- je kan niet zelf lopen maar gevechten zijn wel erg dynamisch, characters bewegen genoeg uit zichzelf.
- geen random encounters
- gevechten zijn voor een deel turn-based maar ik denk niet dat je het zo ervaart, je hebt wel een balk die zich vult maar je kan bv. besluiten om niet te wachten totdat gehele balk gevuld is. Balk bestaat bv. uit 4 blokken en elk blok staat voor een bepaalde aanval/spreuk. Sommige aanvallen/spreuken hebben meerdere blokken nodig om ze uit te voeren,andere maar 1 blok. Je kan zelf met een druk op de knop bepalen of je na het vullen van 1 of 2 blokken de aanvallen al uitvoert of dat je wacht tot balk geheel gevuld is en je alle ingestelde aanvallen doet. Je hebt dus nogal wat invloed op het battle system. Buiten dat gaan de gevechten ook lekker snel en ervaar je het niet echt als turnbased. Hoop dat je hier wat aan hebt
Edit: collega van me heeft beide versies naast elkaar getest en die zei dat je tijdens de CGI's het verschil wel ziet maar ingame valt het allemaal reuze mee. PS3 is iets mooier maar niks wereldschokkends.
Laatst bewerkt: 31 mrt 2010