De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heeft mij 5 euro gekost, ze hebben mijn toto verneukt:mad:
    Overigens is het beter voor Nederland als Utrecht Europa ingaat.
    Ze hebben op waarschijnlijk alleen Ajax na de meeste clean-sheets in thuiswedstrijden en dat is natuurlijk belangrijk in Europa, daarnaast scoren ze heel veel corners, dus zo kunnen ze altijd wel een goaltje meepikken.

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Terug uit Nijmegen. Een ontzettend slecht Feyenoord gezien. Echt dramatisch hoe ze speelden. Inspiratieloos, ongemotiveerd kutvoetbal. Echt een en al ergernis. We mogen nog blij zijn met een punt. Heel vreemd, als je ziet hoe ze tegen Twente speelden.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    heb ajax niet kunnen zien omdat ik meost werken, en zie nu pas die goal van de jong, mijn god wat een heerlijk doelpunt :eek:

4. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een heerlijke doelpunten in deze speelronde zeg!
    De 2de en 3de van Lens, de goals van Greene en Kolk, de goal van Douglas, De Jong maar met name die teamgoal van Heracles, pure klasse!

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja die van heracles was idd nog het mooist, wat een klasse!

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Mooi voor Ado, ik heb Atteveld nooit als trainer gehad maar denk wel te weten dat het echt een waardeloze trainer is die zijn agressie op de groep uit.
    Bij Roda haalde hij 2 jaar geleden Megrelisvili er na 6 minuten uit, als jullie dat nog weten en de week erop deed hij dat weer.
    In de VI van afgelopen week ging het over Willem Jansen van Roda die hem als trainer had en hem helemaal het einde vond vanwege zijn strenge aanpak, maar in dat interview staat ook dat Janssen zich ergert aan mensen die doorfeesten en niet 100% voor het voetbal zijn, ook is hij nooit dronken geweest.
    Hier heb ik geen probleem mee maar het geeft wel een beeld dat Jansen de ideale leerling is van de strengste schoolleraar. Ik denk dat dit een goede stap is geweest.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dat was Aad de Mos bij Vitesse ;)

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Einde van Atteveld zit er aan te komen. Alweer een nieuwe trainer. Ben wel blij als die weg gaat want hij maakt nooit een sterke wissel terwijl iedereen op de tribune ziet waar het mis gaat.

Wel weer benieuwd wie er nog trainer wil worden in den haag, een jaar later moet je alweer weg meestal!

Edit; Zie al dat het nieuwsbericht hierboven is geplaatst. Dat orentrek verhaal was natuurlijk al bij iedereen bekent maar er was al veel meer voorgevallen. Hij is onvoorspelbaar en agressief. Daar wilt niemand mee werken lijkt mij!

Laatst bewerkt: 28 mrt 2010
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    _O_
    Alleen nog nooit iemand zo zien juichen in FIFA of PES. :+

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Damn, My bad :eek:
    Maar toch lijkt het me echt een rottrainer om te hebben

@ Fiasco; heb je Feyenoord - Twente niet gezien? de 1-1 van Gio, hij juichte op een echte FIFA manier :cool:

AC Milan - Lazio Roma 1-1 (borrielo penalty,Lichtsteiner)
    Real Madrid - Atletico Madrid 0-1 (Reyes)

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heb Ajax vanmiddag niet kunnen zien en de samenvatting ook niet. Dus iemand hier een samenvatting voor me of op zijn minst de goals?

12. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
  13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]VRi1p9MqMCU[/yt]

14. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Danku beidde.

Wat een goal van de Jong!_O_ Geweldig. Ook mooi dat Ajax weer eens gevaarlijk eens uit dode spelmomenten, dat is ook een tijd geleden.
    En zowaar een goede vrije trap van de Zeeuw. Wat is er aan de hand!8)
    Toch zonde dat Suarez momenteel minder speelt dan dat iedereen van hem gewend is. Zelfde geld voor de Zeeuw. Dan zie ik op het moment toch liever Gabri dan de Zeeuw in het veld staan.
    Aan de andere kant, wat is het heerlijk om te zien hoe de jonge spelers bij Ajax zich ontwikkelen. Enoh, Verthongen, de Jong en Anita. Geweldig hoe die jongens gegroeid zijn dit seizoen. Tel daar volgend jaar Blind bij op en het begint er op te lijken dat Ajax weer terug komt na jaren van dramatisch voetbal en enorm wanbeleid.

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Precies, Ajax is ook weer een genot om naar te kijken, het is niet meer tandenbijten en hopen op resultaat maar genieten met de gedachte dat het toch wel goed komt (in de meeste wedstrijden)
    3(?) jaar terug gingen we nog onderuit tegen Excelsior en Heracles (die toen slecht was.) en heb je gewoon een waardeloos seizoen.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zie je toch duidelijk de hand van Jol

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tja genieten is een groot woord. Het was bar weinig vandaag in de ArenA, maar je zit wel naar die wedstrijd te kijken met de achterliggende gedachte dat het toch wel goed komt. Heb geen moment gehad dat ik bang was dat het verkeerd zou gaan.

Maar goed, slechte spel kan wel eens verklaard worden door de zet van Jol om zonder spits te spelen. Pantelic heeft weldegelijk zijn toegevoegde waarde, bleek maar vandaag. Zelfs in mindere vorm. Daarnaast had Suarez weer eens een off-day wat de aanval ook niet ten goede komt. De Zeeuw ook weer slecht hoor, begint wel zorgwekkend te worden.

Speciale vermelding voor Enoh en Anita, wat een helden. _O_ Vooral Enoh, die gast kan zo goed worden he. Heeft helemaal niets verkeerd gedaan vandaag, aanvallend begint ie zelfs stappen vooruit te zetten.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Inspiratie na juichen Vertonghen

Jan Vertonghen deed zondag na zijn tweede treffer tegen FC Groningen (3-0) zijn arm voor zijn ogen en met zijn andere bootste hij een luchtgeweer na. Met het schaamrood op de kaken biechtte de Ajacied na afloop de reden op.

“Dat was een afspraak met een ploeggenoot of tien waarmee we op de PlayStation spelen. Iemand juicht op die manier bij dat spel en we hadden afgesproken dat degene die scoorde tijdens de wedstrijd ook zo moest juichen. Nou ja dat was ik dus,” vertelt hij aan Sportweek. Eerder in de week bekende Vertonghen dat hij op vrijdagavond met zijn vriendin X-factor moet kijken in plaats van de Jupiler League. “Ook al zo’n handige uitspraak. En nu doe ik dit weer. Zal ik ook weer een tijdje mee achtervolgd worden. Ik heb nu al spijt dat ik het gedaan heb,” aldus de Belg met een wrange glimlach.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ach, niks raars toch dat iemand xfactor moet kijken met z'n vriendin. Geven en nemen.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die vriendin had ook al gezegd dat ze niet uit Nederland wil vertrekken, aangezien ze hier een goeie baan heeft. Kan dus nog een grote rol gaan spelen in het behouden van Jan bij Ajax. :+

Nieuwe pikorde in de spits bij Milan trouwens:
    - Boriello
    - Inzaghi
    - Zigoni
    - Huntelaar

=(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina