1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft points over de mail

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door manolo ribera, 16 sep 2009.

  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alles wat geregistreerd is bij de KvK is betrouwbaar...
     
  2. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Erg goede topic. Ik heb er veel aan gehad. Misschien kan er een centraal
    topic van worden gemaakt en dat er iemand een lijst bijhoudt met prijzen,
    levertijden etc.?
     
  3. kerzhakov1986

    kerzhakov1986 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb inmiddels 2 maal codes besteld voor 2100 punten maar tot tweemaal toe werkt de code gewoon niet.

    ik heb inmiddels een mailtje gestuurd maar ze lijken niet echt te antwoorden bij gamercard.nu

    dus ik zou zeggen, vooral niet meer kopen op die site :)
     
  4. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Bij gamercard.nu kan je sowieso niet bestellen? Is een onzin site.
     
  5. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ???
     
  6. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    http://gamercard.nu/

    Klik eens. Hebben jullie het niet over deze site? Deze site verkoopt niet eens. Het is gewoon een geparkeerde domein naam om door te kunnen verkopen. Heeft dus niets te maken met webshops behalve de naam zelf. Ik denk dat er een andere site wordt bedoeld.

    Heeft hij het niet toevallig over gamecard.nu? Want dan heeft hij een r teveel getypt.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  7. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Mooi. Daar kan ik dan wel mijn ervaringen mee delen. Ik had namelijk binnen een paar minuten een werkende code binnen. Twee weken eerder heb ik er 2100 punten besteld. En als jullie mijn posts in het Multiplayer gedeelte van COD:MW2 hebben gelezen, hebben jullie kunnen vernemen dat ik met die punten inmiddels de nieuwe maps heb aangeschaft. Ik kan zelf natuurlijk geen garantie geven voor die site. Het was mijn eerste keer dat ik livecodes heb aangeschaft via een website. En ik moet wel eerlijk zeggen dat de site er niet verzorgd uitziet. Dat is dus sowieso geen goed begin voor een website. Maar ik had gewoon de gok genomen en de site een kans gegeven.

    Bij mij werkte de code dus wel.

    Ik heb ook ervaringen met Gamecards.eu. Ook deze site ziet er voor mij op het eerste oog niet echt verzorgd uit. Maar voor de goede prijzen vond ik het een gok waard om er een 12 maandelijks abbonement aan te schaffen. Dat heb ik vandaag dan ook gedaan. Ik heb er wel heel eventjes achteraan moeten gaan, aangezien je een telefoontje krijgt om je gegevens te dubbelchecken en ik moest wachten op dit telefoontje. Maar alles kwam goed terecht. Ook deze code werkte.

    Voor de andere opgenoemde sites kan ik helaas niets zeggen.


    Jullie moeten niet vergeten dat iedereen graag een webshop opent. Hoe deskundig en professioneel ze zich ook opstellen en "groter" doen lijken dan ze zijn, meestal zijn het met dit soort "makkelijke" webshops jongeren die via hun eigen huis op deze manier klein willen beginnen. Ik kan het weten, ik heb er ervaring mee (zelf geen webshop gehad). Daarom gun ik het sommigen ook en probeer ik te begrijpen dat het voor hun ook soms moeilijk kan zijn. Het kan sneller verkeerd gaan maar meestal proberen ze dit wel goed te maken. Gamecards.eu heb ik dan ook na de succesvolle transactie succes gewenst met de shop. : )
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand nog een site waar je voor weinig geld Microsoft Points kan krijgen? In ieder geval voor minder als normale sites. Alles zit zo rond de 23-24 euro, laatst had ik 2100 punten kunnen kopen voor 10 euro, dus dat zat wel lekker. Korting ofzo.
     
  10. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de tijd hebt, kan ik je the Hut aanraden, krijg je gewoon het doosje met de post voor ongeveer 17-19 euro. Duurt wel even omdat het uit het buitenland moet komen:)
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Sinds ik eens via samenkopen.net 4200punten voor 30 euro heb gekocht lijkt alles duur :mad:

    Helaas worden Xbox live kaarten niet meer verkocht via hun.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja klopt.

    Er was ook een korting bij Shopto ofzo, voor 10 euro koon je 2100 ophalen. Flinke deal haha.

    Nu ben ik op zoek naar ook iets goedkoops, zie het niet echt zitten 20 euro te betalen.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Shopto is nog steeds de goedkoopste denk ik.

    €18,26 voor 2100 (P)
     
  14. MausPRONL

    MausPRONL Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    www.gamecardwinkel.nl

    Daar heb ik mijn jaar lang xbox live vandaan.
    Voor goedkope games moet je hier kijken -->> www.playmefirst.nl

    trouwens Gamehubs.nl kende ik nog niet goede site :thumbs:
    , alleen jammer dat ze geen FF 13 hebben . :p
     
  15. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    www.playmefirst.nl goeie zaak! heb daar Dirt 2 voor de xbox 360 gekocht voor maar 31,99 incl verzendkosten (3 maanden geleden) had het spel de volgende dag in huis!

    Splinter cell conviction
    € 46,99:eek:
     
  16. santolman

    santolman Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die gewoon gebruiken voor je Nederlandse account. Heb in Londen zelf wel eens 2100 ms points gekocht en die werkten ook gewoon;)
     
  18. santolman

    santolman Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt :thumbs:
     
  19. Zerol

    Zerol Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al succes gehad bij shopto?
     
  20. tommie12

    tommie12 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bestel mijn xbox live gold eigenlijk altijd bij www.gamecardsdirect.nl
    ze zijn heel goedkoop en snel in levering! Ook veel goede reacties!
     

Deel Deze Pagina