Pff, wat een wedstrijd gisteren. Totaal niet verwacht dat 'mijn' Arsenal zo weggespeeld zou worden. Meestal zijn 'wij' namelijk degenen die de tegenstanders wegspelen.
Ik snap Wenger ook echt totaal niet, waarom beginnen met Gallas (net terug, risicovol)?
Aan Fabregas zag je al de hele wedstrijd dat ie niet 100% fit was, en nu ligt hij er misschien voor de rest van het seizoen uit.
Ook Arshavin ligt er voor een paar weken uit, dus Arsenal mist nu 4 basisspelers (en niet de minste belangrijke) voor de belangrijkste weken van het seizoen. Lekker dan
Over de wedstrijd: had Wenger überhaupt wel een plan gemaakt om Barcelona te bestrijden? Ze gaven Barcelona alle ruimte, zetten geen druk, geen wonder dat je dan weggespeeld wordt.
Door een nonchalant laatste half uur van Barcelona komt Arsenal toch nog terug in de wedstijd en hebben ze nog een kleine kans om door te gaan. De wissel van Walcott pakte erg, erg goed uit! Ik had eigenlijk ook verwacht dat hij erin zou komen voor Arshavin, maar dat durfde Wenger misschien niet aan. Opzich ook wel logisch gezien het spelbeeld op dat moment.
Nu, wie is nu de morele winnaar van dit duel? Arsenal, dat op het laatste moment terugvecht maar wel ten koste van 3 geblesseerde spelers of Barcelona dat twee uitdoelpunten heeft gescoord (en domineerde) maar ook Puyol en Pique moet missen a.s. dinsdag?
P.S. Wat floot die scheids slecht in mijn ogen. Veel onnodige kaarten etc. Ik vond het ook niet echt een penalty, en zeker geen rood!
Quote van een Arsenal-fan:
Tja...
Laatst bewerkt: 1 apr 2010