Strategy guides - De topic voor guides van alle games

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tco, 9 apr 2010.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Kzag net de Bayonetta guide en volgens mij was er nog geen guide topic en ik dacht laat ik eens gek doen. :p
    Geen idee waar ik hem het beste kan plaatsen, guides voor games dus hier maar eens proberen, en hoe lang leven dit topic zal hebben maar we zien het vanzelf wel. :)

Heb volgens mij maar ooit 1 guide voor WoW gekocht toen het net uitkwam maar die was op zich niet zo heel behulpzaam.

Nou was ik een tijdje terug al geïnteresseerd in de Bayonetta guide. Geweldige game en ik heb het op normal uitgespeeld met een aantal stone awards. O-)
    Nou weet ik dat 2 personen hier die guide hebben gekocht.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/3869930039/ref=ord_cart_shr?ie=UTF8&m=A3P5ROKL5A1OLE

Die prijs houdt me nog net tegen. Zijn die tips/suggesties/etc echt zo nuttig dat je er echt "beter" van wordt om het maar zo direct te zeggen.

En verder zag ik net dat de PS3 versie van Fallout 3 GOTY editie ~22 euro (edit; nu weer ineens met 8 euro omhoog...) was of zo dus die wil ik misschien ook wel aanschaffen. Zag toevallig ook de ~700 pagina guide met info over alle expansions etc.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/3940643823/ref=ord_cart_shr?ie=UTF8&m=A3P5ROKL5A1OLE

Zijn er nog mensen die die guide hebben gekocht? En hoe bruikbaar vinden jullie hem?

Niet echt een bijzondere startpost nog maar dat was me idee ook niet, als iemand nog denkt dat het topic levensvatbaar is en zin heeft maak er 1. _0/

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Beste guide blijft die van Pokémon Red/Blue. _O_

Super handig die 150 Pokémon achterin. Verder nooit een guide gekocht. Als ik echt vastzit kijk ik tegenwoordig even op Youtube.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    1 reactie en het gaat gelijk weer over Pokémon 8)

Ik verplaats hem wel even naar de ASEL omdat het daar wat beter past en ook meer dan alleen de 360 betreft.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    You're to blame. }:]

5. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    1 pokemon plaatje en gelijk weer een intelligente mod-discussie:cool::+

6. Remco

Remco Guest

De beste guide is sowieso die van GTA: San Andreas. Dat was echt handig voor die graffiti-zooi. Man, ik moet dat spel weer gaan spelen.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    De topic? :+

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
  9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden: