Party: Typhlosion lvl 40 Spiky-eared Pichu lvl 30 Jolteon lvl 22 Sudowoodo lvl 20 Vaporeon lvl 17 Pidgey lvl 4 Het zou schelen als EXP. Share 3 badges eerder in het spel was te krijgen, na de 4de badge kan je hem pas halen dus ik blaas nu maar overal met mijn Quilava doorheen Voor de 2 eevee evolves heb ik wel even AR gebruikt, die stenen krijg je allemaal erg laat pas. Ook jammer dat je voor Ralts op een swarm moet wachten, had hem liever nu al gehad zoals in de andere delen.
Nu ga ik de Elite 4 voor de tweede keer doen. Ze zijn erg sterk geworden! Typhlosion 70 Lugia 63 Ho-oh 70 Mewto 70 Articuno 50 Moltres 50
Door dit topic had ik weer zin in een Pokémon game, maar heb geen DS. Dus had ik mijn GBA SP uit de kast getrokken voor Leaf Green en Ruby, maar nu komt de vraag: waar zit de input voor een hoofdtelefoon? Zit die er niet op?
Nee, helaas. Op de GBA SP zit geen standaard headset plug. Misschien is er wel een adapter voor, maar standaard zit het er dus niet op
Valt best mee. Als je alle gyms en trainers doorloopt met maar één Pokémon dan is die in no-time level 40. Vaporeon is nu inmiddels ook level 29 Ik twijfel alleen nog over de elektrische die ik neem, Jolteon is wel goed maar Luxray blijft toch ook wel tof.
Heb dit spel nog maar 2 uur gespeeld, gewoon omdat ik het anders veels te snel uitspeel. Met de vorige pokemon had ik 24 uur in 4 dagen ofzo, echt te veel, daarna nooit meer gespeeld. Dat wil ik niet met HG dus ik wacht nog even
Ik speel spellen in het begin altijd te veel, kijk bijvoorbeeld naar MW2 Pokémon kan ik sowieso nooit echt snel weg leggen, zodra je een mijlpaal hebt bereikt schiet je gelijk door naar de volgende. Ik had voor wat items even een guide geraadpleegd en ik zag ook dat ik het spel in een compleet andere volgorde speel dan die guide. Het stond me helemaal niet bij dat je dit spel zo verschillend kon doorlopen, ik dacht dat de hoofdmissies toch wel redelijk lineair waren altijd.
De 5e generatie versies Niet echt de meest originele namen... Je zou toch zeggen dat er genoeg elementen in het periodieke systeem zitten om uit te kiezen.
Ben nou alle Pokemon games die origineel uitgegeven zijn door Nintendo aan het verzamelen. Heb Red, Blue, Yellow en Silver vandaag gekocht op MP. Heeft er nog iemand Advance Pokemon spellen die hij weg wil doen?
Ik vat die swarms niet echt. Volgens die link moet er elke dag een nieuwe swarm zijn maar ik krijg geen enkele swarm te zien via die radio, alleen de normale plaatsen van die beesten. Dus niet zoals het daar staat met "If you're a trainer who's ..." Mis ik iets?
kijk eens hele pagina's vol moet alleen goed zoeken zitten ook veel nep versies tussen http://kopen.marktplaats.nl/search....;mp:numeric;l2:363;kw:pokemon;osi:2&ppu=0&p=1
Ben nu in Cianwood City Feraligatr lvl 30 Ampahors lvl 30 Butterflee lvl 24 Togetic lvl 24 Sandslash lvl 23 Ik wacht tot ik een Swinub kan vangen, tot die tijd houd ik plaats 6 vrij, een Snubbul is overigens ook wel interresant, welke zouden jullie van de 2 nemen?
Hmm, je hebt in Togetic natuurlijk al een normal-type pokemon, dus ik zou voor Swinub gaan voor je ingame team. Sta nu zelf voor Mt. Mortar en ga op weg naar Mahogany Town voor m'n 7e badge. M'n team bestaat nu uit een Vaporeon van level 40 en een Kangaskhan, een Togetic, een Electabuzz, een Magmar en een Murkrow van level 37. Ik wou dat ik eens die verdimde dusk en shiny stones kon bemachtigen voor die 2 evoluties.
anders moet je kijken op ebay staat er ook meestal of de verkoper betrouwbaar is. http://cgi.ebay.nl/GBA-POKEMON-EMER...QQptZLH_DefaultDomain_146?hash=item414dbc67d4
Op het pokemontalk channel krijg je eerst een korte introductie en gelijk daarna staat het bericht: "Breaking news. A bunch of pokemon nogwat appeared at route ..". Dat is de swarm van die dag volgens mij.