De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    haha......ergens midden op de linker rijbaan 8)

    ik hou even alle opties open jongens en zie mij voorlopig even als suprise act.
    die zondag is de enige die ik heb met mijn meisje en zoontje dus jullie snappen denk ik wel dat ik mij wat beladen voel als ik ertussen uit naai.

    ik zeg geen nee natuurlijk want mij lijkt het erg gezellie........
    weet ik meer dan hoort u het :)
     
  2. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Accuweather.com

    Sunday, Apr 11
    Intermittent Clouds
    Times of sun and clouds. Winds from the E at 24 km/h.
    Realfeel®: 12 °C

    Natuurlijk de vraag in hoeverre dit klopt maar OK!
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zo vandaag even uit verveling een stukkie wezen rijden.
    Nog ff langs Goedhart gegaan.

    En allemachtig wat was het druk daar zeg.
    Compleet met fanfareband en party tentjes.
    Nog nooit zoveel motoren en mensen bij Goedhart gezien.

    Denk dat ik dus niet de enige was die zich met pasen verveelde :+
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Wel foto's maken he, bij de toch! Iemand toevallig zo'n action cam ding? :9
     
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heel toevallig had vanavond mijn maat zijn Iphone op z'n monster gezet :p
    Check fout filmpje hieronder haha ik ben degene waar hij achteraan rijdt.
    Maat van me heeft net zijn eerste motor en die zie je ook nog fftjes in het begin.



    Jammer dat de kwaliteit niet helemaal super is maarjah toch geinig.
     
  6. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, rijd die gozer nog wel achter jullie? Of heb je em gewoon alleen gelaten?


    --

    Was hier met het hele weekend geweldig weer om te rijden en dat deed iedereen dus ook. Aardig wat motors zien rijden. De harleys and such zijn hier wel sterk in de meerderheid. Maar blijft toch cruel om te zien, lekker zonnetje, mooie wegen en ik kan alleen maar kijken :'-(. Achja, nog een kleine 2 maandjes en dan kan ik ook weer \o/
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha gast heeft net 2 dagen zijn eerste motor dus ik geef hem geen ongelijk! Maar we zijn later wel weer ergens gestopt. (ik hou me ook wel wat in op het laatste stuk)
    Toch verslavend van die filmpjes maken ik wil nu ook zon cam!
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Vandaag een "rustdag" voor de KTM, morgen wordt ie weer uitgelaten :D

    [​IMG]
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nice picca!
    Vind dat soort filmpjes altijd wel tof om te zien.
    Vandaag ook klein stukje gereden. Lekker zonnetje en behoorlijk warm. Met rijden goed te doen, maar op bestemming aangekomen wilde ik toch wel even jas/broek uit doen, terwijl ik normaal mn broek nog wel eens even aan wil houden.
     
  10. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Was er 's middags ook nog even geweest, was echt goed druk daar inderdaad!
    Ik ging rond 4 uur weg, kwamen er nog steeds mensen aanrijden
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Jongens ik hoop dat ik zondag vroeg genoeg mijn nest uit ben om mee te kunnen met het ritje.. hoorde dat ik 'savonds een feestje heb:b:

    PM je me even je nr? dan laat ik dat optijd weten zondag! (aaah ik ben geen redactie meer zie ik ;))
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wellicht een lijstje maken met ieders 06, mocht er wat zijn, vertraging of wat dan ook.
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het hele lijstje een PM gestuurd, met onder meer mijn 06. Mocht je 'm niet ontvangen hebben, en je was wel van plan mee te gaan, laat het dan even weten.

    O, en, mijn motor staat lekker in de wax en is klaar voor wat poser werk :+
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Haha.
    Is er nog een benzinepomp vlak voor de Mac langs de A12? Dan tank ik hem daar voor de zekerheid nog even vol. Tank is nu zo goed als vol, maar goed, die gaat ook best hard weer leeg. :+
     
  15. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Zaterdagavond heeft toch iedereen feestjes. Iets met s'avonds een vent s'ochtends een vent. :+
     
  16. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ohja, mocht er iemand vanuit het zuiden des lands over de A2 richting Utrecht rijden dan wil ik wel aanhaken ergens.
     
  17. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, heb het idee dat ik ergens achteraan mee ga tuffen zondag. Fuckers met jullie vet snelle bikes 8). Ik zit voorlopig nog even aan mijn 25KW zonder Duc! Wel vroeg trouwens jongens, moet ik 'm vriendin om 10u de deur uit trappen en erger misschien nog wel, mezelf voor die tijd uit bed krijgen :+. Pim, [2K], en iedereen vanuit omg. DH, zullen wij ergens na zoetermeer op een afrit afspreken?
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Pim heeft ook nog 25kW motor als het goed is. En ga zelf ook niet als een gek lopen racen, rechte stukken gaat best, maar in bochten houd ik me nog wel in.
    Ergens rond Den Haag afspreken lijkt me best. Is Malieveld Den Haag wat, daarnaast zit een oprit naar de A12 (verzamel er ook voor MFMM)?
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    haha ja oke.. maar als ik om half 5 mijn laatste biertje soldaat maak en 5 uurtjes later gaat de wekker om even naar het midden van het land te crossen.. (ben een tukker he;))..

    M.a.w. IK GA HET REDDEN! :D
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, ach je kan rustig wakker worden met een McKoffie en een hamburger. Malieveld vind ik prima. Hier in Zoetermeer kunnen we ook bij een McDonalds of tankstation afspreken, die zitten ook genoeg bij de op en afritten.

    Qua tempo zal het wel goed komen, we kunnen moeilijk met z'n achten gaan lopen scheuren, maar we zien wel hoe het loopt. Sowieso is mijn gouden regel dat ik m'n rijbewijs graag wil houden :+

    Overigens kan het mogelijk zijn dat ik na vanavond niet meer voor de Multistrada ga. Ik ga namelijk kijken voor een appartement straks en als dat allemaal lukt dan ga ik voor een Hypermotard (sorry beuk :+ ) omdat ik het verschil in geld wel goed kan gaan gebruiken voor die woning haha. Maar goed, is nu nog een mogelijkheid, vanavond weet ik meer.l
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina