De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Fuuu, machtige pot maar dit had niet mogen gebeuren. :'-(
    Normaal zeik ik niet tegen een scheids maar; Flikker, dat was geen rood kuthenkie. :+

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Jij vraagt wat Puyol er aan kon doen en dan geef je me gelijk dat het een overtreding is, apart?! Hij klemde dat been volgens mij niet onbewust.

Hij krijgt juist rood omdat hij een scoringskans onthoudt. Als ik de scheids was had ik het ook afgedaan met geel, maar deze scheids was sowieso matig bezig.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vuile smerige tering scheids. Wat een hond. Ik ben wel zo ongelooflijk pissig, niet normaal. Er was geen enkele opzet bij Puyol, wat duidelijk te zien was. Het was niet zwaar en dus ook zeker geen penalty waard. En dan ook nog rood? Als je niet met druk om kunt gaan dan moet je gewoon lekker thuis blijven, is mijn advies. Bah. Bestolen.

4. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het een mooie pot. Had me is een stress, maar was geen rood maar wel een penalty. We hebben nog een kans, geen puyol & pique , oke en fabregas maar we hebben nog steeds Theo:)

5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Had erna de herhaling gezien want toen ik het eerst zag leek net op een botsing en zag alleen een been tussen de benen van Puyol maar later zag ik dat Puyol er tegen aan liep om zijn been te blokken

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Walcott blijft een beest. Wedstrijd in de CL ik dacht 2 seizoenen terug tegen Liverpool <3. Beter speelt hij volgende week niet vanaf het begin mee. :+

Maar goed, Barça moet gewoon doordrukken volgende week thuis en het afmaken. Kut dat Pique en Puyol er niet bij zijn though. Had niet mogen gebeuren dit, vooral als je kijkt naar de eerste helft.

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Die rode kaart was onzin. Penalty geven zou al genoeg straf zijn geweest, om hem dan ook nog is rood te geven slaat gewoon nergens op.

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Slaap er nachtje over, doe je bril af en probeer het dan nog eens. Niemand (op jou na dan) zal ontkennen dat het een pingel is, want hij ontneemt een 100% kans.

Dat hij niet met de druk om kon gaan bleek wel, maar daar hadden beide kanten last van.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    It's a fucking disgrace!

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb niet alles hier gelezen, maar iemand nog wat te zeggen over de situatie waarbij Maxwell vrij op doel afliep maar binnen het strafschopgebied vol op zijn hakken wordt getrapt? Was zeker een penalty. En dat moment in de eerste helft met Messi die een schietkans werd ontnomen. Die was niet overduidelijk maar had ook als penalty beoordeeld kunnen worden. Kortom, zwaar onterecht deze einduitslag.

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Øvrebøøøtjeeee! Bij Bayern-Fiorentina was ie ook weer geniaal dit seizoen, hopelijk doet ie nog even een wedstrijd in de CL. :+

12. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Drogba

@Fiasco

Ja denk dat hij wel in het begin dit keer start, weet niet waarom hij niet startte maar ben benieuwd wat Arshavin heeft, hopelijk kan hij ook meedoen volgende week.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    hoi Fabrega

wel briljante wedstrijd trouwens, alleen doodzonde dat barca maar weinig kansen heeft benut en nog 2 goals om de oren krijgt.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat is één opmerking op de vorige pagina, rest niet gecheckt. En dat gelul over een bril is gewoon slap.

EDIT: Ik moet mijn opmerking misschien iets nuanceren. Laat ik het dan zo formuleren dat ik het een enorm zware beslissing vind om hier een strafschop voor te geven, zeker met de situaties in het strafschopgebied van Arsenal waar meneer de scheids het niet nodig vond om de bal op de stip te leggen.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Volledig mee eens. Het is een beetje onhandig en hij ontneemt wel een directe scoringskans, maar rood is zwaar overdreven.

Ben wel benieuwd wat de opstellingen worden volgende week. Ga ervan uit dat Fabregas wel een tijdje nodig heeft en uiteraard het centrum dat geschorst is bij Barcelona. Ik heb voor beide clubs sympathie, maar ik hoop dit keer toch dat Arsenal door gaat. Het wordt toch tijd dat ze een prijs pakken, maar kampioenschap ben ik ook tevreden mee O-)

Hopelijk allebei overigens. Lastig om te kiezen voor wie ik ben tijdens zo'n wedstrijd xD

16. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Die met Maxwell weet ik niet precies, maar Messi vond ik eigenlijk geen penalty. Was gewoon een duel, maarja als je het gaat vergelijken met de eerste helft moest Barca dit winnen zoiezo. Maar vond Arsenal 2e helft wel beter spelen dan 1ste helft, denk dat de 2e helft 50/50 was.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heerlijke wedstrijd! Totaal onverwacht resultaat maar dit maakt de return wel extra leuk. Penalty (rode kaart) was misschien wel wat zwaar maar i don't give a fuck. Gewoon een leuke voetbalpot voor de neutrale toeschouwer.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Onvoorstelbaar. Zo'n meer dan uitstekende tweede helft spelen en toch maar één keer scoren.

EINDELIJK eens het aanvallende Inter gezien waar ik altijd op hoop in de tweede helft. Ze kunnen het gewoon!! :emo: De middenvelders die aansluiten bij de aanval, de verdedigers die instappen, bewegende mensen met vaak één keer raken tot gevolg. Jammer dat de mensen voor het doel niet scherp waren, want we hadden hier met zeer groot verschil moeten winnen. CSKA was trouwens echt bagger vanavond, maar het jammere is dat we van de return geen formaliteit hebben gemaakt. Een return in Rusland waar ze alles uit de kast zullen halen. Wel lekker dat Krasic er niet bij is overigens (niet dat ik 'm gezien heb vanavond, maar dat zegt me allemaal helemaal niks).

Een zeer dubbel gevoel. Had veel lekkerder willen en moeten zitten nu.

Gelukkig was Ibra geweldig vanavond. Het enige wat ik heb gezien zijn de goals en wat hoogtepunten uit de eerste helft, maar daarnaar kijkend is het onvoorstelbaar dat Barça nog gelijk speelt.

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Fabregas speelt zowiezo niet, want hij kreeg geel en hij had al geel.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Was die situatie tussen Puyol en Fabregas ook niet "gewoon een duel"?;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina