1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [DS] Pokémon Heart Gold & Pokémon Soul Silver

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 mei 2009.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Party:
    Typhlosion lvl 40
    Spiky-eared Pichu lvl 30
    Jolteon lvl 22
    Sudowoodo lvl 20
    Vaporeon lvl 17
    Pidgey lvl 4

Het zou schelen als EXP. Share 3 badges eerder in het spel was te krijgen, na de 4de badge kan je hem pas halen dus ik blaas nu maar overal met mijn Quilava doorheen O-) Voor de 2 eevee evolves heb ik wel even AR gebruikt, die stenen krijg je allemaal erg laat pas. Ook jammer dat je voor Ralts op een swarm moet wachten, had hem liever nu al gehad zoals in de andere delen.

2. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Nu ga ik de Elite 4 voor de tweede keer doen. Ze zijn erg sterk geworden!

Typhlosion 70
    Lugia 63
    Ho-oh 70
    Mewto 70
    Articuno 50
    Moltres 50

3. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    holy crap hoeveel heb jij gespeeld?! je hebt hem toch pas sinds vandaag??

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Lol Cookie inderdaad jij hebt al veelste veel gespeelt. :cool:

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Door dit topic had ik weer zin in een Pokémon game, maar heb geen DS. Dus had ik mijn GBA SP uit de kast getrokken voor Leaf Green en Ruby, maar nu komt de vraag: waar zit de input voor een hoofdtelefoon? Zit die er niet op? :confused:

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, helaas. Op de GBA SP zit geen standaard headset plug. Misschien is er wel een adapter voor, maar standaard zit het er dus niet op :)

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Valt best mee. Als je alle gyms en trainers doorloopt met maar één Pokémon dan is die in no-time level 40. Vaporeon is nu inmiddels ook level 29 :cool: Ik twijfel alleen nog over de elektrische die ik neem, Jolteon is wel goed maar Luxray blijft toch ook wel tof.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb dit spel nog maar 2 uur gespeeld, gewoon omdat ik het anders veels te snel uitspeel. :+ Met de vorige pokemon had ik 24 uur in 4 dagen ofzo, echt te veel, daarna nooit meer gespeeld. Dat wil ik niet met HG dus ik wacht nog even :+

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik speel spellen in het begin altijd te veel, kijk bijvoorbeeld naar MW2 :+ Pokémon kan ik sowieso nooit echt snel weg leggen, zodra je een mijlpaal hebt bereikt schiet je gelijk door naar de volgende.

Ik had voor wat items even een guide geraadpleegd en ik zag ook dat ik het spel in een compleet andere volgorde speel dan die guide. Het stond me helemaal niet bij dat je dit spel zo verschillend kon doorlopen, ik dacht dat de hoofdmissies toch wel redelijk lineair waren altijd.

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De 5e generatie versies

Niet echt de meest originele namen... Je zou toch zeggen dat er genoeg elementen in het periodieke systeem zitten om uit te kiezen. ;)

11. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het juist wel leuk dat ze weer voor kleuren gekozen hebben :)

12. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nou alle Pokemon games die origineel uitgegeven zijn door Nintendo aan het verzamelen.

Heb Red, Blue, Yellow en Silver vandaag gekocht op MP.

Heeft er nog iemand Advance Pokemon spellen die hij weg wil doen?

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vat die swarms niet echt. Volgens die link moet er elke dag een nieuwe swarm zijn maar ik krijg geen enkele swarm te zien via die radio, alleen de normale plaatsen van die beesten. Dus niet zoals het daar staat met "If you're a trainer who's ..." Mis ik iets?

14. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    misschien morgen weer eens opnieuw beginnen ben momenteel bezig met final fantasy 13

15. Redfield NL

Redfield NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kijk eens hele pagina's vol moet alleen goed zoeken zitten ook veel nep versies tussen
    http://kopen.marktplaats.nl/search....;mp:numeric;l2:363;kw:pokemon;osi:2&ppu=0&p=1

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ben nu in Cianwood City

Feraligatr lvl 30
    Ampahors lvl 30
    Butterflee lvl 24
    Togetic lvl 24
    Sandslash lvl 23

Ik wacht tot ik een Swinub kan vangen, tot die tijd houd ik plaats 6 vrij, een Snubbul is overigens ook wel interresant, welke zouden jullie van de 2 nemen?

17. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
  18. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, je hebt in Togetic natuurlijk al een normal-type pokemon, dus ik zou voor Swinub gaan voor je ingame team.

Sta nu zelf voor Mt. Mortar en ga op weg naar Mahogany Town voor m'n 7e badge. M'n team bestaat nu uit een Vaporeon van level 40 en een Kangaskhan, een Togetic, een Electabuzz, een Magmar en een Murkrow van level 37.
    Ik wou dat ik eens die verdimde dusk en shiny stones kon bemachtigen voor die 2 evoluties.

19. Redfield NL

Redfield NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  20. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Op het pokemontalk channel krijg je eerst een korte introductie en gelijk daarna staat het bericht: "Breaking news. A bunch of pokemon nogwat appeared at route ..". Dat is de swarm van die dag volgens mij.

Deel Deze Pagina