De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, ik wist wel dat Schubert erg stille helmen maakt wist ik al, maar zo stil!
    Enne, dat laatste heb ik al ;) dus ik moet zeker uitkijken
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Gebruiken jullie allemaal oordoppen dan?
    Ik rij nu al 4jaar zonder.. :eek: ik weet het.. niet best.
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Had 4jaar terug 2 dagen achter elkaar motor gereden, toen s'avonds in bed een vreselijke piep in mijn oren gehad waardoor ik niet heb geslapen. Na 2dagen was het eindelijk weg (ging er al vanuit dat het blijvend was) en toen direct naar de motordealer gereden om oordopjes te halen.

    Laatst op "je zal het maar hebben" een gast die bij een concert een gehoorbeschadiging heeft opgelopen, zijn leven was ontzettend veranderd daardoor en hij kan zelfs geen werk vinden omdat het geluid hem de hele tijd afleid.
     
  4. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Die standaard uitlaat van mij is net een mug, dus die dingen heb ik nog niet nodig. Als ik nieuwe uitlaat heb, wel maar is gaan kijken voor die dingen dan. Dacht altijd dat die dingen overbodig waren.
     
  5. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Dr zijn mensen die al 20 jaar zonder rijden en die nog nergens last van lijken/zeggen te hebben.

    Whoow, geluk dat het weer weggetrokken is! Verstandig dat je inderdaad direct naar de dealer bent gereden voor oordoppen.