1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky X-Bazar ideeënbus: Voor alle tips, toevoegingen en opmerkingen m.b.t. de bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Valentiney, 9 aug 2008.

  1. mrbol

    mrbol Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand waar ik kan klagen omtrent een deal die na een maand nog steeds niet is afgehandeld? ik heb een maand geleden een spel opgestuurd maar nog steeds geen spel teruggekregen. de deal was lost planet tegen bully.

    please pm
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Stuur even een pm naar moderator Cookie of Mtthz, en probeer zoveel mogelijk informatie te geven m.b.t. de deal!
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Vraagje:
    Hebben sinds Vrijdag vorige week de uitgevers en ontwikkelaars niks meer van zich laten horen, wordt er gewoon niks op de frontpage gezet of is er een andere reden dat bij mij als laatste nieuws nog steeds die lekkende onderwaterwereld in Bioshock weergeven wordt?:confused:
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    We zijn nu weer gestart, een beetje laat alleen! :eek:
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer wat spulletjes te verkopen (o.a. X-Bazar), verkocht wat via gamingonly en kreeg de vraag van iemand of ik de iTrader wilde doen. Ik had net nog geen idee wat het was, maar dat zou een uitkomst zijn voor Xboxworld!

    http://www.gamingonly.nl/forum/itrader_main.php?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    "Achter de schermen" is het al eens ter sprake gekomen. Zelf zie ik er niet echt de voordelen van in. Het systeem wat we nu hebben werkt goed en is controleerbaar. Itrader is wel degelijk maar ik weet niet of het zoveel beter is dan wat we nu hebben. Maar misschien dat we even de voor- en nadelen op een rijtje kunnen zetten, aangezien je link niet werkt en ik nu ook wel eens benieuwd ben of het echt zoveel beter is dan een handmatig systeem.

    Edit:// Als ik dit zo lees dan lijkt het toch wat fraudegevoelig. Ook ben ik bang dat mensen te vroeg hun conclusies trekken. Wij krijgen om de zoveel tijd wel PM's met "slechte" deals maar in 99.9% van de keren blijkt het gewoon om miscommunicatie en gebrek aan geduld te gaan.
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het linkje moet je daar ingelogged zijn volgens mij. Beetje vergelijkbaar met de feedback die je elkaar geeft op eBay.

    Het voordeel is denk ik vooral dat je veel eerder iemand report (goed of slecht) over een deal. Ik heb best wat afgehandeld op diverse fora, maar ik sta nergens in een trusted list en ik moet ook eerlijk zeggen, ik kijk er bijna nooit, vergeet het gewoon te vaak, maar het is ook niet duidelijk hoe vaak er positief met iemand is gehandeld.

    Ik heb 1 keer een nep GBA spel van iemand hier gekocht die achteraf gezien gewoon op de trusted list stond. Hij had me duidelijk gemaakt dat het niet om een bootleg versie ging. Bij binnenkomst bleek dat wel gewoon het geval te zijn. Hij heeft toen netjes het geld teruggeboekt en ik de game teruggestuurd. Ook een keer een 360 game van iemand gekocht die in goede staat zou zijn, doosje viel van ellende bijna uit elkaar en de disc stond vol krassen. Ook deze kerel stond in de trusted list.

    Allebei de keren mijn geld terug gehad (1x deels..), maar toch. Ik denk dat je met een iTrader plug-in wat meer duidelijkheid krijgt over de kwaliteit van de handelaar (en waar) en de activiteit. En ik denk dat je voorkomt dat er onzinnig/vals gehandeld wordt, want veel negatieve feedback schrikt af, en het is in 1 oogopslag te zien.
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik vraag me al een tijdje af waarom advertenties waarin iets wordt aangeboden en daarna op slot gaan gewoon blijven staan.

    Zo kan er in het topic niet emer gereageerd worden, maar kan de handel voor mensen die interesse hebben via pm wel gewoon doorgaan.

    Waarom niet de hele topicstart verwijderen? :)
     
  9. daveytrackels

    daveytrackels Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet volledig..
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wat snap je niet?
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Let maar niet op hem, al z'n andere posts sloegen ook nergens op. :)
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Het lijkt wel of ie aan het spammen is om zn postcount wat hoger te krijgen. :x

    Anyway, ben wel benieuwd wat de crew van dat idee vond. Om de post volledig weg te halen zodat een handel in illegale dingen niet via PM door kunnen gaan.
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik snap je punt, maar volgens mij is het ook om als een voorbeeld te dienen. Om duidelijk te maken naar anderen toe dat de handel in gemodde consoles niet is toegestaan. En de startpost wordt meestal aangepast.
     
  14. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    !!
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  16. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
  17. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij je profile kan je je Locatie/gamertag etc invullen waarom geen xfire?
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Misschien omdat het een xbox forum is;)
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Inderdaad, en daarnaast is xfire kut imo :+
     
  20. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6

Deel Deze Pagina