Het grote DJ topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Distoration, 19 dec 2009.

1. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    CDJ900 vorige week gekocht! :D

Huidige set is nu: 2x CDJ400, DJM800, CDJ900 en HDJ2000 en een Korg Kaoss Pad 3.

PIONEER!! :thumbs:

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nice. Vind de HDJ2000 iets te prijzig. :+
    CDJ900 schijnt zeer degelijk te zijn als je die vergelijkt met de 2000 (en de prijs).
    Ga je de CDJ400 ook nog vervangen?

Valt wel op dat men massaal de CDJ1000 verkoopt nu. :)

Wil zelf nog eens een X1.
    Laatst ook even Traktor Pro geïnstalleerd en even loop functie geprobeerd, damn, dat gaat eenvoudig zeg.

3. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga of nog een 900 halen of een 1000 mk3, die gaan inderdaad binnenkort een zware prijsdaling krijgen zodra die 2000 echt overal staat en gevraagd wordt. Steeds meer clubs hebben ze nu staan.

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Geloof me, de mk3 krijgt geen prijsdaling. De productie is al gestopt door pioneer en de shops die ze nog hebben verkopen ze gewoon voor de normale prijs (sinds de prijsstijging vorig jaar). Op=op dus.

CDJ-900 is sowieso de betere keuze. :thumbs:

5. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ken paar verhuurbedrijven die m voor rond de 600 of 700 echt wel weg gaan doen omdat ze alleen nog de 2000 gaan verhuren.
    Is ie wel verragd maar boeiend als ie maar werkt :p

6. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn naam is DJ, mag ik hier dan ook posten?

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje: Ik wil een leuke midicontroller kopen, en zit te twijfelen tussen de Numark Total Control en de Reloop Digital Jockey 2. Numark is wat goedkoper, Reloop heeft wat meer functies. Wat raden jullie aan? Het is gewoon voor op m'n kamer.

EDIT: En wat denken jullie van Behringer?

Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
  9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik ben bevooroordeeld, maar ik adviseer je om voor die 300 euro die Digital Jockey te pakken --> Zit alles op wat je het komende jaar of de komende jaren nodig hebt.

De Behringer is inmiddels een aantal jaar oud? :eek:

10. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ja en ? :)

Is een prima midi controller om mee te beginnen.

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Met producten als de RDJ de Total Control en die Hercules controllers zou ik eerder daar mee beginnen......

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Behringer moet je links laten, het enigste "goede" van behringer zijn de DI's en de compressors en zelfs die zijn niet spectaculair.

13. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Beetje onzin dit, Behringer is geen A-merk, maar die midicontroller is echt prima hoor.

Verder moet ie natuurlijk zelf weten wat ie koopt, alle genoemde controllers zijn voor zover ik het weet prima te doen.

14. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Wat hij kiest moet hij zelf kiezen natuurlijk maar dit is mijn mening en die geef ik dan ook.
    Ik heb al zo veel met behringer te maken gehad in de audio wereld (van DI's tot midicontrollers aan toe) en ik ben er haast nog nooit tevreden over geweest.
    Heb ook vaak een midi controller van behringer vast gehad en vond m niet echt fijn, regelmatig gehad dat zodra zo'n ding verplaatst moest worden dat ie weer niet werkte. Just my opinion.

15. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Bull, niks mis met Behringer! Behringer rules zelfs. Alleen: Je krijgt waar je voor betaalt. Je kunt een Behringer mixer niet vergelijken met een Midas Heritage 2000...

Heb talloze Behringer producten gehad, allemaal top! \o/

16. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Tuurlijk kun je het niet vergelijken met Midas, maar algemeen gekeken zelfs voor de prijs/kwaliteit verhouding vind ik behringer ver onder de maat (uitgesloten compressor en DI's)

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Die monitoren van Behringer zijn over het algemeen ook prima.

18. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Dude, Behringer is juist kwa prijs/kwaliteit verhouding niet te verslaan. Je betaalt niks, en je krijgt prima spul! Geen enkel merk heeft meer bang for the buck... Tijdje geleden kwamen ze met een reverb (weet het serienummer niet), en die werd in meerdere blinde testen als beste gekozen. 199 euro tegenover multiple duizend euro...

Heb een hoop shit van ze gehad, allemaal naar volle tevredenheid. Behringer rules! _O_

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Behalve de spullen die ze hebben voor dit topic ;)

Die 700 mixer en die ddm 4000 zijn echt crap!

20. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Offtopic: Heb meerdere Theaterproducties gedraaid met een paar Behringer spullen, allemaal crap, Slechte "bang" voor buck, ze halen de goede onderdelen eruit en vervangen ze voor slechte onderdelen (geleiders bijvoorbeeld) en je betaald er weinig voor, maar je hebt ook totaal geen sound. maar hey, je kunt proberen mij te overtuigen maar ik zal toch nooit meer te bekeren zijn over het behringer merk puur vanwege eigen ervaringen in theater/bandjes en dj circuit.

Ontopic: afgelopen week cursus gehad op school over ableton.
    Wel erg leuk dat samplen van eigen sounds!
    Tot nu toe nog nooit echt bezig gehouden met sampling.
    Ben trouwens nog wel benieuwd wie van de pc dj's traktor gebruikt en wie virtual dj en waarom?
    ikzelf gebruik iig traktor op de mac.

Deel Deze Pagina