1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 1943 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 jan 2010.

1. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen wonder dat je dan verliest jij vieze camper! Veroveren mot je!!!!!!!!;)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan moet je daar geen andere campers tegenkomen. :cool:8)

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Dan ga ik onnodig dood, en daar wordt je team ook niet beter van. ik verdedig liever de vlaggen die we hebben. :D

Laatst bewerkt: 1 feb 2010
  4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Zat gisteren en eergisteren in een squad met 2 gasten die alleen maar zaten te sniperen. Prima, maar dan zaten ze in zo'n toren en steeds werd de vlag onder hun ogen door de vijand veroverd.

Na 3x de vlag te hebben terug gepakt en werkelijk 5 keer tegen ze geroepen dat ze iets voor t team moesten doen (ze hadden ook -30 of -50 punten :mad: ), was ikt helemaal zat.

Heb 3 keer hun complete beschutting weggeschoten. Eerst die kolere toren van ze aan gort geschoten en 2 keer zo'n huisje.
    Stonden ze ineens vol in zicht ;)

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Vlieg altijd cockpit view. Maar gewoon veel oefenen en dan lukt dat ook wel met die amerikaanse vliegtuigen.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Cockpit view vlieg ik ook altijd; behalve als ik vlak voor een bombardement sta. Overigens raak ik nog steeds geen kloot met die twee bommen. Had bijna een keer 5 kills plus een tank, maar ik miste dat jammer genoeg ruim en kon daarna zelf weer naar het laadscherm kijken. 8)

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Vanochten in mn eentje tegen 5 man gespeeld. Hun topman had 2 kills en 230 punten. Ik had 18 kills en 800 punten haha!
    Het 2de potje waren ze alle 5 weggegaan lol!

Daarna weer een voller potje en ik had meer dan 1000 pnts :)
    Dan gaat t een stuk sneller ;) Moet nog 40.000 pnts om n plaats te stijgen.

Ben al aan t oefenen ;)

bommen droppen en schieten gaat best in die USA vliegtuigen, maar n doggfight krijg ik niet voorelkaar. Dat ding draait gewoon te langzaam.

Net in mn lunchpauze een weergaloos potje gehad, ofwel "a classic" ;)

Ik eindigde als hoogste met 21 kills 610 pnts en 0 keer dood.
    Hùn beste man had 1 kill haha! Degene met de meeste kills had er 2....

Let wel: het was een vol potje. Die arme kerels kregen toch op hun lazer, niet te geloven.

Gisteren weer zo'n potje: een 31 kills - 0 deaths en 1005 punten :)

Heb ook met de nummer 9, mrs bag rat, gespeeld. Wat een waardeloze speler is dat zeg! Dàt is nou echt iemand die zo hoog komt omdat die zo belachelijk veel speelt (53 dagen en 17 uur).
    Alleen de nr 1 Fergi PL en FOD xoblazin spelen langer, maar die Rat gaat me toch een partij vaak dood, dat is ongekend 48111 kills tegenover 34949 deaths.
    (alledrie zullen werkeloos zijn of gaan naar school en geen relatie hebben. Zou niet weten hoe je anders zóveel tijd kunt hebben).

Ik speelde dus met hem, maar hij doet bijzonder weinig voor het team en t aantal kills punten was bedroevend. Toen ik heb onvriendelijk doch dringend hem vroeg wanneer die eindelijk s zn best ging doen, is die meteen weggegaan. Wat een loser.

Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Ik heb even zo'n 48 hours trial van Activision/Blur, dus heb weer even Battlefield kunnen doen :D

Anyway, vandaag in 1 potje schoot ik van het ene punt van Iwo Jima vanaf de berg bij het vliegveld, iemand die in de bunker schuilde aan de andere kant van het eiland door zijn kop. Ik zag letterlijk niet meer dan 1 klein zwart stipje (ik speel op een SD-tv).

...en 5 minuten later deed ik het weer! :D Briljant! Daar doe je het voor :D \o/

9. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18

Geweldig is dat:p

Zelf heb ik de afgelopen tijd wat minder gespeeld, niet zoveel tijd en ook veel andere games. Ga het binnenkort weer eens oppakken. Is er trouwens al iets bekend over de uitbreiding die uit zou komen?

10. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag echt veel hele dikke partijen gespeeld. Eerst lekker met 3 andere hollanders in een squad en later weer in mn eentje.

Heel veel potjes waar de nummer 1 van de tegenstander eindigde met 8 kills en dan had ik er 30.
    1 keer had ik er 28 en hun beste man 2 hahaha!
    Nog een 41 kills potje gehad en een 1100 pnts potje.

Als ik Veronica's Discogrooves podcast door de game laat spelen dan ben ik niet meer te stoppen! lol!

Eindelijk: 10 de van de wereld pfff! :)

11. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    10de al 8) Gaat echt te snel, voordat je het weet sta je op nummer 1\o/

12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Nou snel.....pffff! ;)

Eerste gaat echt niet lukken. Ik ben wel iets beter dan die gasten, maar dr zitten werkeloze gasten bij want anders kan je nooit zoveel tijd erin steken.

Blijft n heerlijk spelletje om met n groepje in n squad te spelen met mics of lekker met dikke muziek erbij en dan te knallen.

Vanmiddag in mn pauze nog ff gespeeld. Ik kwam binnen opde helft van t spel met 5 rode vlaggen.
    Even later had ik er al 3 terug gepakt en toen kwamen 2 bekenden in mn squad en wonnen we de partij alsnog! Heerlijk :)

13. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    lol dat zijn de acties!!!

14. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
  15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is echt heel jammer, had wel zin in een paar nieuwe maps:'-(

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zou het niet eens zolang volhouden en ik ben ook werkloos.
    Dan liever die andere game voor werklozen: WOW. :+

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    dat is erg balen en commercieel gezien heel erg vreemd! De game is n enorm succes en is heel veel verkocht!? Een nieuwe map maken lijkt mij als leek, een redelijk makkelijk produkt om te maken?

Ook begrijp ik niet goed waarom de suggestie werd gewekt dat er nieuwe maps zouden komen.

Andere VOC members (die allemaal zijn overgestapt naar Bad Company 2) hadden t over een mod die zou komen voor Bad Company 2 bezitters, waardoor zij ook Battlefield konden spelen, maar ik begreep niet goed wat hij bedoelde.
    Soms zeg ik tegen mn vrouw als ze al vroeg gaat slapen (2130 uur), dat ik nog héél even ga schieten. Ben zo terug roep ik dan nog.
    Even later kijk ik op de klok en dan is t 01.30 uur! WTF?? ;)

Gisteren wilde ik respawnen toen ik zag dat onze vlag naar beneden ging en dus kon ik dat net op tijd doen: 3 enemies!
    1 granaat afgevuurd (2 dood) en meteen de nr 3 neergeschoten en de vlag weer terug = 60 pnts.

Bij t weglopen kreeg ik n bomberraid op mn hoofd. Ik wilde respawnen toen dezelfde vlag wéér naar beneden ging: dezelfde 3 gasten!
    2 gekilled en de 3de schoot mij nog net dood toen ik hem neerschoot: 30 pnts.

Respawnde op dezelfde vlag (hij was nog niet naar beneden geweest en dus was hij nog steeds blauw) en ja hoor: daar kwamen ze weer aangerend!
    Ik killde er 2 maar miste helaas de derde die mij wel pakte.

Het idee alleen al dat ze steeds mijn naam zagen verschijnen als de dader die hun had neergeschoten: heerlijk :)

Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat heb ik in het verleden ook gehad. Je kan soms zo opgaan in een spel dat je de tijd gewoon helemaal vergeet. Laatste tijd game ik minder, vooral op de 360, dus voor mij zullen er ook weinig of geen nachtelijke uren zijn. ;)

19. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Komt ook doordat ik muziek door mn games speel zoals Veronica's Disco Grooves. Heerlijk meezingen terwijl je aan t knallen ben. De tijd vliegt dan echt!

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat doe ik dus bijna altijd wel met wow.

Meestal zet ik even de begin battle aan van Gladiator, die film.
    Als ik daar 10 minuten naar luister, vooral het wapengekletter en het Roma Victor schreeuwen, dan vliegt ook bij mij de tijd.

Heerlijk!!! ;)

Deel Deze Pagina