Divinity II: Ego Draconis

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 aug 2008.

  1. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Willem heb hem ook opnieuw opgestart.. daarna geen problemen meer mee gehad.

    @ Gakkie, hoe doe ik dat? Gewoon bij de settings van de game zelf?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  3. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Thx Dulle :)

    Ik vind hem echt supervet, lekker veel sidequests.. Vermaak me er prima mee. :b:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Aleroth, once a war-torn city, now holds the next challenges for computer role playing gamers. Rivellon, the world of [​IMG], is still not safe. In Divinity II: Flames of Vengeance, the game’s add on, players must face the evil once more.

    "The player picks up the story of the dragon knight and guides him to his ultimate destiny. Along the way several accounts are settled, and the answers to many questions in the Divinity universe revealed.", Swen Vincke, Creative Director and CEO of the development team Larian Studios, explains.

    But not only the story of the dragon will be continued, the engine has experienced a solid overhaul as well, improving performance and graphics along the way.

    Divinity II: Flames of Vengeance will be released in Q4 2010 for PC and on Xbox Live™ Marketplace.


    ------------------------------------------------------------------

    -We're working on improving performance, fluidity and solving whatever bugs still remained in the original game.
    -We've increased the graphics quality in the expansion
    -We're correcting some design issues people've had with the original game (e.g. impact of level on combat)
    -The expansion offers more than 30 new and interesting quests (at this moment 36)
    -In the Moscow presentation we showed off a couple of quests to make the point
    -The story starts in the astral plane where you ended [​IMG] and brings you back to the city of Aleroth, which is now "open for business"
    -You can start right away in the expansion area with a character you get to build in the character customisation screen, or you can continue playing from an old save-game. When the original story ends, you will then seamlessly continue into the expansion area, and to a player it will feel like a natural progression of the story.
    -One design goal was to provide a similar experience as the first part of the game
    -Another design goal was to allow you to become a really powerful dragon knight
    -It's not a standalone add-on

    We basically had three goals with the expansion pack:

    1. If you haven't played [​IMG] yet, then you are in for a major experience when you play through the original game and continue into the expansion pack.
    2. If you played [​IMG] already, then you are going to see the closing of many character arcs that were still open, get the opportunity for revenge if you felt bad at the end, and discover answers to questions you might've had.
    3. Several people had comments about the game saying things like "if only this and that", so we tried to take care of the "if only this and that".

    It's scheduled for an august/september release and that looks pretty solid as at this point the entire expansion pack is already playable. On that note, we're looking for testers which I think Lynn will announce soon.





    Kut, DivII al verkocht omdat ik dacht dat er toch geen DLC voor zou uitkomen. :+
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, vind het wel toffe dev dit. Actief op het forum en ook dit item ademt een bepaalde 'eerlijkheid' uit. Ben heel benieuwd!
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Idd, grote k*t dit. Ik dacht ook zo'n kleine titel krijgt geen DLC. Ik heb DivII ook al weer verkocht, had hem op 1000(G) dus ja...

    Naja, zat goede games dit jaar, deze add-on ga ik dus niet spelen (tenzij ik divII voor 5 euro ofzo weer kan oppikken)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat screenshots van de add-on:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh cool, in-game zeppelin fights. :cool: Ben benieuwd, als deze add-on uitkomt kan ik mooi nogmaals beginnen met Divinity 2.
     
  9. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn ziet er goed uit!!
    Heb de game een weekje even links laten liggen maar nu heb ik
    er weer zin in zeg :)
     
  10. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een machtig spel en heel verslavend!! :)

    Ik heb hem nu 1 keer uitgespeeld en nu ik weet dat er een AddOn zal uitkomen (in augustus of later) laat ik nu dit spel even bezinken .... en tegen de tijd dat die AddOn Flames of Vengeance uitkomt vlieg ik er weer letterlijk (als Draak) in! LOL

    De Europese versie Xbox heeft enkele bugs, maar ik heb al veel gelezen over veel meer problemen met de Amerikaanse Xboxversie!

    Wie heeft er problemen ondervonden als je een "charm" wil toevoegen aan een "Bow"?
    Ik kan dit alleen doen ALS ik eerst die Bow uitdoe, dan naar de inventory ga en daar bij die Bow de A-knop indruk en kies om de bow een charmsteen te geven.

    Vanaf nu speel ik niet meer op de gemakkelijkste moeilijkheidsgraad (Low), maar op "Medium" en later ook op "Hard" proberen.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
  11. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Grr, ik zit nu in de Sentinel Islands maar ik ben pas lvl 16, en ik word best wel geowned door die beesten daar tenzij ik best wat eten gebruik, maar volgens mij kan ik niks meer doen in Broken Valley, heb bijna iedereen ge-mindread.. Iemand tips?
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als ik het mij goed herinner dan was ik al L16 toen ik de temple in ging. Aangekomen op Sentinel Island dus nog wat leveltjes hoger.

    Dus ik denk dat je nog wat moet gaan levellen :)
     
  13. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar waar, want de vijanden respawnen niet en ik ben heel Broekn Valley al door geweest..
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan ook Quests doen om EXP te krijgen. ;)
     
  15. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja weet ik, maar zoals ik al eerder zei heb ik volgens mij bijna niks meer te doen in Broken Valley, heb bijna iedereen gemindread en heb ook de "bandieten" zegmaar gedaan, die je in de Barracks kan kiezen om te doen..
     
  16. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent de hele vallei door geweest, elke quest aangenomen en elk beest verslagen?
    Ik weet niet meer precies welk level ik was toen ik naar sentinel island ging. Maar hoog genoeg blijkbaar om niet heel erg veel moeite te hebben met die beesten;)

    Welke class gebruik je vooral dan?
     
  17. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Boogschutter...
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, wat zijn de Skills die je het meeste gebruikt? En hoe zit het met je attributes? Het kan zijn dat je een zwak personage gemaakt hebt omdat je de verkeerde combinatie van Skills en Attributes upgrade.
    Als Archer raad ik je overigens een hit & run tacktiek aan. Je valt de vijand aan van zover mogelijk met een paar aanvallen en rent weg voordat hij je kan raken. Dan blijf je stilstaan en wacht je tot je weer genezen bent. Het duurt lang, maar dan kan je wel dit stuk overleven.
     
  19. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    ik speel ook graag als boogschutter Grub ;)
    Wel combineer ik dit met magie!
    Handig is de skill "Ranger Stealth"! Deze is een pasieve skill die ervoor zorgt dat jij vijanden vanaf een grotere afstand in het visier kan krijgen!
    Ook kan je deze aangeleerde skill OOK gebruiken om met je boog vijanden in het visier te krijgen en dit dan benutten om magie te gebruiken zoals Fireball, Magic Blast of Magic Missile of ...
    (met 1 à 2 punten in deze skill zie jij de meeste vijanden vooraleer zij jou zien op moeilijkheidsgraad "low" - bij medium and high heb ik ervaren dat de vijanden wel een beter zicht (en gehoor?) hebben en je dus sneller opmerken!)
    Ik neem ook de pasieve skills Confusion en Destruction erbij om de magie te versterken! Potion Efficiency is ook heel goed meegenomen en ook Mana Effeciency als je niet zoveel goud hebt om drankjes te kopen....

    Als je een stuk armor vindt met een skillpunt, zeker bijhouden!
    Zo heb ik nu Oorringen met de skill "Stun Arrow" gevonden en komt met momenten goed van pas :) !

    Poison Arrow gebruik ik ook nog steeds (1 punt van in het begin, begonnen als Archer) nu ik op level 10 ben (high difficulty)!
    Verder heb ik nu Magic Blast(2/5), Confusion(1/5), Destruction(1/5), Potion Efficiency(1/5), Mana Efficiency(1/5), Ranger Stealth(2/5), Lock Pick(3/5) en 1 punt in reserve.

    Veel succes!

    PS: bedenk ook dat er heel wat "verborgen" quests én plekken zijn om te ontdekken! EN: ook ben ik via Brocken Valley (vooraleer ik verder ging op Sentinel Island) naar de Orobas Fjords geweest en heb daar nog wat level 18 Goblins gedood (tijdens met 1e speelronde toen op "low" en ik was toen zelf level 13!), leverde véél XP op!!
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  20. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Willem
    Als ik het goed heb uit mn hoofd, heb ik stun arrows op 1, poison arrows op 2,
    whirlwind op 1, rage (?? dat je met een loeivaart op je tegenstander afschiet) op 1, en lockpick best wel hoog en nog wat uit het lockpick-gebied.

    Mijn attributes heb ik vrij veel op strength, het meeste op leven, ook best wat op dexterity, veel minder op spirit en mana.
    Ik heb ook heel veel op hoe veel je kan dragen, want ik vind altijd superveel en de formula's wil ik niet weggooien, als ik alles had verkocht wat ik kan/wil verkopen had ik altijd iets in de 95/100 en dan zit je al snel vol..

    Ik spring meestal op een steen en ga ze dan aanvallen :+ Maar soms lopen ze dan ook weer weg.

    Konijntjes:
    Heb ik ook met de Killer Bunny gedaan.. Damn, dat beest is groot!!

    @ Kirimo,
    Ik ben wel heel even in de Orobas Fjords geweest maar daar zag ik meteen een Goblin (shaman) van level 26.. Ben toen maar gauw met mijn staart tussen mn benen teruggedropen naar Broken Valley :+
    Ik gebruik ook wel wat magie, niet zo veel maar wel wat. Ik zal Ranger Stealth eens gaan bekijken, lijkt me inderdaad wel handig.
    Ik vind superveel Armour met skillpunten erbij en ik weet nooit welke ik moet kiezen ;) :p
     

Deel Deze Pagina