De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja hoor, weer de schuld van Ajax 8)

De KNVB wil dat de kaarten eerlijk verdeeld worden. Voor de rest van de kaarten kon het niet worden gegarandeerd dat ze enkel naar Feyenoord supporters gingen. Dus ze willen gewoon voorkomen dat de hel los barst en qua supporters aantallen wilden ze het ook gelijk houden. Ik als Ajacied kan daar wel inkomen, ze spelen al een uitwedstrijd en als je supporters dan ook nog eens dik in de minderheid zijn dan is het idee van een finale aardig zoek. En ja, ik weet dat geen één Feyenoorder het met me eens is maar we weten allemaal hoe de reacties zouden zijn als de rollen waren omgekeerd. En ja, ik weet ook dat dat wordt ontkent O-)

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Zal meevallen. Alles wordt afgezet met zeecontainers. Denk maar niet dar er mogelijkheid is tot enig contact.

@ Cookie: Als je niet kunt instaan voor je eigen supporters, moet je ook niet vooraf roepen dat je de finale alleen speelt als je evenveel kaarten krijgt. En dat is wel wat Ajax deed. In dat geval kan je ze net zo goed aan Feyenoordsupporters geven.

Laatst bewerkt: 9 apr 2010
  3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Fortuna 2-0 Go Ahead Eagles

Zeer belangrijke overwinning. Concurrentie pakt ook punten, dus het verschil blijft minimaal.
    Zal me niks verbazen als de beslissing over wie gaat degraderen, in de laatste speelronde gaat plaatsvinden.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft wel vreemd gehandeld, dat geef ik toe. Eerst om zoveel mogelijk kaarten roepen, dan ineens terugkrabbelen onder het mom van veiligheidsoverwegingen... klopt niet helemaal.

Maar ik snap dan niet waarom mensen willen dat die 3000 kaarten naar Feyenoord gaan? Jullie zijn al in de meerderheid, willen jullie nu echt het dubbele aantal van Ajax aanwezig hebben alleen maar omdat 'het anders voor een kwart gevuld zit?' (Met 3000 man erbij scheelt dat natuurlijk enorm 8)) Willen jullie geen eerlijke finale? Bang voor Ajax zonder thuisvoordeel?

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat Ajax de veiligheid van hun supporters niet kan garanderen, moet Feyenoord maar extra kaarten krijgen, om de veiligheid nog maar wat te vergroten? :confused:

Quite logisch dat de kaarten gelijk verdeelt worden..

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Fortuna staat nu nog maar 2 punten achter op Volendam. Een club die vorig jaar nog maar 1 speler onder contract had tegenover een club die vorig jaar nog van Feyenoord wist te winnen thuis en tot de laatste dag gestreden heeft voor handhaving in de Eredivisie. Is Fortuna nou zo goed of Volendam zo slecht? 8)

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Volendam is al het hele seizoen erg slecht. Uit speelde we geloof ik met 1-1 gelijk, en thuis wonnen we met 3-2. Volendam leek niet eens een kandidaat om te gaan degraderen, maar dat zou zo maar eens kunnen gaan gebeuren. Al denk ik niet dat het zover gaat komen.

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee. Maar aangezien er ontzettend veel mensen verschrikkelijk graag naar die wedstrijd willen, lijkt het me logisch die kaarten toch in de verkoop te gooien. Je kan 3000 mensen heel blij maken met een kaartje. Dan vind ik het onzin om dat vanwege eventueel 'thuisvoordeel', als daar met 3000 extra kaarten al sprake van is, niet te doen.

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Gelukkig ben ik in Deventer gebleven, anders was het een laaange avond geworden.
    Gefeliciteerd met de punten tho. :)

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    en rkc wint effe thuis met 4-1 van vitesse 8)

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dankjewel:)

Denk dat het tussen Emmen, Top oss, en Fortuna gaat. Volendam haalt het wel.
    Programma volgende week:

Fortuna - Veendam
    Top oss - Telstar

Als wij winnen, zijn we veilig :)

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vanavond is het weer zo ver. Verdomme, beter winnen we. Gelijkspel zou trouwens ook niet zo beroerd zijn nog, maar liever niet natuurlijk.

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Echt belachelijk dat het zo moeilijk is om een finale te organiseren. Zeg van te voren. 'Wie gaat rellen, schieten we neer'. Ik zou er persoonlijk geen probleem mee hebben als een honderdtal aan geestelijk gestoorde 'fans' dood gaan. En als het zoveel gezeik is, dan helemaal geen fans, want het wordt nu wel heel erg gevaarlijk. De veiligheidskosten bedragen 1.000.000. Ik zou ook eerst gaan, maar ik zie er toch vanaf. Door die debielen moet er een bedrag van één miljoen worden vrijgemaakt anders gaan ze vechten. Zet ze op een afgelegen veld. Bom erop, en dan hopen dat we gewoon voetbal kunnen kijken met zijn allen, ongeacht voor welk team mijn buurman naast mij is.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    \o/

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    goed nieuws:)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou leuk zijn als hij aangetrokken wordt voor de toekomst als alle tribune klanten en overbodige spelers verkocht worden.

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Pfff echt hea! Als Barca vanavond verliest, wat ik overigens niet hoop, dan zie ik het toch redelijk somber in voor de Catalanen. Madrid heeft imo een makkelijkere schema dan Barca. Daarbij speelt Barca ook nog in de CL en Real Madrid niet meer :+.

We zullen zien. Hopen dat Barca niet beetje slap begint, want Real gaat er meteen bovenop. Dat weet ik wel zeker =(.

18. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AS Roma bovenaan in de Serie A :D:D:D JEEEUJ GO ROMA !!! :p

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Raar hoor dit bericht. 30 Maart kwam er een nieuwsbericht naar buiten dat hij juist helemaal niet veel aan spelen toekwam bij Germinal. Wel leuk talentje die jongen, maar hij moet net als Eriksen wat meer spieren kweken om echt mee te kunnen. Al moet dat geen probleem zijn aangezien hij pas 16 jaar is.
    Gewoon inlijven deze jongen en hopen dat hij zich zo blijft ontwikkelen.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het zou wat zijn geweest. :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina