De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 26]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Was Alderweireld ;) Maar dat vond ik dichter bij een rode kaart zitten dan dat je de aanklager kunt verwijten dat Enoh geen schorsing krijgt.

Afijn, nu even met een heeeeeeerlijk gevoel naar Barça kijken want WIJ ZIJN AL DOOR!!! Whooohoooo!! \o/

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha sorry hoor maar Enoh hiervoor schorsen? Dikke bullshit. Dan mogen ze Salcido ook wel schorsen omdat hij telkens aan Urby's staartje zat te trekken, en vergeet niet die duwtjes van Toivonen als de bal al weg was. Daar worden terecht geen schorsingen voor gegeven.

En voor de laatste keer: Afellay schrijf je met 1 F en 2 L. Onthou het eens een keer. 8)

3. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben iig niet de enigste die het fout doet :lol::
    Tijdens het WK -20 van 2005 in Nederland werd Afellay's naam foutief weergegeven op het shirt als Affelay.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Wat is het toch altijd heerlijk om Barca te zien voetballen. Shame on NOS om dit niet uit te zenden, maar wel die andere wedstrijden. :mad:

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Bojan 88e erin, 89e goal. Tof, goed voor hem.
    Messi was ook weer een superheld. _O_

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Gelukkig zond de Sat.1 het wel uit. Wat een hemelstukje weer vanavond!

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dus jij vindt nog steeds dat Enoh niets fout heeft gedaan?

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ach ja, een objectieve voetbalfan moet nog geboren worden dus maak je vooral niet druk. Als de regels worden gevolgd krijgen ze beide rood, maar dat zat er niet in.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Haha, bijna iedereen schrijft het de laatste paar pagina's continu verkeerd 8)

Lekker van Barca, kon eigenlijk ook niet verkeerd gaan thuis :)

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    2 pagina's vol met dat gezanik over Appelvlaai. Jezus. Hij is duidelijk geïrriteerd en Enoh doet gewoon z'n best om die kerel van het veld te laten sturen. Geweldig.

Hoe Afellay had moeten reageren? Nou, zo ... ;

[yt]EoKX31Rh8Tg[/yt]

Sportieve revanche anyone? O-)

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Je eerste zin ontkracht je tweede zin nogal. Of ben je geen voetbalfan?

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Klopt toch wel. Hij zegt er alleen mee dat geheel objectieve voetbalfans niet bestaan. ;)

Maar als aanvoerder moet je gewoon laten zien dat je dat soort gedrag kunt negeren, maar dat kan afellay (of weet ik veel hoe je z'n naam schrijft. :+) duidelijk niet.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn tweede zin doet blijken dat hijzelf de waarheid in pacht heeft terwijl ook hij een voetbalfan is die subjectief is.

Zo lees ik 'm iig. :+

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    In mijn ogen bevestigt die tweede zin de eerste alleen maar, omdat de tweede zin subjectief is. :cool:

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De regels zijn gevolgd want op het beeld is niet te zien of ie hem bewust stompt of op de tenen staat. De enige objectieve figuur in deze heeft zo beslist.

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Je kan mij niet vertellen dat een voetbalprof die 7 dagen in de week met zijn lichaam is per ongeluk hard op iemands teen gaat staan. Lijkt mij nog al lomp, maar alle ajacieden zijn het er blijkbaar niet mee eens. ;)

17. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben het wel met je eens, ik ben zelf voor Ajax en wat Enoh doet is natuurlijk niet slim en hij heeft geluk gehad dat hij hiermee is weggekomen maar dit moet een leermoment voor hem zijn. In principe had hij ook hetzelfde aantal duels kunnen krijgen als affelay want hij ging bewust op de tenen staan van hem en gaf hem ook nog een kleine tik in de maag.

Maar die twee liepen elkaar al de hele wedstrijd te provoceren heb het in het stadion gevolgd maar wat betreft met affelay is ook gewoon dom want hij heeft tot 3x aan toe een 'elleboog' uitgedeeld.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Jongens als we hier een rode kaart voor gaan geven dan heeft de KNVB een omzetstijging van 400 % uit de amateurtak.

Dit is wat je doet in een wedstrijd, je tegenstander zuigen, zeker als het om de beste speler van je tegenstander is.

Nu is hij 3 wedstrijden geschorst, als de scheids het zag is de beste man van het veld en is je doel bereikt.

We voetballen allemaal toch wel? O-)

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij ben jij in Nederland toch echt voor Ajax of zit ik er nu gigantisch naast? 8)

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doelt op de aanklager betaald voetbal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina