De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Scheisse :+

Erg jammer.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    jezus, knullig verdedigd zeg:eek:

3. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad Geweldig\o/\o/\o/\o/\o/

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Correctie: GE-LUK!

Ik gun het van Bommel, Robben en Louis van harte, maar van geniaal/een terechte overwinning is vind ik geen sprake. Ze speelden de tweede helft wel beter dan de eerste, maar beide goals zijn vooral heel gelukkig. Over de hele wedstrijd was United wel de betere, maar ze durfden niet door te drukken en kenden wat pech in de afronding. Hoe Olic de bal bij de tweede goal mee kreeg was echt dramatisch, al maakt hij hem wel degelijk af.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Bayern \o/
    Kutploeg, maar Manchester is nog kutter. \o/

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    zo en terecht
    ManU heeft de hele wedstrijd achteruit zitten leunen :{
    als Bayern wat scherper is in de 16 hadden ze makkelijker kunnen winnen
    en eens goede voorzetten geven 8)8)8)8)8) ongelofelijk

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    De goal van Manchester was ook redelijk lucky, denk niet dat als Van Bommel hem had aangeraakt, dat hij dan bij Rooney terecht was gekomen.

En Manchester United was idd gewoon bang om door te drukken. Nu krijgen ze alsnog 2 goals om de oren. Terwijl als ze met meer durf hadden gespeeld waarschijnlijk nog een hadden gescoord, omdat Bayern ook moest aanvallen.

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Man U speelde gewoon laf en kreeg lekker het deksel op de neus. Lekker op z'n duits ook nog :)
    Gun Edwin alle mogelijke prijzen (en Giggs vind ik ook een held) maar met zo'n laffe vertoning ben zelfs ik blij dat Bayern hier wint

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Scherper in de 16? Moeten ze eerst goede kansen creeeren, want op Ribery na vond ik het maar een gepiel op het middenveld. Dan kan je zeggen dat Man U leunt, maar Bayern was eigenlijk ook niet bij machte er wat van te maken. Pas na de goal gingen ze voetballen en scoren ze wat ik persoonlijk geweldig vind. Heb alleen medelijden met vd Sar die een goede pot keept en twee KUT-goals om zijn oren :x

Die goal was ook zeker lucky. Het leek mij alsof een goede keeper hem had kunnen onderscheppen, maar helaas heeft Bayern die niet. Vind sowieso de hele achterhoede+keeper, op Lahm na, redelijk knudde.

Manchester speelde laf en berekend en gokten erop dat ze nog wel zouden scoren met Rooney. Ze kwamen er ook nog dicht bij via onder andere Vidic, maar uiteindelijk faalt het strijdplan door een ongelukkig tegendoelpunt.

Denk nog wel dat ze in eigen huis de eindoverwinning naar zich toe zullen trekken, maar we zullen zien. Het zal in ieder geval nog spannend worden.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ManU had 2e helft opgegeven moment 41% balbezit, Bayern creerde idd weinig, maar kwam ook omdat er niet veel ruimte is omdat iedereen van ManU achter de bal stond

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Van Der Sar goed keepen, staat op de perfecte plek.
    Maar aan de andere kant er werd wel heel veel recht op hem geschoten.
    Als de aanvallers nou wat meer op de hoeken zouden richten hadden ze wellicht beter resultaat geboekt.

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Rekordmeisters _O_ _O_

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Opvallende overwinning. Gaf ze eigenlijk geen kans, maar met het nodige geluk toch een aardig resultaat afgedwongen. Met Robben geef ik ze in Manchester nog een kans ook. En helemaal als Rooney er niet bij is.

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht eigenlijk dat Bayern weggespeeld zou worden, maar dit is heerlijk verdiend. Go bayern\o/

Ik ga hier vandaag heel veel mensen mee irriteren :cool: (iedereen is anti bayern in dit deel van Duitsland)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat dus, als volgende week Ribery en Robben allebei meedoen en Rooney niet gaat United het nog loastig zat krijgen denk ik

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vanaf de 2e minuut was het duidelijk wat Manchester United van plan was. Rooney helemaal alleen voorin. Oftewel, lekker counteren en terug hangen.

Gelukkig liet Bayern zien dat het kon voetballen ... volgende week is Robben er weer. Dan word het waarschijnlijk wel een nederlaag. Als Rooney het niet doet bij Man-U dan zakken de kansen. Ben benieuwd!

Vanavond ... wat een wedstrijd hoop ik dan te gaan zien!

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik heb zo'n idee dat Feyenoord - Vitesse vanavond weinig kijkers heeft :+

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee denk ik hoor, Feyenoord eindigt als Arsenal-Barca begint, perfect dus. Lekker avondje voetbal.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    idd, eerst een opwarmertje van 3 kwartier en dan het hoofdgerecht

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Voor de liefhebbers, Vitesse - Feyenoord is live te volgen op EredivisieLive.nl

GRATIS! :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina