De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Jeeuj, ik was toch maar voor Arsenal. Weet niet waarom maar oke :+. Wel geinige discussie met m'n vrienden die voor Barca waren :p

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dat was echt één van de mooiste Champions League wedstrijden die ik ooit heb gezien!
    Engelse clashes in een laat stadium zijn altijd wel mooi, maar ik hoop echt dat er maar 1 Engelse club bij de laatste 4 is, Arsenal.
    Overigens vind ik het wel jammer van Inter, ik zie CSKA nog wel stunten tegen Inter was het gewoon slecht doet in Europese uitwedstrijden..
    Prognose voor de volgende ronde:

Bordeaux,Barcelona,CSKA,Manchester United.

Al hoop ik:

Bordeaux,Arsenal,Internazionale,Bayern Munchen..

3. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik het zie, ja het is wel beetje krom gespeeld van Puyol, maar het is wel een duel dat klopt.

4. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat je zo beter brengt. Vond het een slimme overtreding die Puyol maakte en eigenlijk wel een penalty maar datzelfde is te zeggen voor de actie op Maxwell waar een penalty ook niet ondenkbaar was. Vond het wel komisch dat het doodstil was toen Maxwell getackled werd en 20 seconde later deed Dani Alves een sliding op de bal en fluit iedereen de scheids uit omdat die geen vrije trap krijgt:emo:

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Inter=(
    Had zo 3-0 kunnen zijn, Sneijder miste ook een open kans...
    Zullen ze volgende week wel 0-2 of 1-3 verliezen

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ach, je wint en je hebt geen uitgoal tegen. Als je in Moskou scoort, wat absoluut niet ondenkbaar is natuurlijk, dan moeten zij er al drie maken. En Krasic en Aldonin doen niet mee, dus ze zijn wel ietwat verzwakt (zeker Krasic is een van hun sterkhouders). Het is goed te doen, maar onze jongens hadden het zichzelf een héél stuk makkelijker kunnen maken vanavond.

Wel leuk opzich dat alle potten nog open liggen (behalve misschien Bordeaux-Lyon). Had ik niet verwacht.

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Ongelooflijk dat Barca nog gelijk speelde :emo:. Dit mag je gewoon niet weggeven. Al hoewel het een onterechte penalty was. Maar wij mogen eigenlijk niet zeiken, wat er vorig jaar was gebeurd tegenover Chelsea :+.

Barca maakt het thuis wel af met 3-0 á 4-1 ofzo. Daar zit ik niet mee!

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij snappen de meeste mensen de regels niet
    als je iemand belet van een scoringskans is het een penalty.
    bovendien liep Puyol ook nog is half achter Fabregas en raakte totaal geen bal.

al denk ik niet dat Arsenal volgende week veel kans maakt.
    Denk dat bayern het ook niet gaat redden eigenlijk. (als ze het wel redden heb je wel een hele leuke halve finale).

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Kan mij die penalty schelen. Die (onterechte) rode kaart is veel erger imo..

10. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ja die hoorde volgens de regels ook nog is

maar als de scheids wat minder geel had gegeven tijdens de wedstrijd, had ie er misschien wel een gele kaart voor kunnen geven

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben het nog maar zelden zo oneens geweest met een post :+

Thuis maakt Barca het wel af. Ik was juist wel tevreden met de scheids, ondanks dat hij te vaak floot, tot het moment dat hij blunderde. Ik vond het, op zijn minst, een discutabele penal en die rode kaart was totaal onnodig.

Maar goed, dan maar volgende week het verschil maken, in goals dit keer, want op het veld werd het verschil wel gemaakt het grootste gedeelte van de wedstrijd.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als hij fluit (wat hij kan doen, want Fabregas wordt een scoringskans ontnomen), moet hij ook rood geven. Het is een scoringskans én doorgebroken speler (ondanks dat de afstand zo klein is). Wel lullig omdat het zo'n lichte overtreding is, maar volgens de regels wel correct.

13. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als jij denkt dat iemand die een goal kan maken z'n been tussen die van die verdediger stopt dan heb je een rare kronkel in je hoofd :+

ik weet niet hoe goed ManU is zonder Rooney
    1-0 is natuurlijk genoeg, maar het kan nog alle kanten op.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het was een penalty, maar hier had echt geen rood voor gegeven te worden. Dat slaat werkelijk als een lul op een drumstel. Penalty, prima ... rood? Nee.

Je zag gisteren wel hoeveel Manchester United op Rooney bouwt. Als jij lekker gaat counteren en alle ballen op Rooney speelt, dan lijkt het mij dat je nogal wat vertrouwen hebt. Berbatov, Nani en Valencia ( misschien de laatste ) zijn niet zo technisch en vlot als Rooney. 80 minuten lang maakte Bayern het spel, Manchester had goede mogelijkheden maar deze kwamen allemaal van Rooney zelf af. Nu is de verdediging van Bayern ook niet alles natuurlijk, gisteren was het weer zo lek als een mandje :+

Rooney weg, Robben en Schweinsteiger terug. Dat moet toch een leuke pot worden. Volgende week word zowiezo mooi! Die returns met deze score ( 2-1 , 2-2 ) word leuk op Old Trafford en Camp Nou.

15. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf op twitter van zo hoge piet bij Arsenal, die zegt dat Fabregas iets heeft gebroken WTF, vandaag worden foto's gemaakt @ ziekenhuis, vingers gekruist op niets ergs

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Cesc vreest voor een gebroken kuitbeen. Hoop het niet, Arsenal heeft hem nog nodig de laatste paar wedstrijden in de PL en zou zonde zijn als ie het WK niet haalt.

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Njah ik vind dat je het moet aanvoelen en bij een strafschop moet kunnen laten.

Ik hoop niet dat Fabregas lang eruit ligt weer, maar ik gok toch wel minimaal 2 weken en als hij iets gebroken heeft veel langer uiteraard.

Ben benieuwd!

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Pff, wat een wedstrijd gisteren. Totaal niet verwacht dat 'mijn' Arsenal zo weggespeeld zou worden. Meestal zijn 'wij' namelijk degenen die de tegenstanders wegspelen.
    Ik snap Wenger ook echt totaal niet, waarom beginnen met Gallas (net terug, risicovol)?
    Aan Fabregas zag je al de hele wedstrijd dat ie niet 100% fit was, en nu ligt hij er misschien voor de rest van het seizoen uit.
    Ook Arshavin ligt er voor een paar weken uit, dus Arsenal mist nu 4 basisspelers (en niet de minste belangrijke) voor de belangrijkste weken van het seizoen. Lekker dan=(

Over de wedstrijd: had Wenger überhaupt wel een plan gemaakt om Barcelona te bestrijden? Ze gaven Barcelona alle ruimte, zetten geen druk, geen wonder dat je dan weggespeeld wordt.

Door een nonchalant laatste half uur van Barcelona komt Arsenal toch nog terug in de wedstijd en hebben ze nog een kleine kans om door te gaan. De wissel van Walcott pakte erg, erg goed uit! Ik had eigenlijk ook verwacht dat hij erin zou komen voor Arshavin, maar dat durfde Wenger misschien niet aan. Opzich ook wel logisch gezien het spelbeeld op dat moment.

Nu, wie is nu de morele winnaar van dit duel? Arsenal, dat op het laatste moment terugvecht maar wel ten koste van 3 geblesseerde spelers of Barcelona dat twee uitdoelpunten heeft gescoord (en domineerde) maar ook Puyol en Pique moet missen a.s. dinsdag?

P.S. Wat floot die scheids slecht in mijn ogen. Veel onnodige kaarten etc. Ik vond het ook niet echt een penalty, en zeker geen rood!

Quote van een Arsenal-fan:
    Tja...

Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Deels met je eens. De scheids floot in mijn ogen niet slecht, maar gaf wel onnodige kaarten. Al vond ik die van Fabregas wel onbesuisd en die van Arshavin was ook zeker geel. Hij ging vol voor de bal, maar kwam vol op de enkel. Dat was duidelijk te zien in de herhaling. Puyol vond ik ook overdreven dat hij rood kreeg. Officieel moet je hem geven als je fluit, maar ik vind dat je dit ook aan kan voelen en niet zo strict hoeft te doen.

Wat gebeurde er eigenlijk met Arshavin? Zag hem opeens hinken, maar geen idee wat er nou was gebeurd. Heeft hij zichzelf geblesseerd toen met die sliding?

Ben benieuwd naar volgende week dinsdag. Arsenal heeft in principe nog steeds volop kans, maar moeten beter spelen dan gister dat is duidelijk.

Overigens vond ik het logisch dat die gok werd genomen met Fabregas jammer dat het er dan opeens in schiet. Nogmaals, hopen dat het meevalt.

20. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik irriteerde me kapot aan de scheids (als Arsenal fan). Elke keer fluiten voor totaal niks, en maar gele kaarten strooien. Penalty vond ik wel terecht, als Puyol niet tegen hem aan was gelopen was het een doelpunt geweest, en als dat zo is kan moet je eigenlijk rood geven. Maar goed, Arsenal fan dus, denk dat ik als Barca fan iets anders zou hebben gezegd.

Ik irriteerde me nog kapotter aan de commentator. Om de 10 seconden over hoe kansloos Arsenal wel niet was. Dat waren ze in de eerste helft ook wel, maar na 20 keer snappen wij het ook wel.

Ik irriteerde me ook een beetje aan Wenger, WAAROM Eboue als je Walcott hebt?

En als je al die irritaties bij elkaar optelt was het wel een vette avond :)

Volgende week, Barca uit, altijd lastig. Hoop een beetje op v Persie tegen CHrynogogigniek, maar ik denk dat het niet iets te vroeg is voor hem. Heb er niet zo heel veel vertrouwen in, maar ik ben al blij dat ze niet sowieso kansloos zijn zoals het was geweest als het 0-2 zou zijn geweest.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina