dat is erg balen en commercieel gezien heel erg vreemd! De game is n enorm succes en is heel veel verkocht!? Een nieuwe map maken lijkt mij als leek, een redelijk makkelijk produkt om te maken?
Ook begrijp ik niet goed waarom de suggestie werd gewekt dat er nieuwe maps zouden komen.
Andere VOC members (die allemaal zijn overgestapt naar Bad Company 2) hadden t over een mod die zou komen voor Bad Company 2 bezitters, waardoor zij ook Battlefield konden spelen, maar ik begreep niet goed wat hij bedoelde.
Soms zeg ik tegen mn vrouw als ze al vroeg gaat slapen (2130 uur), dat ik nog héél even ga schieten. Ben zo terug roep ik dan nog.
Even later kijk ik op de klok en dan is t 01.30 uur! WTF??
Gisteren wilde ik respawnen toen ik zag dat onze vlag naar beneden ging en dus kon ik dat net op tijd doen: 3 enemies!
1 granaat afgevuurd (2 dood) en meteen de nr 3 neergeschoten en de vlag weer terug = 60 pnts.
Bij t weglopen kreeg ik n bomberraid op mn hoofd. Ik wilde respawnen toen dezelfde vlag wéér naar beneden ging: dezelfde 3 gasten!
2 gekilled en de 3de schoot mij nog net dood toen ik hem neerschoot: 30 pnts.
Respawnde op dezelfde vlag (hij was nog niet naar beneden geweest en dus was hij nog steeds blauw) en ja hoor: daar kwamen ze weer aangerend!
Ik killde er 2 maar miste helaas de derde die mij wel pakte.
Het idee alleen al dat ze steeds mijn naam zagen verschijnen als de dader die hun had neergeschoten: heerlijk
Klik om te vergroten...