even wat oefen met het aimen, moet maar wat met de sensitivity kloten en het reloaden moet zeker anders sneller:)
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad gewoon met een squad van vier maatjes, en dan TDM. Dan heb je wel eens dat je controle hebt op een map. Met 20 kills voorsprong bijvoorbeeld.

    Gisteren leuk potje. We komen binnen in een game onze Squad 0 punten en de eerste 32. En nog gewonnen. Wij 50 punten doh! :p een de tweede 41. Heerlijke pot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina