Nou ik had dus precies hetzelfde als jou.
Ze hebben wel flink wat veranderd, maar weet niet of het allemaal verbeteringen zijn.
Smokes gooien je dus helemaal niet meer op de grond. Je blijft gewoon staan, maar alleen het effect van rook is er.
Je kunt na het rennen ongeveer 1 of 2 sec lang niet slaan, dus naar iemand toe sprinten en stunnen+schieten werkt ook niet.
Kwa lag, tsja.. Dat is altijd anders. Je hebt gewoon soms een potje waar alles raar loopt maar tot nu toe heb ik dat maar weer 1x gehad (in vandaag en gister).
Als er iemand leaved komen er dus bots voor in de plaats. Deze schieten wel te vaag, alles blindfire maar wel raak en soms ook van vet ver. Aan de andere kant zitten ze soms ook weer stom in cover waardoor je ze zo kunt killen.
Toch ben ik al wel een paar keer door een bot gekilled.
Alleen net zoiets vaags: We starten de game, hele andere team is gelijk weg dus we spelen tegen alleen maar bots!
Deed guardian dus hebben het echt heel lang volgehouden, soms als onze leader gekilled werd dan zorgden we ervoor dat hij uitkwam op een sudden death zodat we alsnog door konden.
Eindscore: 84 kills, 49 downs etc..
In één potje vanaf level 7 ofzo naar level 18
Edit: Vind inderdaad nog wel dat het lang duurt voordat je gamed, maar aan de andere kant.. Bij deeltje uno zat je ook in de lobby te wachten tot ie (soms éindelijk, wanneer je met vrienden speelde) vol zat. Nu duurt het matchmaken eventjes, maar daarna speel je wel gewoon een volle match.
Jammer dat Epic heeft bepaalt hoeveel rondes er in een match zitten.. Vroeger speelde ik altijd 19 rondes namelijk..
Laatst bewerkt: 6 apr 2010