Mooi. Daar kan ik dan wel mijn ervaringen mee delen. Ik had namelijk binnen een paar minuten een werkende code binnen. Twee weken eerder heb ik er 2100 punten besteld. En als jullie mijn posts in het Multiplayer gedeelte van COD:MW2 hebben gelezen, hebben jullie kunnen vernemen dat ik met die punten inmiddels de nieuwe maps heb aangeschaft. Ik kan zelf natuurlijk geen garantie geven voor die site. Het was mijn eerste keer dat ik livecodes heb aangeschaft via een website. En ik moet wel eerlijk zeggen dat de site er niet verzorgd uitziet. Dat is dus sowieso geen goed begin voor een website. Maar ik had gewoon de gok genomen en de site een kans gegeven.
Bij mij werkte de code dus wel.
Ik heb ook ervaringen met Gamecards.eu. Ook deze site ziet er voor mij op het eerste oog niet echt verzorgd uit. Maar voor de goede prijzen vond ik het een gok waard om er een 12 maandelijks abbonement aan te schaffen. Dat heb ik vandaag dan ook gedaan. Ik heb er wel heel eventjes achteraan moeten gaan, aangezien je een telefoontje krijgt om je gegevens te dubbelchecken en ik moest wachten op dit telefoontje. Maar alles kwam goed terecht. Ook deze code werkte.
Voor de andere opgenoemde sites kan ik helaas niets zeggen.
Jullie moeten niet vergeten dat iedereen graag een webshop opent. Hoe deskundig en professioneel ze zich ook opstellen en "groter" doen lijken dan ze zijn, meestal zijn het met dit soort "makkelijke" webshops jongeren die via hun eigen huis op deze manier klein willen beginnen. Ik kan het weten, ik heb er ervaring mee (zelf geen webshop gehad). Daarom gun ik het sommigen ook en probeer ik te begrijpen dat het voor hun ook soms moeilijk kan zijn. Het kan sneller verkeerd gaan maar meestal proberen ze dit wel goed te maken. Gamecards.eu heb ik dan ook na de succesvolle transactie succes gewenst met de shop. : )
Laatst bewerkt: 6 apr 2010