1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gewoon met een party spelen, veel chiller.
    Botjes zitten er al een behoorlijke tijd in. Soms zijn ze dom (ze lopen altijd in je grenaten, of doen ze rare dingen), maar ze kunnen ook tandjes irritant zijn, schieten blindfire keihard raak (shotgun of lancer ofzo) en dan ben je zo weg.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    bots kunnen af en toe echt afschuwelijk zijn. Die killen je afentoe op manieren dat je gewoon alleen maar kan gaan lachen, zo'n bullshit is het.

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    De kogels van de bots zijn ook veel sterker dan "onze kogels," maar dat hebben ze terecht gedaan anders waren de bots wel erg gemakkelijk, nu moet je nog wel eens goed uitkijken voor ze.

4. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja ik had GoW deeltje twee ook al snel naar de plank vervloekt. Nadat het zoveel kutter bleek te zijn als deel 1 was ik er wel klaar mee.
    Weinig games hebben trouwens een echt waardige opvolger, veel worden 'noobfriendly' gemaakt (Gears, MW2). Blijft dan alleen Halo overeind staan?

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mwoah, heb geen ervaring met MW/MW2, maar moet wel zeggen dat naarmate je een hoog level hebt met Gears 2, je minder snel tegen noobs komt. Zo heel sporadisch kom je nog in een chainsaw of heavy weapon potje. Verder gewoon smacken en schieten, en hopen dat je betere verbinding hebt, en dus meer damage doet of sneller kan schieten.
    Tijd terug eens paar keer Halo 3 geprobeerd, en dan was het volop springen en smacken.
    Heb zelf nog een haat/liefde verhouding met G2. Bij normale of lekkere verbindingen is het een leuke game, maar zo af en toe ook zo enorm frustrerend. :+

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Voor al die updates was het shotgun hit+schot echt ongelovelijk goed. Gewoon iemand stunnen en dan afknallen. Dat leer ik mezelf dan aan, dan updaten ze dat opeens.
    Toen werd chainsawen gewoon té goed. Toen had ik er al snel genoeg van en was ik weg :p

Iemand die het nog beetje speelt (enige mappack die ik heb is Gridlock etc) mag me toevoegen, gaan we kijken of ik het weer leuk kan gaan vinden ;)

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Stunnen is er gelukkig uit. Smoke is nu echt alleen een rookwolk (dacht dat je meatshield er ook niet meer door valt, maar dat weet ik niet zeker).
    Chainsaw is af en toe wat vaag, ene keer wordt je er zo ingezogen of zaag je een ander zo, en andere keer slaat je zaag wel echt weg als iemand op je schiet en krijg je ze niet gezaagd. Gebruik het zelf weinig, enkel bij lag potjes als het echt nodig is, of als ik per ongeluk ineens nog met mn zaag in mn hand blijk te staan.
    Speel zo nu en dan nog G2 en anders Borderlands.

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb volgende week redelijk wat tijd om weer eens te gamen (vriendin op vakantie :+), dus ik wil wel weer eens een potje Gears doen zoals vanouds! Was destijds altijd wel lachen, met [2k], Lethal (WTF neger in een badpak :9), VanDen als ie zin had en Gold Rush e.a.! Wil gewoon nog een keer proberen in een party of t nog een beetje gaat (geen lag en shit dus) en dan mag van mij deze game voor goed de deur uit :+!

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer tijdje gespeeld, Guardian is wel ideaal om het weer even te leren zeg! Mooi met respawnen zolang de leader in leven is, perfect. Net 4 potjes achter elkaar hoogste van mn team! Vage shit, misschien host geweest ofzo..
    En inderdaad, door smoke val je helemaal niet meer op de grond?

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Klopt.
    Dus nu worden er ook niet meer massaal smokes gegooid naar sniper/torque bow. :)

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb Gow deeltje 1 helemaal kapot gespeeld. Pas mee gestopt toen deel 2 uitkwam. Helaas kon ik het niet vinden met deeltje 2, dus weer verder gegaan met deel 1.

Heel vaag, maar ik vind deel 2 niet zo goed als het eerste deel. Dan heb ik het vooral over de MP, want de SP is top natuurlijk. Ik heb er echt zo´n hekel aan dat matchmaking systeem, dat verpest eigenlijk alles. Ik wil zelf kunnen kiezen en vooraf kunnen zien of de verbinding van de host goed is. Waarom ze dat zo hebben gedaan snap ik echt niet. Zonde.

Daardoor kon ik me ook niet echt verdiepen in de game. Paar weken gespeeld online maar het duurde te lang voordat je lekker kon gamen. En die stungranades vond ik echt te gaar. Ook had ik dus echt veel meer lag dan in GoW 1. Omdat ik dus niet kan zien waar ik terecht kwam.

Is dat nu allemaal anders geworden.

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik had dus precies hetzelfde als jou.
    Ze hebben wel flink wat veranderd, maar weet niet of het allemaal verbeteringen zijn.

Smokes gooien je dus helemaal niet meer op de grond. Je blijft gewoon staan, maar alleen het effect van rook is er.
    Je kunt na het rennen ongeveer 1 of 2 sec lang niet slaan, dus naar iemand toe sprinten en stunnen+schieten werkt ook niet.

Kwa lag, tsja.. Dat is altijd anders. Je hebt gewoon soms een potje waar alles raar loopt maar tot nu toe heb ik dat maar weer 1x gehad (in vandaag en gister).
    Als er iemand leaved komen er dus bots voor in de plaats. Deze schieten wel te vaag, alles blindfire maar wel raak en soms ook van vet ver. Aan de andere kant zitten ze soms ook weer stom in cover waardoor je ze zo kunt killen.
    Toch ben ik al wel een paar keer door een bot gekilled.

Alleen net zoiets vaags: We starten de game, hele andere team is gelijk weg dus we spelen tegen alleen maar bots!
    Deed guardian dus hebben het echt heel lang volgehouden, soms als onze leader gekilled werd dan zorgden we ervoor dat hij uitkwam op een sudden death zodat we alsnog door konden.
    Eindscore: 84 kills, 49 downs etc..

In één potje vanaf level 7 ofzo naar level 18 :p

Edit: Vind inderdaad nog wel dat het lang duurt voordat je gamed, maar aan de andere kant.. Bij deeltje uno zat je ook in de lobby te wachten tot ie (soms éindelijk, wanneer je met vrienden speelde) vol zat. Nu duurt het matchmaken eventjes, maar daarna speel je wel gewoon een volle match.
    Jammer dat Epic heeft bepaalt hoeveel rondes er in een match zitten.. Vroeger speelde ik altijd 19 rondes namelijk..

Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    bots zijn soms super simpel te killen , maar heb ook vaak genoeg gezien dat ze met 2 schoten 3 gasten om zich heen killen in een draai 8)

14. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    GOW2 heeft in mijn ogen altijd lag vanwege de waardeloze hit detection en netwerkcode die erin zit. Het is toch niet normaal dat games uit 2008 nog steeds last hebben van zichtbare vertraging bij een minimale ping.

Onthoud wel dat ik een game al als 'laggy' beschouw als ik ook maar een vertraging kan merken. Niet pas wanneer het de game onspeelbaar maakt.

GOW1 had ook wel lag maar omdat daar geen hit detection in zat was die lag in de meeste gevallen gelijk en kon je compenseren door vooruit te richten. Verder had het eerste deel ook geen last van een irritante matchmaking service die slecht werkt en slechte hosts uitkiest.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gears of War 1 bleef ik spelen, dag in, dag uit. Elke avond minimaal 5 potjes met een goeie vriend van me, of soms alleen. Geweldig. Nog nooit zo'n game zó vet gevonden.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan zal deel II je ook wel bevallen.

Ik speel hem niet meer, gewoon teveel achievements om te halen. Meesten zijn voor mij onmogelijk. Zou de 400 volgens mij niet eens passeren. 8)

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja klopt, speelde het altijd met 2 vrienden en we waren echt onoverwinnelijk. Snipen kon ik ook als de beste, sommige headshots die ik maakte, mijn god heeerlijk. BIj GOW2 heb ik nooit dat gevoel teruggekregen

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zagen, zagen, wiede wiede wagen. COG kwam thuis, piep zijn the Locust in het voorhuis. Aargh. Erg in PvP gevechten, maar tegen bots wel cool. 8)

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    waar de fuck heb jij het nu weer over 8)?!

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hij houd van zagen

GOW1 heb ik ook kapot gespeeld maar met GOW2 was ik snel gestopt mede omdat het zo lang duurde voordat je een match had en dat de shotgun niet hielp als er lagg was omdat de schoten pas na een paar seconden in je beeld kwam.
    Speelde altijd met Shotgun dus was de lol snel voorbij

Deel Deze Pagina