[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zo te zien hebben ze bestaan.

Teams/Clubs/Franchises (however you want to call it) 'verhuizen' af en toe gewoon in de states. Bijvoorbeeld als een rijke stinkert Manchester United op koopt en wil dat het in Birmingham komt te liggen, dan gebeurt dat en word het Birmingham United (om even een voorbeeldje te noemen).

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die beslissing om te verhuizen komt niet vanuit de ownership. Die komt v/d NFL.
    Er word nu gespeculeerd dat de Jaguars over een paar jaar in het nieuwe stadium komt dat in LA gebouwd word.
    Dit omdat er te weinig bezoekers schijnen te komen bij de Jaguars thuis games.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voorstel is aangenomen!

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Heb je al een beetje zin in 4 April Flix?

Heb gehoord dat jullie 'nieuwe' QB leuk meedoet.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is niet een nieuwe QB. Is de QB die de eerste game niet mee kon doen omdat ie nog aan het herstellende was van een knie operatie. Hij is ondertussen genezen en onze hele offense is er beter van geworden.
    Heeft er ook mee te maken dat #9 nu andere dingen kan toen tov QBén.

En zin heb ik altijd.
    We hebben ook al een hostel geregeld voor zondag nacht en hebben al de namen van een paar leuke kroegen van Groningen dus wij gaan met volle tuigen genieten van een vrij maandag:thumbs:

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nice, jammer genoeg gaan jullie niet Zaterdag op Zondag overnachten :D.

Stappen is in ieder geval goed te doen in Groningen, heb alleen geen idee hoe het op Zondag gaat. Elke Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag en Zaterdag is in ieder geval dik feest... Euh.. Eigenlijk gewoon elke dag dus. Ik denk dat je er nog wel een paar van ons team tegen komt (zeker na een 'W').

Jullie '2nd string'/'vorige' QB doet inmiddels leuk mee als RB heb ik gezien.

7. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en heb je wat tackels gemaakt???

8. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    gister revange genomen op leiden ze hadden gister niks in te brengen heb wel redelijk gespeeld maar had nog moeten scoren op de laatste drive maar ik verknalde het uitslag13:34

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Wildcats gaan lekker als ik de uitslagen zo zie.

Zelf inderdaad een paar plays gespeeld als MLB vorige week en mn eerste 2 tackles kunnen maken.

Verder gister mijn duim gekneusd op de training :mad:, in laten tapen en gewoon doorgetrained. Mooi blauw is niet lelijk :). Zondag is die wel weer bruikbaar gok ik zo.

Zondag komt Flix even langs in Groningen. Heb er zin in, gaat een spannende pot worden dacht ik zo.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geloof me, wen maar aan gekneusde vingers.

Heb zelf m'n vingers echt al ontelbare keren gekneusd, uit de kom en ook al een aantal keer gebroken. Duimen schieten nu om de haverklap uit de kom(als ik ergens te hard in knijp bv) en m'n beide wijsvingers zijn scheef omdat ze ooit is gebroken zijn geweest alleen ben ik er niet mee naar het ziekenhuis gegaan.
    Die zeggen toch wel weer ja gips erop, 4-6 weken erop laten zitten en daarna 2 maanden rust geven.

Kan net zogoed zelf spalk met tape gebruiken, werkt ook prima.

11. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    kijk daar heb ik nou geen last van haha:p ja tuurlijk gaan we lekker vorig jaar hebben we gewoon een enorme fout gemaakt die ons niet nog een keer zal gebeuren. dit jaar staan we wel weer in de tullip bowl iedereen is er zo gebrand op 10 april tegen commanders die doen het ook erg goed dit jaar draaien gewoon mee voor de playoffs.

zo ben benieuwd wie er dit keer gaat winnen!!

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik had het ook maar 1 iemand verteld dat mn vinger gekneusd was, had geen zin namelijk dat de coach me uit het veld ging halen of met opzet harde ballen toe ging werpen :emo:. Die ene iemand zei echter hetzelfde als jij; "Wen er maar aan".

Wat zijn jullie echte namen trouwens, Vassil = Eduard meende ik en Flix = ?... Ik vind het namelijk gay om te vragen wie Flix is (Nou weet ik dat je #20 draagt en heb ik je al eens eerder gezien, maar het gaat om het principe).

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bij m'n echte naam zit er een 'e' tussen, alleen iedereen noemt me ook gewoon Flix.

14. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt heb je dat van krantenbericht ofzo:p

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Sta je in de lokale Maastrichter krant ofzo?... Ik houd het bij het nationaal forum ;(.

16. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    nee in de limburger provincie krant komen altijd stukjes in bij de wedstrijd na utrecht stond ik in de 2e kop. als ''17 jarige rookie quarterback Eduard Vet baart indruk met touchdown'' o ja het forum en de blog van perry. check ik ook elke dag

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het national forum echt te triest voor woorden.Van die pikkies die het allemaal zogoed weten hoe alles werkt etc.
    Daarnaast is het ook allemaal onzin wat eruit komt.
    Ook dat gedoe v/d AFBN die uit de EFAF stapte. Al die speculaties en onzinnige dingen die 9 v/d 10 keer niet klopte.

18. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is echt bullshit ik heb het ook allemaal niet gevolgd al dat gezeik altijd! maar de cru zit de wildcats altijd zwart te maken nu denkt iedereen dat we van de commanders gaan verliezen omdat de cru er moeite mee had.. maar we zijn veel beter in vorm

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dat EFAF gedoe ben ik gestopt te volgen. Ik had een paar conclusies getrokken waar achteraf niets van waar bleek te zijn, dus daar houd ik ook mee op. Die blog van Perry lees ik idd ook dagelijks. Hij doet het wel leuk :).

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ga jij morgen avond ook mee uit trouwens?
    Begreep op het forum(kickoff) te lezen dat er ook wat Giants in de kroegen van groningen zullen te vinden zijn

Deel Deze Pagina