Hoi,
ik speel ook graag als boogschutter Grub
Wel combineer ik dit met magie!
Handig is de skill "Ranger Stealth"! Deze is een pasieve skill die ervoor zorgt dat jij vijanden vanaf een grotere afstand in het visier kan krijgen!
Ook kan je deze aangeleerde skill OOK gebruiken om met je boog vijanden in het visier te krijgen en dit dan benutten om magie te gebruiken zoals Fireball, Magic Blast of Magic Missile of ...
(met 1 à 2 punten in deze skill zie jij de meeste vijanden vooraleer zij jou zien op moeilijkheidsgraad "low" - bij medium and high heb ik ervaren dat de vijanden wel een beter zicht (en gehoor?) hebben en je dus sneller opmerken!)
Ik neem ook de pasieve skills Confusion en Destruction erbij om de magie te versterken! Potion Efficiency is ook heel goed meegenomen en ook Mana Effeciency als je niet zoveel goud hebt om drankjes te kopen....
Als je een stuk armor vindt met een skillpunt, zeker bijhouden!
Zo heb ik nu Oorringen met de skill "Stun Arrow" gevonden en komt met momenten goed van pas !
Poison Arrow gebruik ik ook nog steeds (1 punt van in het begin, begonnen als Archer) nu ik op level 10 ben (high difficulty)!
Verder heb ik nu Magic Blast(2/5), Confusion(1/5), Destruction(1/5), Potion Efficiency(1/5), Mana Efficiency(1/5), Ranger Stealth(2/5), Lock Pick(3/5) en 1 punt in reserve.
Veel succes!
PS: bedenk ook dat er heel wat "verborgen" quests én plekken zijn om te ontdekken! EN: ook ben ik via Brocken Valley (vooraleer ik verder ging op Sentinel Island) naar de Orobas Fjords geweest en heb daar nog wat level 18 Goblins gedood (tijdens met 1e speelronde toen op "low" en ik was toen zelf level 13!), leverde véél XP op!!
Laatst bewerkt: 22 mrt 2010