De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Elk jaar wel 2 engelse clubs in de halve finales, nu 0!
    Geniaal!
    Als de Nederlandse dragers nou samen functioneren wordt het een pracht WK.
    Sneijder strooide gisteren met schitterende passes en Robben is altijd levensgevaarlijk.
    v Marwijk ging bij HSV kijken voor v Nistelrooy, die mogen ze van mij nog wel meenemen als eerste spits, als v Persie zijn vorm van de eerste helft behaald zal het helemaal goed moeten komen.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    En vergeet Huntelaar niet, die speelt de laatste tijd ook steeds beter. Vroeger was het echt een pure goalgetter, maar hij heeft bij Milan echt leren mee te spelen. Ik zou hem sowieso meenemen als wissel.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn toffe wedstrijd vanavond. Ben wel blij dat Bayern door is. :)

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah jammer, maar een van die Spaanse ploegen mag 'm ook best winnen hoor. En Liverpool is niet afgelopen tot ze dood en begraven zijn ;)

Wat een seizoen is dit voor mijn clubs: Liverpool (afijn, meer een favoriet van me dan dat ik echt een supporter ben) kan de UEFA Cup winnen, Inter zit nog in alle drie de competities en staat bovenaan, Ajax kan nog kampioen worden en staat in een prachtige bekerfinale, en Nederland wordt wereldkampioen \o/

Stel je voor:

Eredivisie: Ajax
    KNVB Beker: Ajax
    Serie A: Inter
    Coppa: Inter
    CL: Inter
    UEFA Cup: Liverpool

Het is gewoon nog mogelijk :9 Hoewel je er wel een behoorlijke fantasie voor moet hebben...

Laatst bewerkt: 8 apr 2010
  5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een geniale omhaal van Petric.

Dit zei ik zo'n 2 minuten voor de goal, maar ik had het over v Nistelrooy:+

Livepool - Benfica 2-0 :) (1x Kuyt)

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Lekkere kopbal van de 6e man :9

edit: grap van de week (door de commentator over Standard Luik): "Alleen door standaard situaties zijn ze gevaarlijk, maar ze heten natuurlijk niet voor niets zo."

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat een heerlijke goal van Petric. En wat is die Rost een aansteller, jezus. Wat slecht :+

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Haha inderdaad. Hij maakt nog net geen salto.

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Grappig die reactie(s) hier boven. De Zeeuw deed hetzelfde vorig weekend en toen was het nog logisch en terecht dat hij het deed. Laten we het houden op tijdelijk geheugenverlies.

Jammer dat v Nistelrooij die bal net niet kon maken. Gun het hem wel :)

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Haha wilde het nog in mijn post zetten tussen haakjes, dat ik die actie van De Zeeuw ook genant vond. Had ik dat maar wel gedaan. Als je niet zomaar loze dingen gaat roepen dan zie je dat ik hem zelfs heb uitgescholden op dat moment. Echt jammer, Marty.

12. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik bedoelde ook niet jou. Ik bedoelde meer dat het jammer was hoe het vorig weekend werd goed gepraat, en dat ze toen misschien geheugenverlies hadden. Hoe er vanavond wordt gereageerd vind ik juist goed, want zulke jankerds maken het voetbal een mietjessport. Als je mensen kaarten aan probeert te naaien ben je geen topsporter.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nja weet niet wie het heeft goed gepraat, maar goed. In de media is het voorval met De Zeeuw iig keihard afgebrand. Terwijl gister(of eergister) wel door de commentator bij zo'n actie geroepen werd dat het doel de middelen heiligt.

Maar heb het sowieso gehad met De Zeeuw, het krediet dat hij heeft opgebouwd in de eerste helft van het seizoen begint echt op te raken. Hij speelt al zo lang op een droevig niveau, en dan die smerige acties van hem erbij, dat is voor mij het toppunt(ben dan wel zo hypocriet dat als hij goed speelt ik die maniertjes voor lief neem).

Liverpool trouwens 3-1, zie ze het nog wel verneuken.

Edit: Nvm. :+

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Jeeeeeh, Liverpool :)

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Kortom:
    Hamburg SV - Fulham
    Atlético Madrid - Liverpool

Zo op papier leuke wedstrijden! :)

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat betrof uiteraard een Nederlander (van Bommel). Schitterend hoe selectief mensen zijn in dat soort zaken, mezelf incluis.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    en wat dacht je van Van Der Sar tegen Argentinie..heb toen niemand horen klagen hoor:emo:

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Nu gaan we wel héél oude koeien uit de sloot halen!

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Kuyt _O_ Held. Heerlijke wedstrijd gespeeld.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben heel erg benieuwd volgende week. Heb een goede wedstrijd gezien van Liverpool. Leek weer een beetje op het "oude" Liverpool. Jammer dat het in verdedigend opzicht nog steeds wankel is. Maarja, geeft opzich geen zak, 4-1 gewonnen.

Krijg alleen steeds meer het gevoel dat er een heel hoop Bel-Chinezen aan de Europa League vast zitten. Benfica - Liverpool, het Babel moment. Die gast ramt Torres gewoon in 2 ... Babel zegt hier wat van, grote negert is kwaad en duwt Babel in z'n gezicht weg ... Babel rood, die negert geel. Bij Valencia vandaag ook, zo'n 4e / 5e man ziet dat dat shirt kapot is. Dat is toch gewoon een penalty? :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina