[Centraal] Auto kopen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Martijnn, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hier ook al gekeken Kruitvat

Wil ook overstappen maar niemand wil mijn 12 jaar oude auto All-risk verzekeren.
    Blijf dan maar mooi bij Interpolis want daar betaal ik nog geen € 22 per maand \o/

2. JeePee

JeePee Guest

''Helaas kunnen wij de aanvraag niet accepteren. Het vermogen van de auto is te groot.'' :emo:

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Klopt ik heb nu nog all risk / volledig casco. Maar dat kon bij de Hema ook niet.

Bij Kruidvat, WA + Volledig Casco: 38,56euro

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zo'n financiering is hardstikke leuk totdat je 1x een paar dagen te laat bent met betalen, dan betaal je nog jaren lang dikke rentes. Kan je wel zeggen gebeurt mij niet maar er hoeft maar even wat te zijn.

Vriend van me koopt een laptop bij mediamarkt met financiering gespreid over een jaar, hij komt terug van vakantie en zijn auto gaat stuk + wasmachine, die had ie laten maken maar er niet bij stilgestaan dat het bedrijf waarbij hij aan het lenen was nu geen geld af kon schrijven door een te laag saldo. Volgens mij heeft hij die laptop dubbel betaald aan rentes

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je bent mijn held felix :+

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zou het bijna compensatie gedrag noemen:emo:
    I know I know

7. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Haal met gemak de 150, top heb ik nog nooit gehaald. Boeit me ook niet, ik rij toch nooit harder! Reageert prima, trekt vlot op, goedkoop, wat wil je nog meer?

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Een echte auto :+

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha auch.

10. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Hij rijdt supercomfortabel, that's all i need. Heb al een enorme snikkel, dus hoef ook niks te compenseren \o/

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Was dat laatste onderdeel van je sollicitatieprocedure? :+

12. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Haha, heb gelukkig nog geen acteer-ambities ;)

13. JeePee

JeePee Guest

Hij trekt vlot op 8) ? Naast de Aygo alleen maar op een fiets gereden zeker?

Ben trouwens blij ik momenteel niet op zoek hoef naar een nieuwe auto :+ M'n Fordje en ikzelf zijn vandaag ongeschonden hun eerste circuitdag doorgekomen. Onbegrijpelijk wat zo'n ding allemaal kan zeg. Remwerk is echt verbazingwekkend. Ramshoek en Geert-Timmer zijn: _O_

14. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Hij zal geen Formule 1 races winnen, nee. Who gives a fuck? Hij trekt vlot op, en dat is voor mij genoeg. Niet extreem megaturbo, gewoon vlot. Ik hoef er geen Lamborghini's mee uit te trekken, ik wil comfortabel en zuinig kunnen rijden. Perfecte auto! :thumbs:

15. JeePee

JeePee Guest

Wat verbruikt dat ding nou eigenlijk (eigen ervaring, niet die crap uit de folder)?

ps. 15 sec. naar de 100 is niet vlot. Dat is gewoon dikke stront door een trechter.

16. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Eigen ervaring is momenteel 1 op 18, maar het schijnt wel even te duren eer hij aan zijn ideale verbruik zit. Maar 1 op 18 teken ik voor hoor :)

15 Seconden lijkt me niet, dat gaat echt wel vlotter. Maar zoals ik al zei, boeiend! Al redt hij het in 10 seconden, het gaat ook om het gevoel... Vandaag stuk gereden op verlaten binnenweggetjes, zalig... Of je aan het karten bent! _O_

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Gast alsof iedereen een auto wil die binnen de 10 seconden op de 100 zit?
    lekker intressant, als hij de 100 maar haalt 8)

Niet iedereen heeft/wilt een 1.8 16-kleppert :):

18. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en niet iedereen wil elke week aan de pomp staan=(

19. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Absoluut, en niet iedereen hoeft een auto met achterlijk veel vermogen dat je op de nederlandse wegen nooit aanspreekt. Leuk joh, dat een auto 250 kan, maar als je dat op de openbare weg rijdt moeten ze je sowieso nooit meer een rijbewijs geven.

Dalijk weer fijn stukje rijden :thumbs:

20. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    INDERDAAD :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina